Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 juni 2010, 17:18   #31
Manon1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 juni 2010
Berichten: 3
Hoi Emma,

Ik ben benieuwd hoe de resultaten enige tijd later op dit moment bij jou en je vriendinnen zijn. Heb interesse in deze kliniek namelijk.

Ben je nog steeds tevreden? Hoeveel behadelingen heb je uiteindelijk gehad? En hoe vaak heb je al een nabehandeling gehad?

Groetjes Manon

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emma79 Bekijk bericht
Ze is van oorsprong mondhygieniste. Ze hebben geen website, maar zitten in Nederhorst den Berg.
Ze werkt met de Medcos en ze berekent per flits 1 euro. Voor mijn oksels was ik maar 18 euro kwijt. Ik heb het tot nu toe nergens anders goedkoper gevonden. En tsja.. het werkt gewoon.

Interesse?

Ik vind de mensen hier op het forum best negatief doen over laser en IPL. Ik begrijp wel dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar zelf probeer ik gewoon mijn research te doen, en voor de rest gewoon doen. Met een goed resultaat dus. En ook al mijn vriendinnen (we gaan samen omdat het best ver is) zijn allemaal enthousiast...

Dus waar het nou aan ligt al die negatieve ervaringen hier? Of zouden mensen bij wie het goed gaat gewoon niet reageren?
Manon1 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juni 2010, 13:30   #32
egeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2006
Berichten: 1
Hallo,
ik heb eergisteren een MedCos IPL behandeling ondergaan, gehele bovenbenen, gehele bikinilijn en buik. Het was de eerste behandeling en volgens de behandelaarster zullen de haartjes uitvallen na enkele dagen. Maar er valt helemaal niks uit, de stoppels zijn net zo hard en ook niet makkelijk uit te trekken...Heeft er nog iemand ervaring die mij kan vertellen of dit bij jou ook zo was en dat ze toch gingen uitvallen? nb ze heeft geflitst op 110, soms lager indien nodig. Volgens haar is 135 de max, ik zou dus wel wat verwachten nu. mn huid was ook niet rood of zo.
Ik maak me beetje zorgen of het wel aanslaat. (misschien wat ongeduldig ook, na twee dagen...) Wie herkent dit (en kan mij gerust stellen... ) ?
egeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2010, 14:14   #33
vrouw1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 4
Ipl vraag

Hallo Allemaal,

Afgelopen tijd heb ik 7 IPL behandelingen gehad. Telkens met 5 tot 6 weken tussenposen. Het gaat om een bikinilijn IPL.
Ik had de wens om mijn haar te laten verwijderen tot het een zogenoemd "lijntje" Ik ben erg tevreden geweest over de behandelingen. Afgelopen zomer hebben we besloten om even een stop op de sessies te zetten omdat we de zomer ingingen en dit najaar het weer op te pakken.

Nu zit ik alleen met één probleem. Ik heb een keer alles weggeschoren, en sinds een maand komen de haartjes een beetje terug (wel degelijk minder dan in eerste instantie dus dat is fijn) maar de haartjes komen niet meer of veel minder terug op de plek waar het lijntje hoort te zitten. Dit resulteert in een kaal "gat" midden in de schaamstreek. Een plek waar absoluut niet geflitst is, maar de haartjes dus nu wel, ongewenst, wegblijven.
De IPL instelling adviseerde mij om het nog even aan te kijken omdat die haartjes misschien wat langzamer groeien... Toch kan ik het niet echt loslaten en besloot ik jullie om advies te vragen.

Ik vind het er namelijk verschrikkelijk uit zien en ik vroeg mij af of iemand anders hier ervaring of tips over heeft.

Alvast heel erg bedankt!
Groet Eva.
vrouw1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2010, 14:17   #34
vrouw1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2010
Berichten: 4
Hallo Egeltje,
Bij mij was het soms zo dat de haartjes pas na 3 weken begonnen uit te vallen, de andere keer al na een dag of 2. Dat verschilt per keer. Ik hoop dat het nu allemaal aangeslagen is en dat je er plezier van hebt!
Groetjes Eva.
vrouw1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2010, 17:58   #35
hanneke85
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 september 2010
Berichten: 4
ik heb een weblog geplaatst met mijn 1e ipl ervaring.
hanneke85 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen met de ELOS-methode Tini Hirsutisme - Behandelingen 11 4 augustus 2011 00:39
haarwerk k33 marijke Haarwerken 70 23 mei 2008 01:34
Dringend verzoek aan onze leden: post ervaringen! Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 0 16 maart 2005 17:47
Negatieve ervaringen finasteride! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 6 7 december 2003 16:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.