Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 augustus 2018, 22:02   #1
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
BAARDtransplantatie Esteworld resultaat na 3 maanden

Hi,

Iets meer dan 3 maanden geleden heb ik een baardtransplantatie ondergaan bij Esteworld Turkije, iets wat niet vaak voor komt op het forum, vandaar deze post.

3 maanden later is het al een aardig resultaat vergeleken met wat er destijds zat. De operatie zelf was niet pijnlijk, maar duurde erg lang. De maanden na de operatie zijn het zwaarst, rondlopen met een dik gezicht (duurde ongeveer 2 weken). En een rode huid rond het gebied waar de haartjes zijn geplaatst (duurde ongeveer anderhalve maand). Ondanks deze bijwerkingen vind ik het dubbel en dwars waard.

Contact met Esteworld is goed, er word af en toe gevraagd hoe het met je gaat, Ook vragen tussendoor over nazorg etc. waren geen enkel probleem.

Donor gebied is echter nog niet helemaal volgroeid, blijven steeds haartjes bijkomen, hopelijk verbeterd dit nog.



Bij de derde maand is het erg hard gegaan qua groei, vandaar deze post.
Ik post af en toe een 2 maands update, indien er meer groei is.




Laatst gewijzigd door Kjae; 11 augustus 2018 om 22:13
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2018, 00:00   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Hoi Kjae, best interessant! Heb je wat meer info zoals aantal verplaatste haren en kosten van zo'n ingreep. Het zijn gewoon haren vanuit het achterhoofd toch, en niet van de borstharen? Op zich had je al best wat baardhaar, maar wat dikker aan de onderkant. Was je doel om het geheel even vol te krijgen? Best interessant om dit te volgen met je foto's. Succes met de vooruitgang!
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2018, 01:01   #3
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Hoi Kjae, best interessant! Heb je wat meer info zoals aantal verplaatste haren en kosten van zo'n ingreep. Het zijn gewoon haren vanuit het achterhoofd toch, en niet van de borstharen? Op zich had je al best wat baardhaar, maar wat dikker aan de onderkant. Was je doel om het geheel even vol te krijgen? Best interessant om dit te volgen met je foto's. Succes met de vooruitgang!

Hi Reet! In totaal zijn er op papier 2,750 grafts verplaatst van inderdaad mijn achterhoofd naar de baard. Ik had al inderdaad wat baardhaar, het oogt nu ook wat voller omdat ik het langer kan laten groeien, echter is het wel een enorm verschil (nu al) aan de zijkanten, aan de onderkant is niks gedaan vanwege risico met aders etc. Het doel was om de zijkanten voller te krijgen, ik moet heel eerlijk zijn dat ik het nu al prima vind al was dit het eindresultaat, dus wat nu nog bijgroeit is een mooie extra. Totale kostenprijs was rond de 2,100 euro (destijds). Bedankt voor je reactie!
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2018, 22:27   #4
kerel010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2010
Berichten: 27
is voor een baard niet mogelijk gewoon om wat androgenen te nemen?
Volgens mij hebben androgenen een grote rol in baardgroei
kerel010 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 18:49   #5
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerel010 Bekijk bericht
is voor een baard niet mogelijk gewoon om wat androgenen te nemen?
Volgens mij hebben androgenen een grote rol in baardgroei

Alles geprobeerd, minoxidil etc. maar niks werkte.



Dit gelukkig wel, haha.
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 22:29   #6
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Heb je er geen last van dat de getransplanteerde haren enorm verschillen in de echte baardharen? Ik heb een keer een baardtransplantatie gezien van iemand en dat was echt enorm lelijk (maar die had blonde haren).
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2018, 23:33   #7
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kjae Bekijk bericht
Hi,

Iets meer dan 3 maanden geleden heb ik een baardtransplantatie ondergaan bij Esteworld Turkije, iets wat niet vaak voor komt op het forum, vandaar deze post.

3 maanden later is het al een aardig resultaat vergeleken met wat er destijds zat. De operatie zelf was niet pijnlijk, maar duurde erg lang. De maanden na de operatie zijn het zwaarst, rondlopen met een dik gezicht (duurde ongeveer 2 weken). En een rode huid rond het gebied waar de haartjes zijn geplaatst (duurde ongeveer anderhalve maand). Ondanks deze bijwerkingen vind ik het dubbel en dwars waard.

Contact met Esteworld is goed, er word af en toe gevraagd hoe het met je gaat, Ook vragen tussendoor over nazorg etc. waren geen enkel probleem.

Donor gebied is echter nog niet helemaal volgroeid, blijven steeds haartjes bijkomen, hopelijk verbeterd dit nog.



Bij de derde maand is het erg hard gegaan qua groei, vandaar deze post.
Ik post af en toe een 2 maands update, indien er meer groei is.




He's trolling laat eens goede pics zien
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2018, 21:14   #8
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Heb je er geen last van dat de getransplanteerde haren enorm verschillen in de echte baardharen? Ik heb een keer een baardtransplantatie gezien van iemand en dat was echt enorm lelijk (maar die had blonde haren).

Sommige haartjes springen er wat meer uit de normale haartjes, maar die knip ik over het algemeen weg
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2018, 21:15   #9
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
He's trolling laat eens goede pics zien

Waar over zou ik moeten trollen dan?
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2019, 00:33   #10
Nico8
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Hoi Kjae,

Ik heb op de planning ook een baardtransplantatie staan. Maar zit nog met twijfels ivm eventuele littekens in je gezicht? Donor haar plekken op je achterhoofd weer helemaal aangegroeid? Hoe was is het resultaat nu? Heb je nog meer foto’s..

Alvast bedankt

Mvg Nico
Nico8 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2019, 13:15   #11
E1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2019
Berichten: 40
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico8 Bekijk bericht
Hoi Kjae,
Ik heb op de planning ook een baardtransplantatie staan. Maar zit nog met twijfels ivm eventuele littekens in je gezicht? Donor haar plekken op je achterhoofd weer helemaal aangegroeid? Hoe was is het resultaat nu? Heb je nog meer foto’s..
Heb je inmiddels meer informatie over mogelijke littekens?

Daarnaast ben ik benieuwd of je ook baardhaar zelf kan transplanteren naar een andere plek.

Zo heb ik zelf veel baardgroei onder mijn kin, dat met die hoeveelheid makkelijk kan worden getransplanteerd naar de kale plekken op mijn wangen. Waardoor je dus niet je hoofdhaar hoeft te gebruiken. Heb je al aan zoiets gedacht?
E1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2019, 16:03   #12
E1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2019
Berichten: 40
Geslacht:
Is er inmiddels al meer informatie over mogelijke littekens in een gezicht bij een baardtransplantatie?
E1983 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2020, 03:18   #13
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Excuses voor mijn late reactie, ik ben inmiddels niet echt meer actief op het forum.

Misschien voor de liefhebbers een update wat het eindresultaat is.

Ik ben echt enorm blij deze stap te hebben gezet, het was voor mij een fuck it momentje.
Hierbij een bedankje aan Hidde, na een aantal maanden nog steeds vragen hoe het gaat is super! Esteworld uiteraard voor het uitvoeren.
Nee, geen littekens overgehouden in het gezicht, gelukkig.

Hierbij een eindresultaat foto.


Laatst gewijzigd door Kjae; 12 februari 2020 om 03:23
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2020, 03:23   #14
Kjae
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 maart 2018
Berichten: 20
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kjae Bekijk bericht
Excuses voor mijn late reactie, ik ben inmiddels niet echt meer actief op het forum.

Misschien voor de liefhebbers een update wat het eindresultaat is.

Ik ben echt enorm blij deze stap te hebben gezet, het was voor mij een fuck it momentje.
Hierbij een bedankje aan Hidde, na een aantal maanden nog steeds vragen hoe het gaat is super! Esteworld uiteraard voor het uitvoeren.
Nee, geen littekens overgehouden in het gezicht, gelukkig.

Hierbij een eindresultaat foto.



Foto uploaden lukt op de een of andere manier niet, dus hier een linkje. https://imgur.com/ixZJXia
Kjae is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2020, 18:41   #15
E1983
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2019
Berichten: 40
Geslacht:
Bedankt voor het delen. Hebben ze je hoofdhaar gebruikt voor je baard? Of je baardhaar?
E1983 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
baardtransplantatie

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.