Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 september 2019, 03:06   #1
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2010
Berichten: 107
Resultaat na jaren haartransplantatie

Ik sta op het punt een ingreep aan de voorkant te laten doen 1500 grafts. Toch weet ik dat bovenop mijn hoofd het doorgaat met kalen.

Kan iemand wat foto's posten waar de voorste haarlijn is aangevuld dmv van transplantatie en de haren daarachter kalend zijn. (ben benieuwd naar dit tafereel zie de meeste kalen mensen toch met een verdwenen haarlijn)
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 11:20   #2
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spinner1 Bekijk bericht
Ik sta op het punt een ingreep aan de voorkant te laten doen 1500 grafts. Toch weet ik dat bovenop mijn hoofd het doorgaat met kalen.

Kan iemand wat foto's posten waar de voorste haarlijn is aangevuld dmv van transplantatie en de haren daarachter kalend zijn. (ben benieuwd naar dit tafereel zie de meeste kalen mensen toch met een verdwenen haarlijn)
Hi,

waarom zou je de mogelijkheid niet onderzoeken om naast 1500 grafts aan de voorkant ook preventief 1000 grafts daarachter gelijk te laten zetten?
op deze manier kan je in één keer de voorkant en het gebied daar achter laten vullen.
ik zeg niet dat je dan de rest van je leven een volle bos haar hebt, maar je stelt het in ieder geval wel langer uit. zou zonde zijn als je maar een korte tijd van je nieuwe haren kan genieten omdat de rest uitvalt.

succs!
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 17:14   #3
nightingale
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 april 2019
Berichten: 7
Geslacht:
Op m'n thread kan je mijn resultaat bekijken...



http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37972
nightingale is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 21:34   #4
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2010
Berichten: 107
Dank!

@reply1 Ookal zou ik 2500 grafts nemen, ik weet eig. niet of ik eens een Norwood 6 of 7 kan worden, dan ben ik ook benieuwd hoe het er dan uitziet. '

@reply2 Thanks voor je reactie. Wat een thread zeg, en duidelijke foto met de haarlijn en haren erachter kaal! Dat is wat voor mij duidelijk inzicht geeft in HT na 10 jaar !
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2019, 22:13   #5
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luca1993 Bekijk bericht
Hi,

waarom zou je de mogelijkheid niet onderzoeken om naast 1500 grafts aan de voorkant ook preventief 1000 grafts daarachter gelijk te laten zetten?
op deze manier kan je in één keer de voorkant en het gebied daar achter laten vullen.
ik zeg niet dat je dan de rest van je leven een volle bos haar hebt, maar je stelt het in ieder geval wel langer uit. zou zonde zijn als je maar een korte tijd van je nieuwe haren kan genieten omdat de rest uitvalt.

succs!

Dit is een vreemd advies. Je gaat gezond haar toch niet vervangen omdat het waarschijnlijk / misschien uitvalt ? bovendien zal een goede kliniek dit niet eens doen. Je gaat ook geen hart vervangen omdat je misschien ooit een hartaanval krijgt omdat het in de familie zit. wellicht is preventie in de vorm van minoxidil en/of finasteride dan een beter alternatief.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2019, 10:32   #6
Luca1993
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2019
Berichten: 29
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Advisor Bekijk bericht
Dit is een vreemd advies. Je gaat gezond haar toch niet vervangen omdat het waarschijnlijk / misschien uitvalt ? bovendien zal een goede kliniek dit niet eens doen. Je gaat ook geen hart vervangen omdat je misschien ooit een hartaanval krijgt omdat het in de familie zit. wellicht is preventie in de vorm van minoxidil en/of finasteride dan een beter alternatief.

Ik heb mijn inhammen oplaten vullen en daarbij zetten ze ook tussen de bestaande haren in nieuwe haren. Let op: dus niet het vervangen van gezond haar, maar het toevoegen van nieuw haar tussen gezond haar.

Daarnaast snap ik wat je zegt over Minoxidil en Finasteride, maar er zijn ook mensen die bewust niet voor deze medicijnen kiezen vanwege de mogelijke bijwerkingen (zoals ik). Ik wist al dat ik een HT wilden laten doen, dus waarom dan niet alvast met het oog op de toekomst preventief wat meer grafts achter de haarlijn tussen de bestaande haren planten.... maar goed ik begrijp dat dit voor iedereen anders is.
Luca1993 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.