Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 oktober 2008, 17:55   #1
Kir_Ples
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2008
Berichten: 2
AAAH NEEE, Ik sta zo voor schut!

Wat moet ik nou?
Ik ben uit mezelf heel donkerblond, ik had mijn haar geverft naar blond voor een paar weken geleden, deze kleur was heel mooi.
Maar ik wou het nog blonder hebben dus ging ik het vandaag weer verfen.
Nu is het extreem blond met oranje!
Gelukkig ben ik morgen vrij naar school en wil ik dus direct naar de winkel om er een ander kleur over heen te doen, alleen is mijn moeder bang dat het dan alleen maar erger word.
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik schaam me dood.

Groetjes Kirsten.
Kir_Ples is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2008, 18:00   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dit is een forum voor mensen met haarproblemen. Jij hebt geen haarprobleem, maar een kapselprobleempje. Dit soort vragen kun je beter stellen op het forum van yes.nl of viva.nl


Laat het morgen even door een kapper/kapster verven; die weet wel welke groenige kleur je nu nodig hebt om het oranje te compenseren/complementeren.

Succes!

.

Laatst gewijzigd door Hanna; 28 oktober 2008 om 01:49
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2008, 18:02   #3
naatje1969
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2008
Berichten: 13
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kir_Ples Bekijk bericht
Wat moet ik nou?
Ik ben uit mezelf heel donkerblond, ik had mijn haar geverft naar blond voor een paar weken geleden, deze kleur was heel mooi.
Maar ik wou het nog blonder hebben dus ging ik het vandaag weer verfen.
Nu is het extreem blond met oranje!
Gelukkig ben ik morgen vrij naar school en wil ik dus direct naar de winkel om er een ander kleur over heen te doen, alleen is mijn moeder bang dat het dan alleen maar erger word.
Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik schaam me dood.

Groetjes Kirsten.
heykes
Ik heb 10j mijn haren zelf blond geverfd ,gewoon er een asblond kleurenshampo opzetten en dan komt dat wel goed,natuurlijk niks doen is beste want al dat geverf is niet altijd ok he
Moest ge toch ne verf er opzetten dan zou ik voor asblond gaan want dat neemt het oranje weg

groetjes
naatje1969 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2008, 20:11   #4
Sanxx
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2008
Berichten: 71
Ik zou idd even naar de kapper gaan, of als je het eerst goedkoper wilt proberen --> je kunt zilvershampoo proberen. Maar als het echt erg oranje is gaat dat niet helpen, wel als er een oranje gloed over ligt.
Sanxx is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.