Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 februari 2009, 17:50   #31
ElGio
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2008
Berichten: 7
Probleem is niet het totaal vermogen , maar de tijd waarin dit wordt vrijgegeven.

bekijk zeker eens de discussie op hairell en de foto vulpes
ElGio is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2009, 12:42   #32
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
let een beetje op hiermee, want vaak geven dergelijke apparaten in het beste geval(enkel in het beste geval, want het grootste gedeelte ziet enkel een tijdelijke vertraging, geen blijvende resultaten)geen vermindering maar een vertraging, en soms ook een verdunning, het nadeel hiervan is echter dat daardoor de haren met laser of IPl veel moeilijker te behandelen zijn. Het is dus waarschijnlijk veel effectiever om onmiddellijk met een laser of IPlvorm aan de slag te gaan dan met een dergelijk apparaat.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2009, 01:05   #33
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Napoli Bekijk bericht
maximaal 20 joules d8 ik..

die salon laser van Tell sell geeft 28 j/cm2






De Salon Laser Hair Remover heeft een maximale pulsenergie van 28 J/cm2. Dit is niet instelbaar.

Met vriendelijke groet,



Aan de inhoud van dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.

Laatst gewijzigd door Marte; 21 februari 2009 om 19:17
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2009, 20:36   #34
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
Hoe weet je dat?
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2009, 18:46   #35
Napoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2009
Berichten: 5
Het stond in het boekje van de gebruikersaanwijzing van de Tria zelf.. dat het 20 joules geeft..
Napoli is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2009, 23:48   #36
Napoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2009
Berichten: 5
Overigens als mensen geintresseerd zijn in de TRIA laser kunnen ze een prive bericht naar mij sturen.. Heb het tria niet zo lang met garantie en al.. heb hem besteld via een engelse site wat mij rond 900 euro incl. verzendkosten en al kostte. Heb hem heel weinig gebruik ongeveer 10 keer opgeladen! Met boekjes en al. voor 500 euro vaste prijs mag je hem kopen ophalen in Den Haag.
Napoli is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 14:40   #37
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Napoli Bekijk bericht
Overigens als mensen geintresseerd zijn in de TRIA laser kunnen ze een prive bericht naar mij sturen.. Heb het tria niet zo lang met garantie en al.. heb hem besteld via een engelse site wat mij rond 900 euro incl. verzendkosten en al kostte. Heb hem heel weinig gebruik ongeveer 10 keer opgeladen! Met boekjes en al. voor 500 euro vaste prijs mag je hem kopen ophalen in Den Haag.
wat is de reden van verkoop?? werkt niet goed?
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 18:03   #38
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Napoli Bekijk bericht
maximaal 20 joules d8 ik..
die salon geeft 28 joules, maar weet je wel zeker maximaal 20 joules?
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2009, 19:56   #39
Napoli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2009
Berichten: 5
De reden is, dat ik niet erg geduldig ben, en geen zin heb om al die haren van me lichaam zijn pijn te verdragen!! Hoe meer haren op een oppervlakte hoe pijner.. Hij is FDA gekeurd dus hij werkt zoziezo!! Alleen je moet de tijd ervoor nemen, en de pijn kunnen verdragen.En de apparaat is zo goed als nieuw!! En over de joules ja 20 joules maximaal.. bij sommigen afdrukken op de gebruiksaanwijzing geeft die 24 joules aan. Bij mij 20 joules.. Dus je kan erop rekenen dat het niet meer dan 24 joules is...Heb hem 5 keer op me armen gebruikt je ziet wel de uitslag., dat de haren fijner lichter is geworden en bij sommige plekken is de haargroei wel weg. Het vertraagd het groei van de haar bij de plekken waar het niet weg is..
Napoli is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2009, 15:48   #40
Soft
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2009
Berichten: 1
Hallo Napoli,

Heb je de Tria laser nog? In de salon moeten wij allebei een bril dragen. Zit er bij dit apparaat ook een bril?
Ik wacht je reactie af.
Soft is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2009, 16:24   #41
Brownie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2009
Berichten: 3
Hoi Reece,

Ik heb een beetje een aparte vraag om in dit onderwerp te stellen, maar heb je mijn persoonlijke bericht ontvangen?

Hij staat bij mij namelijk niet bij verzonden berichten, dus ik ben bang dat ik iets fout heb gedaan.


Ik bedenk me nu dat meerdere mensen mijn vragen misschien kunnen beantwoorden. Daarom zal ik ze ook hier stellen:

Hoe werkt het met de betaling voor de TRIO laser? In Amerika hebben ze pounds en geen euro's, dus ik was benoeuwd of je het geld gewoon met een overschrijvingskaartje over kan schrijven of dat je eerst allerlei acties moet ondernemen.

Dan mijn tweede en laatste vraag: moet ik de laser telefonisch bestellen of kan het digitaal? (via bijvoorbeeld een mailtje).

Met vriendelijke groet,
Brownie
Brownie is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2009, 12:53   #42
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
En reece..hoe gaat het met je behandeling en de tria..
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2009, 00:33   #43
irini37
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2009
Berichten: 1
Wie of wie in Amsterdam.....

Na de hele discussie en info te hebben gelezen zou ik op zich wel zo'n Tria aan willen schaffen. Gezien de kosten: is het een idee om het eerste apparaat met 2 a 3 personen te kopen?
Beperkte levensduur wordt genoemd. Bij goed resultaat kopen we dan gewoon de volgende!
Het spreidt de kosten en geeft gelijk een idee of we ermee door moeten gaan of niet. Reacties welkom.
irini37 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2011, 23:03   #44
ciloow58
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 mei 2011
Berichten: 1
Hoi,

ik heb vandaag voor het eerst tria gebruikt voor me onderbenen. ben benieuwd naar het resultaat.

maar heb een vraagje.. Kan je de tria onbeperkt gebruiken ? of kan je het enkele keren gebruiken, en moet je dan een nieuwe batterije kopen?

En nog een vraagje.. ik wil het gebruiken op me buik. Doet dat pijn ?

groetjes

Laatst gewijzigd door ciloow58; 22 mei 2011 om 23:14
ciloow58 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2011, 21:05   #45
haarmeisje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2011
Berichten: 3
Blij met TRIA

Heb de TRIA bij een Nederlandse webwinkel gekocht (FreshWater Valley). Ben er enorm blij mee! Gebruik hem vandaag voor de 4e keer en de haartjes zijn heel wat zachter en dunner en sommige haartjes zijn al helemaal weg. Ik heb er vertrouwen in dat ik binnen een paar maanden helemaal niet meer hoef te scheren. Alleen let op dat je 'm niet te hoog zet de eerste keer. Ik deed mijn bovenlip op stand 4 en kreeg een korstje! Het is nu weg, maar het was een paar weken heel vervelend! Stand 1 of 2 om te beginnen is beter. Stand 3 voor de oksels werkt prima. Ik keek net op de website en ze hebben nu een korting, wel balen dat ik die net gemist heb, het dus 50 euro teveel betaald... . Maar ben helemaal in de wolken met mijn apparaat. Wie had ooit gedacht dat dat vervelende scheren overbodig zou worden!!!
haarmeisje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Aan Do: wat is het verschil tussen geschubt en ontschubt haar? Chris Haarwerken 3 16 februari 2017 13:07
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 19:50
Mijn verhaal: ben 18-jarige jongen! devries Haarwerken 12 13 februari 2006 00:29
help erik 38 Haarwerken 9 22 mei 2002 01:12
Moeilijk erik 38 Haarwerken 3 29 april 2002 22:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.