Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 april 2006, 15:36   #1
liene
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 april 2006
Locatie: westvlaanderen
Berichten: 1
me even voorstellen

hallo, ik ga mij even voorstellen. ik ben een meisje van bijna 22 en trek al van mijn 15de aan mijn haar. sinds mijn 17de begon ik het op te eten. het trekken begon heel ontschuldig, ik trok de haarwortel niet uit maar juist een stukje, na een jaartje trok ik wel de wortel uit, dit deed echt deugt, het was net een ontlasting van stress,drukte,.... en dan het opeten,(het is misschien dom om te zeggen maar ik vind dat echt lekker) maar ik drurfde het aan niemand zeggen. (ik dacht dat ik de enigste was die dat deed) op mijn 20ste liep ik met een muts aan doordat ik veel kaale plekken had en was er echt beschaam van. na mijn 3 maanden opname, heb ik veel vermidert met trekken, je zag geen kaale plekken meer, mijn haar was eindelijk mooi, en ik was blij, eindelijk een kapsel waar ik van hou. Maar na 3 maanden bijna niet meer trekken, stopte ik met mijn behandeling (medicatie en praten) na 2 weken stoppen begon het opnieuw maar veel erger, het was net dat ik de verloren maanden van bijna niet trekken moest inhalen, met als resultaat dat ik terug en vlug kaale plekken kreeg. Ik nam terug die medicatie maar geen resultaat...nu terug 3 maanden verder en mijn haar wil bijna niet meer terug groeien. Gelukkig is het aan de zijkanten en inmijn nek zodat ik het nog kan verbergen, maar het word moeilijker en moeilijker... ik weet dus echt niet wat ik moet doen, ik ben het beu, maar weet niet hoe ik er moet afgeraken, ik denk niet dat het met iets innerlijk te maken heeft, ik denk meer dat het een verslaving is.. maar wie ben ik. ik ben wel met dingen bezig in mijn hoofdn maar is dat dan de aanleiding om te trekken?? ik weet het dus echt niet meer, en hoop dat ik bij jullie wat meer te weten kom, wat tips, steun, het even wat
groetjes
liene
liene is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2006, 16:02   #2
tinneke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Locatie: antwerp
Berichten: 503
dag liene,

welkom op het forum. Ik denk dat als je hier goed leest, je vast en zeker wel een aantal dingen te weten zal komen die je zullen helpen.
ikzelf ben 25 en trek sinds mijn 14e ongeveer... nu is het minder dan vroeger, maar er vanaf ben ik nog lang niet.

Veel succes
10
tinneke is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2006, 16:20   #3
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Dag Liene

Welkom op het forum. Lees alles eens goed door. Dan zul je wel tips vinden die je eens kan uitproberen of die bij jou specifiek passen.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Even voorstellen en een vraag over een pruik of niet! Dreadgek TTM - Algemeen 25 27 maart 2006 10:14
mezelf even voorstellen Nele TTM - Algemeen 4 22 december 2004 21:45
Even voorstellen / plan van aanpak. rene154 Medicijnen/haargroeimiddelen 25 11 december 2004 20:06
ook even voorstellen: leanore TTM - Algemeen 7 3 mei 2002 09:03
even voorstellen roosje TTM - Algemeen 5 21 april 2002 23:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.