Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 oktober 2015, 18:54   #16
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Nou ja wat is stress ? Er is vaak Tog iets . Iets op het werk in je relatie .in je familie . Ja soms betrrt het en dan wordt het weer stillekesaan erger bij mij .
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 19:18   #17
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Ik heb nochtans nooit enorm veel haar gehad en altijd fijn dus verschiet er wel van dat er nog zoveel is . Ik ondervind soms wel momenten waarop men haar ineens een groei spurt maakt aan de nieuwe haren die opeens zichtbaar zijn . Ik vind her wel moeilijk om erover met mensen te praten want zolang je niet kaal bent lijkt er niets aan de hand nu hoop ik wel dat het rap stppt want zon extra hormonen is een bom voor je lijf
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 21:13   #18
Gilby
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2012
Berichten: 4
Geslacht:
Haaruitval en Bellinapil?

Probeer Alpecien Forte. Het stinkt een beetje maar het werkt. Goed inwrijven en uitwassen met koud water.
Ik ken iemand met en probleem van haaruitval, morgen laat ik iets weten.
Gilby is offline   Met citaat reageren
Oud 3 december 2015, 10:54   #19
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Ik had met de Bellina niet het gehoopte resultaat betreffende mijn haaruitval. Nu overgestapt op de Qlaira-pil omdat deze ook goed zou zijn tegen haaruitval. Maar nu valt mijn haar met bosjes uit! Kan dit een eerste reactie zijn op de pil en dat dit dan toch nog goed zal beginnen werken? Een soort shedding zal ik zeggen? kan iemand mij raad geven!
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2015, 13:37   #20
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lizemie Bekijk bericht
Ik had met de Bellina niet het gehoopte resultaat betreffende mijn haaruitval. Nu overgestapt op de Qlaira-pil omdat deze ook goed zou zijn tegen haaruitval. Maar nu valt mijn haar met bosjes uit! Kan dit een eerste reactie zijn op de pil en dat dit dan toch nog goed zal beginnen werken? Een soort shedding zal ik zeggen? kan iemand mij raad geven!
Volgens mijn dermatoloog loopt een haar 2 á 3 maanden achter. Dus als je bijvoorbeeld 3 maanden geleden gewisseld bent van pil, dan zou het hiermee te maken kunnen hebben. Maar als je bijvoorbeeld een week of 2 geleden gewisseld bent van pil, dan is het denk ik toeval, en zou je die haren waarschijnlijk ook verloren hebben als je niet zou zijn gewisseld.
Om de oorzaak van haaruitval te verklaren, moet je dus eigenlijk 2 tot 3 maanden in de tijd terugkijken om de oorzaak hiervan te vinden. Medicijnen tegen haaruitval moet je dan ook, omdat een haar achterloopt, 3 maanden de tijd geven om te kunnen oordelen of de medicatie helpt tegen haaruitval. Voor herggroei vaak nog langer, soms veel langer.
Dit is echter anders bij een hoofdhuidaandoening. Als je hoofd bijvoorbeeld onder een dikke laag schilfers zit en dit is de oorzaak van haaruitval, dan kan je hierdoor veel eerder haaruitval krijgen dan de genoemde 3 maanden. En als je deze schilferlaag weet te verwijderen door bijvoorbeeld een speciale zalf oid van de arts, dan kan de haaruitval snel minder worden (in het geval je haaruitval te wijten is aan een schilferlaag).
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2015, 11:13   #21
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Bedankt voor je antwoord. Ik ben inderdaad 3 maanden geleden gestart met de Bellinapil. Nu neem ik ongeveer 14 dagen de qlairapil. Heb ook wel jeuk op mijn hoofdhuid maar er is niks te zien. Haartjes beginnen wel terug te groeien, vooral vooraan maar ben echt zo bang om mijn haar te wassen, niet te doen hoeveel haartjes er los komen. Ook de dagen na het wassen heel veel haaruitval. Ik zal misschien toch nog even geduld moeten hebben. Maar de jeuk baart mij ook wel zorgen. Neem ook wel schildklierhormoon, thyroid erfa en l-thyroxine. Misschien is nu de dosis niet meer correct door anticonceptiepil.
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2015, 22:58   #22
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Ben je al bij de dermatoloog geweest? Excuus als je dit al genoemd hebt, maar ik kan het me niet herinneren dit gelezen te hebben. Misschien dat een dermatoloog even naar je hoofdhuid kan kijken om de jeuk te verklaren?
Fijn in elk geval dat je de haren ziet teruggroeien!
Effie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.