Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 5 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 december 2001, 18:47   #16
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Jay...


check ff deze site......die foto's geven wel een goed beeld :::


http://www.hairlosstalk.com/newslett.../article03.htm
Dat ziet er inderdaad erg mooi uit Rocco.

Maar wel een puntje van kritiek:

Die propecia foto's zijn wel erg nadelig he? Die man links heeft veel meer kaling dan die man rechts, die aan dutasteride heeft gezeten. Het gaat er niet helemaal eerlijk aan toe, waardoor ik de indruk krijg dat ze dutasteride een extra hype-boost willen geven omdat het produkt zelf niet zo geweldig zou zijn dat het reclame maakte voor zichzelf.

Kijk hier eens:

http://www.hairmeds.com/results.htm

Ik vind het bovenste paar foto's erg overeenkomen met het rechter paar foto's op jouw link. Dan nog zou het erg mooi zijn als je dat soort resultaten in 6 maanden ipv 2 jaar zou kunnen krijgen. Maar ik moet het nog zien...


Ik hoop dat je snel aan dutasteride weet te komen en dat je ons op de hoogte gaat houden van de resultaten.

Heb je een beetje een goed testhoofd toevallig?
  Met citaat reageren
Oud 8 december 2001, 23:07   #17
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hiii....


Jay als je de tekst onder de foto's goed leest staat "" TYPICAL""

ze willen laten zien dat fina over het algemeen je haren behoud en wat terug doet groeien.......maar ze willen ook laten zien dat duta in vergelijking met fina veel meer haar terug laat groeien. in jou link staat wel een foto waar de opening is terug gegroeid...maar dit is maar bij een HEEL klein groepje het geval ,minder dan 5 %......bij duta zal dit veel hoger liggen ( meer dan 50 %) dat willen ze met die foto duidelijk maken



Heb ook ergens gelezen dat zelfs bij meer dan 50 % van de gebruikers van duta........vrijwel al hun haren kunnen terug groeien.
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2001, 23:29   #18
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Hiii....


Jay als je de tekst onder de foto's goed leest staat "" TYPICAL""
Inderdaad. Maar waarom krijgen we dan foto's voorgeschoteld waarbij de propecia-kandidaat in een veel verder gevorderd stadium van kaalheid verkeert?

Citaat:
Ze willen laten zien dat fina over het algemeen je haren behoud en wat terug doet groeien.......maar ze willen ook laten zien dat duta in vergelijking met fina veel meer haar terug laat groeien. in jou link staat wel een foto waar de opening is terug gegroeid...maar dit is maar bij een HEEL klein groepje het geval ,minder dan 5 %......bij duta zal dit veel hoger liggen ( meer dan 50 %) dat willen ze met die foto duidelijk maken

Heb ook ergens gelezen dat zelfs bij meer dan 50 % van de gebruikers van duta........vrijwel al hun haren kunnen terug groeien.
En..... heb je nou een goed testhoofd of niet ?

Ik heb zelf geen kale plekken hier en daar, dus ik zal sowieso geen plekken zien die eerst kaal zijn en later bedekt door het innemen van een medicijn. Hoe zit het met jouw kalingssituatie, Rocco? En wat verwacht je dat duta voor jou persoonlijk kan doen ?
  Met citaat reageren
Oud 9 december 2001, 00:24   #19
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Jay...


Ik heb vrijwel al mijn haren nog op m;n hoofd......het is alleen zo dat boven op alleen een beetje dun is......geen plekken .....maar dunner dan de zijkanten...ik heb vertrouwen zo ....in zo'n mate dat duta al mijn haren weer dikker kan maken......alsof ik nooit kaalheid heb ervaren......dit is een reeele optie voor me...fina heeft al vrij veel hersteld...alleen nu nog dat dikker worden van het haar.....en het herstellen van m;n hoofduid..die maakt ondanks alles nog fucking veel talg.......
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 21:30   #20
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
He...Jay...



Ik moet wel toegeven dat ik een wat zwaardere stem heb gekregen door Propecia...en ik ben ook een paar pondjes aangekomen......die ik maar niet weg kan branden.....zijn dit bekende bijwerkingen....of is het alleen bij mij...
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 22:18   #21
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Post

he rocco, nou dit is ook bij mijn het geval, dat ik iets zwaarder ben geworden, maar dat kon ik eigenlijk ook wel gebruiken.
Maar ik heb eigenlijk een vraagje, helpt finasteride over de hele scalp of alleen bij de kruin, k gebruik het nu zo'n half jaar? en jij?
alvast bedankt.
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2001, 22:49   #22
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
yooo Cees...


hahaha we moeten oppassen dat we geen Bud Spencers worden


Maar Propecia helpt over de HELE scalp je originele haar wortels te beschermen. Helpt ook vrijwel over de hele scalp je haren dikker te maken....alleen is het wel zo dat bij de inhammen ...dat het daar wel je haren behoud...maar weing terug doet groeien ...ivm de rest van je scalp....ik gebruik het bijna 2 jaar.



Ps...bro.....Dutasteride is onderweg....Propecia buigt voor zijn koning Dutasteride
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 13:33   #23
anoniem
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 oktober 2001
Berichten: 18
vraagje

rocco, je gebruikt al 2 jaar fina!
wanneer stopte bij jou de haaruitval? na 1 jaar na 1,5 jaar?
die bijwerkingen van dikker worden heb ik ook. maar ik was toch vrij dun dus dat maakt niks uit.
wel is mijn libido niet helemaal in orde! ik heb gelezen dat het vanzelf weer bijtrekt, wetem jullie wanneer dat moet bijtrekken, in 3maanden 6 maanden?

ps goededag allemaal!
anoniem is offline   Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 16:45   #24
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
He...Jay...



Ik moet wel toegeven dat ik een wat zwaardere stem heb gekregen door Propecia...en ik ben ook een paar pondjes aangekomen......die ik maar niet weg kan branden.....zijn dit bekende bijwerkingen....of is het alleen bij mij...
Een zwaardere stem en wat pondjes erbij?

Lijkt me onzin..... hier heb ik nog nooit van gehoord. En dat terwijl ik van al veel mensen over bij-effecten verhalen heb vernomen.

Het probleem van aankomen en niet meer kunnen verbranden zou ik eerder in de categorie 'gevolgen van stress' of iets dergelijks plaatsen.

De eventuele bijeffecten van finasteride zijn kortweg samengevat:

- gevoelige, opgezwollen borsten
- jeuk in je ballen vanwege het klein blijven van de prostaat

Deze effecten treden bij sommige mensen na enige maanden op en verdwijnen dan ook weer.
  Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 16:51   #25
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: vraagje

Citaat:
Originally posted by anoniem
rocco, je gebruikt al 2 jaar fina!
wanneer stopte bij jou de haaruitval? na 1 jaar na 1,5 jaar?
die bijwerkingen van dikker worden heb ik ook. maar ik was toch vrij dun dus dat maakt niks uit.
wel is mijn libido niet helemaal in orde!

Ik heb zo'n idee dat jij een beetje meegaat in de 'enge verhalen' die omtrent allerlei nieuwe zaken ontstaan uit angst/naïeviteit.

Hoe komt het toch dat zo veel finasteride-gebruikers hier potentie-problemen ervaren? Het horen er maar een halve procent te zijn die dat hebben hoor.... niet massaal iedereen tegelijk zodra je een gerucht je bereikt
  Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 16:58   #26
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Ps...bro.....Dutasteride is onderweg....Propecia buigt voor zijn koning Dutasteride [/B]
Hee Roc, beste rakker...

Hemel duta nou niet teveel op, want als het straks blijkt tegen te vallen om wat voor rede dan ook, ben je enorm teleurgesteld. Het moet zich immers nog bewijzen. (de succesverhalen zouden snel genoeg moeten komen overigens... gezien het feit dat een kruin na 6 maanden alweer vol kan groeien volgens de link die je gaf)

Speel op safe en verwacht er niks van. Op die manier kan je niet teleurgesteld raken, maar wel enorm verrukt als blijkt dat het echt zoveel beter is dan fina.
  Met citaat reageren
Oud 11 december 2001, 23:34   #27
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Jay....


Je moet es meer internationaal gaan chatten met mede mensen met haar problemem......dan zul je zien dat aankomen en een daling van libido een heel gewoon verschijnsel is...mijn stem is inderdaad zwaarder geworden......ik ken m;n eigen stem toch en ik ben 2 kg aangekomen die maar niet weg wil.....als het een beetje weg is komt het gelijk weer terug.....vandaar
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2001, 12:05   #28
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Originally posted by Rocco
Jay....


Je moet es meer internationaal gaan chatten met mede mensen met haar problemem......dan zul je zien dat aankomen en een daling van libido een heel gewoon verschijnsel is...mijn stem is inderdaad zwaarder geworden......ik ken m;n eigen stem toch en ik ben 2 kg aangekomen die maar niet weg wil.....als het een beetje weg is komt het gelijk weer terug.....vandaar
Ik heb al contacten met internationale lui. Nooit gehoord van stemveranderingen en/of aankomen. En dat toch terwijl hairsite.com, ondanks het feit dat het een enorm goedkope site is, de allergrootste informatiebron met betrekking tot haarverlies ter wereld is.

Als je het mij vraagt prent je het jezelf in (niet beledigend bedoeld). De menselijke geest is een krachtig iets, vergeet dat niet.
  Met citaat reageren
Oud 12 december 2001, 12:59   #29
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Post

He Rocco, waaaaaaaazzzzzzzzzzzz uuuuuuuuuuuup,
K heb nog een vraagje voor je, jij gebruikt nu al 2 jaar finasteride was dit door voorschrijving van dr. Boersma, of niet? en ben je na deze 2 jaar niet meer kaler geworden dan daarvoor? alvast bedankt!!!!!!!
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2001, 14:12   #30
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Whaaazzzzuuppppppp............bro


Yooo ik gebruik nu ongeveer 2 jaar propecia. heb ik voorgeschreven gekregen van dr Boersma....klopt. Het is wel zo dat ik nu niet meer kaler ben geworden sinds ik propecia gebruik. M;n haren zijn nu dikker en donkerder van kleur ( als je haren dikker worden lijkt het natuurlijk alsof je meer haar hebt)...naar mijn mening begint het ook wel een beetje aan te groeien.met nieuwe haartjes. Maar je moet wel in de gaten houden dat Finasteride pas na EEN jaar ofzo van zich laat horen. In het begin dacht ik echt dat fina alleen maar in tegengestelde richting werkte ( m;n haren bleven uitvallen tot ....pas na een maand of 3 stopte het uitval geleidelijk) .maar na een jaar groeien die haren die voorheen met gebruik Fina uit waren gevallen weer terug. En je bij effecten die worden pas na een maand of 6 tot een jaar minder en evenwichtiger
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.