Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 maart 2011, 14:35   #46
mama2010
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 maart 2011
Berichten: 12
hoi summergirl,

ik heb de fotos van ja haar bekeken het ziet er hetzelfde uit als bij mij. hoe is het ondertussen met je haren? en is het beginnen teruggroeien door alleen het gebruiken van diane35 van schering?
mama2010 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2011, 21:04   #47
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Hoi,

Sorry dat ik hier lang geleden iets gepost heb, ik ben vorige week terug op controlebezoek geweest bij de dermatoloog en hij zei dat het er goed uitziet, er zijn al 2 haartjes meestal en soms zelf 3 per haarzakje wat terug een normale groei zou zijn, wel moet ik nog steeds minoxidyl nemen en over 6 maand moet ik nog eens terugkomen.

mama2010: De Diane 35 zou ervoor zorgen dat ik minder haar verlies en dat je uitval wordt afgeremd. Ik zelf zie miniem verschil maarja de haartjes zullen nog maar heel kort zijn nu he.
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2011, 20:10   #48
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
De laatste tijd begint mijn haar terug meer uit te vallen, ik denk zelf dat die nieuwe haartjes erbij zitten, als ik mijn pony was zie ik in de lavabo echt heel veel haar liggen, ook heel korte en fijne haartjes... Ik ben bang dat het terug bergaf zou gaan met mijn haar, ik hoef wel pas in oktober terug te gaan,ik denk niet dat mijn moeder het zou fijn vinden moest ik nu al gaan (financieel zwaar)
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 12:57   #49
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Het blijft maar in pakken uitvallen, ik heb toch een afspraak gemaakt. Nu donderdag kan ik gaan. Hierbij enkele foto's hoe het er nu uitziet.

http://imageshack.us/g/818/1000267e.jpg/
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 15:19   #50
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Hey wat super vervelend voor je! Ik hoop dat ze donderdag iets voor je kunnen betekenen, maar haaruitval verminderen is gewoon zoooo moeilijk. Ik snap ook dat je je zorgen maakt nav je fotos, ik vind het op basis van fotos wel lastig te zeggen maar het lijkt inderdaad of de 'inhammen' wel wat erger zijn geworden. Heb je op dit moment alleen last op dit gedeelte of zijn er meerdere specifieke plekken op je hoofd uit aan het dunnen?
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2011, 21:40   #51
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Ik zou het niet zeker weten maar ik gok aan het midden van mijn pony ook wel wat.. Vandaag mijn haar gewassen en het hele putje (netje) zat vol van het haar , ik hoop dat die dermatoloog iets kan doen, en dat ik niet aan de fina ofzo moet
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2011, 11:00   #52
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Hey niet gelijk van het ergste uit gaan hoor! Miss een idee om alle foto's die je hier hebt geplaatst uit te printen (op data) en mee te nemen, zodat de dermatoloog goed kan zien hoe alles is verlopen. Ik zou persoonlijk wel beetje uitkijken met hele zware middelen als je nog kinderwens hebt (weet nie hoe oud je bent), want volgens mij moet je die middelen dan weer afbouwen ofzo en kun je niet gelijk zwanger raken? Als je je haar los draagt kun je het toch wel nog goed verbergen? Anders kun je miss kijken voor leuke sjaals, haarbanden, diademen in je haar. Lekker zomers kan best in deze tijd Veel succes/sterkte donderdag.
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2011, 12:23   #53
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Bedankt voor de tip, ik heb alles in een word document gestoken en afgeprint, hopelijk denkt die man niet dat ik gek ben om dat zo te maken..

Ik zal met hem de mogelijkheden even overleggen, ik ben nu bijna 23 en weet nog niet of ik kinderen wil eigenlijk.
Dat van die sjaals is ook wel een leuk idee, er bestaan daar genoeg fleurige en alternatieve exemplaren van
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2011, 16:38   #54
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Gewoon doen, het gaat toch om je eigen gezondheid! Ik heb zelfs een keer plukken haar meegenomen, in zakjes...dusse Ik denk dat foto's meenemen een enorm goed middel is om te laten zien in wat voor mate en snelheid iets veranderd. Mag ik trouwens vragen waar en bij wie in Belgie je gaat? (ik ben ook in Belgie geweest)
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2011, 21:19   #55
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Ik ga in Sint-Kruis bij Brugge bij dr Campaert,had jij positieve ervaringen met jouw dermatoloog in België?
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2011, 21:21   #56
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Ik merk eigenlijk ook de laatste tijd dat mijn hoofd ongelofelijk jeukt.. Mijn vriend heeft al gekeken maar ziet er niks van, behalve wat roodheid wss door het krabben.
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 17:03   #57
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Hey ik ben bij de Klina gweest, ik kan alleen even de naam van de dermatoloog niet meer herinneren. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, vond het nogal apart dat ik na 10min gelijk contact geld moest geven, in Nederland is dat niet. Spullen die ik daar heb gekregen kon ik ook niet tegen, na een keer gebruikt te hebben gelijke hevige allergische reactie dus ben gestopt. Hoe goed de diagnose was, geen idee. Iedereen zegt wat anders bij mij

Van dat jeuk tja...miss ook deels warmte? Of door irritatie van producten die je gebruikt kan je hoofdhuid ook wel wat rood worden en jeuk geven. De dermatoloog weet daar donderdag miss wel iets op. Iig sterke/succes voor morgen!
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 21:43   #58
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Het zou raar zijn want ik gebruik al een lange tijd natuurlijke producten... Ik zie wel morgen, bedankt voor de steun trouwens
summergirl is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 21:56   #59
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Geen probleem! Ik weet het ook niet, maar ik weet wel dat ik op een bepaald moment enorm veel last kreeg van mijn hoofdhuid bij het gebruik van Neutral. Eigenlijk best wel vreemd want deze shampoo is enorm mild en raden ze juist aan voor mensen met huidproblemen. Maargoed ik ben (gelukkig) geen dokter!
lenora is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 16:04   #60
summergirl
HaarWeb lid
 
summergirl's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2010
Berichten: 98
Deze morgen ben ik dus naar de dermatoloog geweest, hij zag ook dat de densiteit in het midden van mijn haar heel veel beter was dan vanvoor. Ook heeft hij overal wat getrokken en er kwamen abnormaal veel haren mee zei hij. Aan mijn middenscheiding vooraan (aan mijn pony) zag hij dat het ook begon uit te dunnen en mocht ik ook met druppels beginnen. De minox is verhoogt naar 3.5% en ik moet zware vitaminen slikken die volgens een magistraal recept gemaakt zijn,ook mocht ik zeker niet zwanger geraken nu.

Hij zei als het niet beter werd ik anti-diuretica zou moeten slikken maar hij was daar nogal weigerachtig over omdat het slecht is voor de nieren.

Nuja dan maar de vitamines uitproberen enzo zeker..
summergirl is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Telogeen haarverlies Shirl Haarproblemen bij vrouwen 20 18 februari 2010 17:28
Haarverlies Pelle AGA - Algemeen 51 4 mei 2009 00:00
aanpak haarverlies Annewil AA - Behandelingen 1 9 juni 2006 12:57
Flossen tegen haarverlies?? Ja, flossen tegen haarverlies! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 10 7 april 2005 10:10
Het grote haaruitval-boek... pindakaas AGA - Algemeen 5 17 februari 2004 20:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.