Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 september 2002, 14:09   #1
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2002
Berichten: 45
Velform

Ik weet niet of jullie veel tv kijken maar de laatste tijd is er iets op telsell waar ik persoonlijk niet in geloof (klinkt veel te mooi allemaal). Maar wel wou ik graag even jullie mening hierover.

Hieronder heb ik even een stukje over dit product geplaatst

------------------------------------------------------------------------------------


Velform Hair Grow is the only ecological product of its kind capable of treating alopecia efficiently.


Velform has perfected Velform Hair Grow after many years of scientific research in some of the world’s most remote areas using the best plant essences and natural compounds. The formula, which is easily absorbed, quickly penetrates the scalp… cleanses, breaks down, refreshes, nourishes and revitalises the hair follicles, renewing the balance of the hair’s basic needs.

In the first month, continual use of Velform Hair Grow will recover and strengthen the hair follicles and damaged roots. In the second month, your hair will stop falling out altogether. And by the third month, new hair will start to grow… continuing to grow during the fourth and fifth months… becoming stronger and shinier.

For maximum results, use it twice a day... for 30 to 45 minutes before washing your hair. Apply it on to the scalp when wet in a gentle massaging motion. The formula, which is non-sticky, will be absorbed easily and will penetrate the scalp quickly to begin working immediately on the problem areas.




With continuous use, you will be able to recover the hair you thought you had lost. It will also be stronger, shinier, more beautiful and dandruff-free.


And since it is a natural ingredient, it contains no toxic chemical products. It has been clinically tested and causes no irritations and has no side effects. It is perfectly safe, for both men and women.

With Velform Hair Grow, your hair will grow again and you will feel more secure.

It also has a wonderful fresh herbal scent and it is neither sticky nor greasy. You will love using Velform Hair Grow.



The opinion of our clients


--------------------------------------------------------------------------------


PAUL M.: I had heard of Velform, so I bought the product and started using it regularly. It’s amazing how your hair can affect how you feel. I was very insecure, but now I’m fine. It’s as though I’d never lost my hair. It’s growing strong and healthy and now I just feel better and better. I believe that Velform is the best hair product.

LEAK R.: Velform is wonderful. I used it for a month and I noticed a difference. My wife loves it and is really happy with it.

ANNA B.: It was as if I woke up one morning and I had completely different hair. It was as if it was not damaged at all anymore. Even my dandruff had completely disappeared. It got better each day. Velform has helped me the way no other product has been able to.

PHILIP S.: Velform is the only anti-dandruff product that works. Do you know what I did? I bought a navy blue jacket and I still haven’t found a trace of dandruff on it. The most difficult thing was to stop brushing my shoulders all the time. Now I don’t have to do it. It’s difficult to believe that Velform really does work.
------------------------------------------------------------------------------------
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 september 2002, 16:24   #2
Robster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 september 2002
Berichten: 30
Hey dennie,

Ik heb die reclame ook gezien en ik erger me er kapot aan. Je ziet alleen maar mensen met een volle bos haar een beetje lafjes in hun haar wrijven. Het is trouwens ook onzin wat ze verkopen, tis al vaak genoeg bewezen dat een smeerseltje niet helpt. Bovendien proberen ze je alleen maar lekker te maken met het feit dat ze hun kruiden van wel 4 continenten halen.. dit is gewoon pure geldklopperij en als ik jou was zou ik er ook niet aan gaan beginnen!!

groetjes
Robster!
Robster is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2002, 04:52   #3
Ihateb@lding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2002
Locatie: Den Haag
Berichten: 9
Heeft iemand hier het middeltje wel eens gebruikt? Anders kan je er moeilijk over oordelen, ik geloof het zelf ook niet, maar misschien zijn er positieve reacties derop.......Misschien.....
Ihateb@lding is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 17:18   #4
acksid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 24
velform?

ik zag vandaag een interessant advertentie in een tijdschrift, ging over velform. Er staat letterlijk het volgende in: "De werkzaamheid van deze hypo-allergene stoffencombinatie blijkt in de praktijk die van het befaamde haargroeimiddel minoxydil te overtreffen".
Verder garanderen ze een "100% hergroei" van je haren.
heeft iemand ervaring met dit spul? ben wel benieuwd.

enne als het niet werkt mocht je het lege flesje terugsturen en krijg je je geld terug.
acksid is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 17:36   #5
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Velform? Is dat niet dat haargroeimiddel van Tell Sell?

Minoxidil is het enige bewezen haargroeimiddel, hier vallen topical anti-androgenen niet onder (die werken weer heel anders dan minox), minox stimuleert haargroei zonder DHT te verminderen. Bij aminexil werd er geclaimd dat het beter zou werken dan minoxidil, bij Fabao precies hetzelfde, maar in werkelijkheid is het niet eens gelijk aan minoxidil, sterker nog, het werkt helemaal niet. Ik denk dat Velform ook zo'n produkt is, zeker als het van Tell Sell is (die verkopen alleen maar troep, staan ze ook bekend om)
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 17:56   #6
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Ja precies, ik zag Velrom op TellSell. Ik vond het onzin. Ze zeiden toen dat haaruitval wordt veroorzaakt door DHT, en dat Velrom haaruitval stopt.

Oke ik geloof best dat DHT de boosdoender is, maar wat ik echt amateuristisch vindt is dat ze niet zeggen hoe ze de DHT-gedoe gaan aanpakken.

Ik zie de link niet tussen DHT en Velrom.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2004, 20:49   #7
Johnny
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 maart 2002
Berichten: 262
Volgens mij staat het product ook in de Wehkamp, verder zie ik ook zo af en toe advertenties staan. Commercieel gezien doen ze het dus goed, alleen heb ik nog geen enkele positieve reactie herover gehoord, hoewel eerlijksheidshalve ook nog niemand het echt geprobeerd heeft op dit forum...... maar ik heb er weinig vertrouwen in in ieder geval.
__________________
- Proscar
- Rooscure
Johnny is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 00:01   #8
Lik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2003
Locatie: Lely
Berichten: 36
Hahah ik had het een keertje gekocht!! Je haren voelen wat frisser.. luchtiger..als je het op smeertop je haren meer niet..
Lik is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 16:56   #9
Louis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2004
Berichten: 1
Velform hair grow

Hallo allemaal,

Wie kent, heeft ervaring met Velform.

Ik heb er nog nooit van gehoord, zag het staan in het blad
"gezondheid nieuws"
Moet het beste medische nieuws zijn voor kalende mannen sinds de
uitvinding van minoxydil
Louis is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2004, 17:04   #10
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Verkooppraatjes

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acksid
ik zag vandaag een interessant advertentie in een tijdschrift, ging over velform. Er staat letterlijk het volgende in: "De werkzaamheid van deze hypo-allergene stoffencombinatie blijkt in de praktijk die van het befaamde haargroeimiddel minoxydil te overtreffen".
Verkooppraatjes...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acksid
Verder garanderen ze een "100% hergroei" van je haren.
Verkooppraatjes...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door acksid
enne als het niet werkt mocht je het lege flesje terugsturen en krijg je je geld terug.
Verkooppraatjes...
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2005, 16:46   #11
Pim de la Parra
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Locatie: Eindhoven
Berichten: 8
nieuw medicijn 'Velform'

Wie kent het nieuwe medicijn ‘velform’? Ik zag hiervan een advertentie in de auto kampioen staan. Er staat bij ‘beste medische nieuws voor kalende mannen sinds de uitvinding van minoxydil’. Er zitten natuurlijke ingrediënten in als; Rosmarinus, officinalis, Juniperus virginia en Cananga odorata. € 44,90 per 400 ml. Uitwendige behandeling. 100 % garantie, niet goed geld terug, bla bla....

Iemand bekend mee?

Dikke groetjes,

Pim
__________________
-------------
my regime:

- Propecia 1 mg (sinds 22-3-04)
- Multie vitamine A-Z van Kruidvat
- Vita's voor haar en nagels van Kruidvat
- shampo's met voedende werking (verschillende)



bijwerkingen:

- vette hoofdhuid
- moeheid (niet overdreven)

Laatst gewijzigd door Pim de la Parra; 24 mei 2005 om 16:49
Pim de la Parra is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2005, 17:02   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim de la Parra
Wie kent het nieuwe medicijn ‘velform’? Ik zag hiervan een advertentie in de auto kampioen staan. Er staat bij ‘beste medische nieuws voor kalende mannen sinds de uitvinding van minoxydil’. Er zitten natuurlijke ingrediënten in als; Rosmarinus, officinalis, Juniperus virginia en Cananga odorata. € 44,90 per 400 ml. Uitwendige behandeling. 100 % garantie, niet goed geld terug, bla bla....

Iemand bekend mee?

Dikke groetjes,

Pim
Samengevoegd met al bestaande thread over dit onderwerp.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2005, 17:46   #13
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pim de la Parra
Wie kent het nieuwe medicijn ‘velform’? Ik zag hiervan een advertentie in de auto kampioen staan. Er staat bij ‘beste medische nieuws voor kalende mannen sinds de uitvinding van minoxydil’. Er zitten natuurlijke ingrediënten in als; Rosmarinus, officinalis, Juniperus virginia en Cananga odorata. € 44,90 per 400 ml. Uitwendige behandeling. 100 % garantie, niet goed geld terug, bla bla....

Iemand bekend mee?

Dikke groetjes,

Pim

Onzin!

Als het echt zo goed werkte dan zouden er geen kale mannen rondlopen op de wereld.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2005, 21:07   #14
Franky430
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 17
Geachte lotgenoten,

Ik heb dit produkt Velform gebruikt en na zes maanden nog geen enkele verbetering opgemerkt, weggesmeten geld was het !!
Franky430 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2008, 17:05   #15
Iemand18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2008
Berichten: 4
Unhappy Hair grow plus

Hallo..

Ik ben 17 jaar heb sinds een jaar last van haar uitval, vlinken inhamen en verdund haar.
Nou zoek ik al een tijdje naar iets wat werkt, maar ik durf het en met me ouders ofzo er over te hebben.
weten jullie iets?
Ik zag een week terug een reclame van Hair grow plus ofzo en het klonk zo overtuigend, nou weet ik niet of dat helpt weten jullie dat meer van?

Alvast bedankt.
Iemand18 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 23:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.