Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 11 mei 2019, 20:05   #1
Dezeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2018
Berichten: 21
Geslacht:
FUE Haartransplantatie 2700 grafts bij Dr. Eberson

Dezeman is nu bijna 31 en heeft begin deze week een haartransplantatie gedaan bij Dr Eberson en zijn team, hierbij mijn verhaal!

Sinds dat ik een jaar of 25 was (foto 1) is bij mij zichtbaar dat het vooral voorop steeds dunner wordt, maar echt hinderen deed het me niet. Vanaf mijn 28e (foto 2) begon ik me er steeds vaker aan te storen en merkte ik dat ik bijvoorbeeld met zwemmen er toch wel wat voor schaamde, en ook met hairstyling producten steeds beter oplette hoe ik het in model bracht. Zie foto 3 voor mijn 30e jaar.

Een goede vriend van mij had een paar jaar geleden een haartransplantatie uitgevoerd en was helemaal niet tevreden. Ze hadden het donorgebied slecht behandeld en daarbij was het resultaat van het transplantatiegebied verre van wenselijk. Hij heeft daarna gekozen voor Eberson kliniek en het is daarna gelukkig helemaal goed gekomen. Voor wat impressies zie https://www.youtube.com/watch?v=y_EL4dd7TpQ

Voorheen leek een haartransplantatie voor mij "heel ver weg" en iets voor celebrities. Nooit iets over opgezocht en nooit echt over gesproken met iemand. Toen ik gedurende zijn herstelperiode de voortgang kon volgen, werd ik pas echt geinteresseerd ernaar en dacht ik steeds meer dat het wel een optie voor mij zou kunnen zijn. Gezien zijn resultaat en zijn verhalen dat hij echt tevreden is en sterker in zijn schoenen staat, had ik ook maar de stoute schoenen aangetrokken.

Eerst heb ik enorm veel topics bekeken op dit forum en ook allerlei informatie opgezocht op het internet. Daarna heb ik 4 klinieken uitgekozen om op gesprek te gaan en wilde aan de hand daarvan een keus te maken. Twee Turkse (Hairworld Istanbul en Esteworld) en twee Nederlandse (Kliniek Veldhoven en Eberson). De afspraak bij Hairworld is uiteindelijk niet doorgegaan, omdat ze de dag van de consult nog hadden afgezegd. Was best slordig, maar kwam door overmacht zeiden ze. Dat in combinatie dat ze kosten rekenden voor een consult, dacht ik deze maar over te slaan. Uiteindelijk had ik de andere 3 klinieken al gesproken en op basis daarvan kon ik mijn keus maken.

Bij Esteworld heb ik een prettig gesprek gehad, ik kon merken dat ze enthousiast en toegewijd waren en daarnaast veel informatie boden. De prijs was in mijn geval €3500 omdat ik diffuus haarverlies had (normaal namelijk €2000). De ACELL behandeling voelde voor mij meer als "aansmeren" om erbij te doen, ik vermoed dat daar de bonussen op gegeven worden. Ik ben overigens ook echt skeptisch over dat product, want ik kan nergens harde resultaten terugvinden dat het ook echt werkt. De prijs voor die ACELL is dan weer net in de range van "ik zou toch eigenlijk dom zijn als ik het niet doe, just in case" dus ik begrijp wel waarom klanten ervoor kiezen. Er worden 20 behandelingen per dag uitgevoerd, waarvan 5 slots voor Nederlanders. Ik krijg daar toch het idee van dat het massaproductie is, daarnaast wordt de volledige behandeling gepropt in 1 dag.

Daarna gesprek gehad bij Kliniek Veldhoven en ook daar een prima gesprek gehad. Ze gaven aan meerdere soorten behandelingen te doen naast haartransplantaties en de beste consultant had zelf ook ervaring met haartransplantaties want hij was (volgens mij) meerdere keren behandeld. Daarnaast maakte hij ook gebruik van finasteride/dutasteride dus daar kon ik ook wat ervaring van opdoen. Volgens mij een prima kliniek, kreeg ook een mooi informatiepakket mee. Wat hogere prijs, maar hebben ook hier op het forum een goede reputatie.

Vervolgens op gesprek bij Eberson in Heemstede. Het consult was met de arts zelf en dat gaf meteen een goede indruk. Hoe je het wendt of keert, het geeft toch een prettig gevoel dat je direct met de persoon spreekt die je gaat behandelen, het is toch de expert die uiteindelijk gaat bepalen hoe je nieuwe look eruit komt te zien! Dr. Eberson straalt expertise en nuchterheid uit. Hij stelt de situatie realistisch en je merkt zichtbaar dat hij zijn concullega's hekelt die er soms prutswerk van maken. Juist dat laatste gaf mij de indruk dat deze kliniek echt gaat voor kwaliteit. Hij gaf aan dat hij helaas veel herstelbehandelingen moet uitvoeren, van cliënten die eerst voor de wat goedkopere klinieken zijn gegaan. De prijs voor de behandeling is dan ook niet de goedkoopste, maar er werd prima onderbouwd waar dat in zit. Uiteindelijk is goedkoop eerder duurkoop. Hij werkt al flink wat jaren samen met een vast team en gaf aan dat de behandeling verspreid zou zijn over 2 dagen.

De keus was uiteindelijk niet moeilijk: het beste gevoel ging wat mij betreft naar dr Eberson. Daarnaast heb ik natuurlijk het resultaat kunnen zien bij die maat van mij, dat gaf extra zekerheid dat dit de juiste partij was. Je hebt dan een beter beeld bij wat je mag verwachten. Inplannen maar!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 26 jaar.jpg‎ (21,7 KB, 1157x gelezen)
Bestandstype: jpg 29 jaar.jpg‎ (13,0 KB, 941x gelezen)
Bestandstype: jpg 30.jpg‎ (10,1 KB, 1060x gelezen)

Laatst gewijzigd door Dezeman; 11 mei 2019 om 21:18
Dezeman is offline   Met citaat reageren
 

Labels
eberson hair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.