Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 december 2019, 21:02   #1
Cedricvd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Prohairclinic - nov/dec 2019 - Haarpigmentatie

Hoi,

Ik heb in de maand oktober en november een bij prohairclinic in Heist op den Berg een haaropigmentatie laten uitvoeren.

Ik wist eigenlijk niet dat deze behandeling begon, en ik was in de zomer vaagweg aan het overwegen om een haartransplantatie te laten uitvoeren, maar ik dacht dat het geen zin had omdat ik al te veel haar verloren had.
Ik ben langsgegaan bij prohairclinic en die hebben mijn vermoeden bevestigd, het zou heel moeilijk zijn om met transplantatie een goed resultaat te hebben. Ze stelden als alternatief haarpigmentatie voor.

Ik heb in november en december 3 sessies gedaan van telkens 3 à 4 uur, met elke keer een week tussen. De mensen daar waren super vriendelijk, aangenaam om mee te babbelen, en als je je verveelt tijdens de behandeling kan je ook gewoon netflix kijken of een podcast luisteren ofzo. De behandeling voel je wel, maar er waren maar enkele zone's op m'n hoofd die blijkbaar gevoeliger zijn en waar ik even niet op de netflix film kon focussen, de overige 90% van de tijd had ik er geen last van.

Ik ben tevreden met het resultaat, ik denk wel dat voor mensen die een lichtere haarkleur hebben het effect minder zal zijn, ik heb ook aan prohairclinic gevraagd of ze me de foto's kunnen doorsturen, maar aangezien ik die nog niet gekregen heb heb ik even een foto genomen nu en een random foto van eerder dit jaar ge-upload om te vergelijken.

Er is nog een licht verschil in kleur dat te wijten is aan het feit dat ik op de plaatsen waar ik wel nog haar had, ik nu korter scheer, en de huid eronder nog witter is dan de rest van m'n hoofd, maar dat gaat weg als de zon er wat op zal schijnen (wat niet bijster veel gebeurt in de winter, dus duurt misschien nog een tijdje)

Ik hoop dat mijn ervaring nuttig kan zijn voor andere mensen die deze behandeling zouden overwegen. Moesten jullie nog geïnteresseerd zijn in meer details of meer foto's let me know

Foto voor 1

Foto voor 2

Foto vandaag 1

Foto vandaag 2

Foto vandaag 3

Sorry voor de nogal amateuristische foto's ik heb aan prohairclinic gevraagd om me de foto's door te sturen die zij genomen hebben, ik zal die ook nog posten wanneer ik ze krijg moest er interesse zijn.
Cedricvd is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2019, 00:31   #2
dusmaardus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2018
Berichten: 31
Geslacht:
Netjes hor !!
dusmaardus is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2019, 22:02   #3
ruud1963
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2014
Berichten: 17
Geslacht:
Ziet er netjes uit. Voldoet het een beetje aan je verwachtingen en hoe waren de reacties van de mensen.
Succes ermee.
ruud1963 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.