Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 september 2015, 22:49   #1
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Haaruitval en Bellinapil?

Ik verloor in het verleden altijd al veel haar. Sinds vorig jaar terug met anticonceptie begonnen: eerst Qlaira, dan Zoely. Met deze pillen stopte mijn haaruitval en had ik echt mooi glanzend haar. Maar verder reageerde ik niet zo best op deze pillen. Uiteindelijk de Evra pleister geprobeerd en sindsdien valt mijn haar verschrikkelijk uit, echt veel en heb ik constant jeuk. Nu ben ik met de Evrapleister gestopt en werd mij aangeraden om de Bellina pil te proberen. deze zou beter zijn tegen haaruitval. Kent iemand deze pil? En wanneer zou ik resultaat mogen verwachten? Ik neem ze nu nog maar een week maar hoop zo hard dat mijn haaruitval weer zal stoppen.
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 18:05   #2
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lizemie Bekijk bericht
Ik verloor in het verleden altijd al veel haar. Sinds vorig jaar terug met anticonceptie begonnen: eerst Qlaira, dan Zoely. Met deze pillen stopte mijn haaruitval en had ik echt mooi glanzend haar. Maar verder reageerde ik niet zo best op deze pillen. Uiteindelijk de Evra pleister geprobeerd en sindsdien valt mijn haar verschrikkelijk uit, echt veel en heb ik constant jeuk. Nu ben ik met de Evrapleister gestopt en werd mij aangeraden om de Bellina pil te proberen. deze zou beter zijn tegen haaruitval. Kent iemand deze pil? En wanneer zou ik resultaat mogen verwachten? Ik neem ze nu nog maar een week maar hoop zo hard dat mijn haaruitval weer zal stoppen.

Nou ik zal je iets laten weten . Want ik neem nu ook al opnieuw androcur in combi met bellinapil , vorig jaar was het redelijk snel minder . Hoop nu hetzelfde! Want ik kam ook plukken uit . Ben van nuvaring naar yasmin gegaan moest van dermatoloog maar toen is het 3 x zo erg geworde . Dus men laatste hoop is bellina . Veel succes
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 19:42   #3
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Pfff, niet plezant hé. Ik hoop ook dat Bellina mijn redding gaat zijn want nu is mijn haaruitval echt extreem. En eindelijk heb ik terug lang haar maar als de haaruitval zo blijft duren. Ben nu een week Bellina aan het nemen en hoop op mirakels.
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2015, 20:17   #4
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
afwachten zeker , nuja ik spuit 2x/ dag alopexy, androcur en dan nog is vitamientjes , zal wel mogen minderen zeker
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2015, 15:36   #5
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Bij mij lijkt het nu alleen erger te worden hoe is het bij jou ondertussen?
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2015, 16:44   #6
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Bij mij is het nu echt extreem!!! Net mijn haren gewassen en ik trek gewoon slierten mee. Moet volgende week naar de kapper maar durf niet. Na hoeveel tijd had jij de vorige keer beterschap met de Bellina? Ik neem Bellina nu 11 dagen. Kan het ook van de ene op de andere dag weer stoppen die haaruitval? Oooh, ben er echt niet goed van. Ik begrijp gewoon niet dat het opeens zoooo erg kan zijn.
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2015, 20:42   #7
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Ik heb het vandaag ook gewassen en weer erger geworden maar ik heb andere shampoo en veel knopen mss daarmee . Donderdag moet ik naar kapper . Ja toen heeft het Tog even geduurd , maar ineens ging het op een week veel beter . Ik hou altijd een envelop je bij met het uitgekamd haar van de laatste was beurt , dan kan ik vergelijken. Nu hoor ik wel enkele mensen klagen van veel verlies dusnmss periode van t jaar . Ik weet het niet . Word er wel down van zo erg dak beslist heb om een groot stuk van men haar te laten knippen kop op !
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2015, 21:40   #8
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Ik denk dat al het haar dat ik verlies niet in een envelopje kan .Met het wassen verlies ik veel haar, daarna met kammen verschrikkelijk veel en dan met drogen ook nog eens de vloer helemaal vol. 'k Ga ook een serieus stuk van mijn haar laten knippen, spijtig genoeg. Ik heb met mijn gynecoloog gemaild en hij zei dat het wel 2 maanden kan duren vooraleer ik resultaat zie....heel bemoedigend. Ik hoop op eerder beterschap, alé, toch in ieder geval beter dan nu! Groetjes
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2015, 08:01   #9
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Veel beterschap is er momenteel nog niet, ik neem nu bijna 1 maand Bellina. Normaal is woensdag laatste dag en dan een stopweek. Is het nu niet beter om mijn pil gewoon door te nemen ivm haarverlies? Want in de stopweek wordt het misschien nog erger?
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2015, 22:19   #10
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Bij mij was het maandag kei goed . Nu weer iets erger doordat het met men papa niet zo goed is denk ik . Ik heb gwn altijd een stop week ingelast maakte het niet erger . Denk dat je lichaam vol hormonen steken ook niet zo goed is tenslotte blijfven maand stonden iets natuurlijk he . Dermatoloog heeft me dat ook nooit aangeraden . X
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2015, 16:29   #11
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Bij jou nog ni beter? Pff zijkanten dunnen wel hard uit nu
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 16:41   #12
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Hey, ik heb de indruk dat het nu toch wel minder is. Toch niet meer zo extreem als eerst. Ik heb mijn pil wel gewoon doorgenomen. Mijn zijkanten zijn nu ook wel dun. Hoe is het ondertussen bij jou?
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 17:59   #13
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Nog niet beter ben een beetje ten einde raad momenteel . Kan er niet aan uit want het glanst en ziet er erg gezond uit zou het dan Tog stress zijn bij mij pff was super blij dat er zo goed als niets uitkwam als het net geknipt was , maar was van korte duur
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2015, 18:03   #14
yasmintje1992
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Kappet vertelde me wel dat er nu veel mensen haar verliezen maar dat men kruin wel wat dunner stond . Nieuwe haren krijg ik wel bij maar ja eens dar dat begint te verstoppen zijn we wel enige tijd verder x
yasmintje1992 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2015, 16:35   #15
Lizemie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 september 2015
Berichten: 12
Geslacht:
Bij mij is het een beetje afhankelijk van dag tot dag. Vb als mijn haar nat werd van de regen en ik kam het dan.... Maar zo extreem als eerst is het niet meer. Kapper zei wel dat ik veel haar verlies maar dat het nog meevalt. Maar zelf voel en zie je dat het beste. Ik hoop dat Bellina nog wat meer zal doen voor mij. Heb je misschien veel stress? Stress is natuurlijk niet goed voor je haargroei maar ik hoor het woordje stress niet graag. ook als alles een beetje goed gaat en ik wel gelukkig ben valt mijn haar ook uit. Maar 't is positief dat er nieuwe haartjes groeien hé! Mijn haar glanst ook en ziet er verder wel heel gezond uit. Groetjes
Lizemie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.