Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 juni 2016, 14:11   #1
Fritser
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Unhappy Meer nieuwe haren na laserbehandeling?

Hoi,

Ik heb altijd mijn schaamstreek normaal geschoren, gedurende mijn puberteit heb ik nooit last gehad van veel haargroei.
Een aantal maanden terug begon ik met epileren, ook kleine haartjes bij de bikinilijn. Na een aantal weken epileren merkte ik dat ik plots meer haargroei kreeg op plekken waar ik nooit eerder geschoren/geëpileerd heb!
Meer haargroei bij de bikinilijn en aan de bovenkant. Ik schrok hier behoorlijk van en zocht voor info op internet.
Ik las een stuk over dat epileren de haargroei kan triggeren, slapende haartjes wakker maken.
Ik ben per direct gestopt met het epileren. Ik scheer nu weer gewoon en laat de haren die erbij gekomen zijn sinds het epileren met rust. Ik wil het niet erger maken, dalijk kan ik scheren tot mijn oksels en knieën bij wijze van..

Ik zat er aan te denken de haren weg te laten laseren, ik stoor mij er enorm aan. Het MOET weg.. Ik heb gelezen dat de laser alleen werkt op donkere haren. Dat is positief, anders heeft het vrij weinig nut. Nu las ik alleen wel, dat door het haar laseren, er weer MEER haar bij kan groeien!?

Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet, ik wil het haar echt weg hebben maar is hier uberhaubt wel een mogelijkheid voor dan, zonder extra haargroei? Als je met laseren ook slapende haartjes wakker maakt, dan kan ik na verloop van tijd echt laseren tot mijn knieën en navel.. Dweilen met de kraan open.

Kan iemand mij misschien helpen hier bij? Ik heb absoluut geen verstand van (definitieve) ontharing.


Groetjes
Fritser is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.