Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 26 november 2008, 11:57   #11
..Angelique..
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2008
Berichten: 66
nog even een opmerking:
wanneer mensen hun toupetje, boek, of shampootje mogen aanprijzen kan je beter nog een forum toevoegen.
'Koopjeshoek' lijkt me niet echt ideaal maar meer:

* Kopen en verkopen via haarweb
---- voor al uw benodigdheden, super koopjes en tips.


het lijkt me belangrijk erbij te zetten dat bedrijven (grootverkopers) alleen tegen betaling daar reklame mogen maken, of een link van hun website mogen posten. Dit gebeurd immers maar al te vaak en is dus tegen de officieële richtlijnen.

Tevens zou het héél goed en consequent gemodereerd moeten worden. dus ook alleen haar gerelateerde artikelen en geen laptops of dat soort onzin. (het moet geen tweede marktplaats worden).

Dat er nog steeds zo weinig moderators zijn dat komt denk ik omdat de meeste mensen met de huidige forumindeling dus niet echt iets hebben.
ik denk dat dit een stuk interessanter is. Er is ook vast wel iemand die thuis is met kappen, haarstylings producten en verzorging etc en dat alleen wil beheren. Vergeet ook niet dat de verzorging van een haarwerk en van echt haar vaak (bijna) op hetzelfde uitkomen. Dus of men post de vraag in haarwerken of in kappen, haarstylings producten en verzorging.
Ik denk persoonlijk echt dat het een verbetering zal zijn voor al die dwarrelende posts in het haarproblemen voor mannen en vrouwen forum. je kan het dus echt opsplitsen in 3 forums. namelijk: hoofdhuidproblemen, diffuse haaruitval en kappen, haarstylings producten en verzorging. Het zijn problemen/vragen die zowel bij mannen als bij vrouwen voorkomen
Met mijn indeling is er voor iedere persoon die hier komt en een probleem heeft dus een apart forum. En geloof me; 60% van de mensen die vind deze site via google... en denkt zich thuis te voelen op 'haarweb' omdat ze ervanuit gaan dat ze hier met hun vraag over overmatig haaruitval, mislukt permanentje of seb. eczeem terecht kunnen. Daarom heeft haarweb zoveel leden...
Dat je weinig tot geen feedback ontvangt komt denk ik omdat de meeste mensen met zichzelf bezig zijn. Waarschijnlijk krijg je dus enkel wat inbreng van de vaste bezoekers nu, of van mensen die er zelf beter van denken te worden.

Laatst gewijzigd door ..Angelique..; 26 november 2008 om 17:07
..Angelique.. is offline  
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
5 mei 2006 : HaarWeb viert haar 5-jarig bestaan! Webmaster Mededelingen 50 7 januari 2014 18:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.