Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 juni 2016, 23:14   #1
Anja1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 juni 2016
Berichten: 3
Geslacht:
Voorstellen en vraag

Goedenavond,

Allereerst zal ik mij even voorstellen. Mijn naam is Anja en ik heb van mijzelf erg fijn haar. Omdat dit de laatste tijd ook nog minder wordt heb ik sinds een maand een haarwerkje voor bovenop van echt haar maar wel een confectie model met Aziatisch haar.
Nu ben ik op zich best tevreden met het geheel. Ik moest er zelf alleen wel erg aan wennen. Ik sport er op zich zonder problemen mee. Nu doe ik alleen volgende week mee met mudmasters, een obstacle run van 10 km met veel water. Denken jullie dat ik het daar bij op kan houden?
Dezelfde vraag heb ik voor snowboarden. Kan zo'n haarwerk onder een helm?
Hoe doen degene met een haarwerk het op zomervakantie? Normaal duik ik steeds de zee en het zwembad in met de kinderen maar met haarwerk krijg ik plots een niet spetteren gevoel....
Ik vind mezelf met haarwerk mooier dan zonder maar ik vind het wel vervelend om de ene keer met en de andere keer zonder te verschijnen....

Vriendelijke groet,

Anja
Anja1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2016, 00:24   #2
Haired
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2009
Berichten: 157
Geslacht:
Hoi Anja,
Een bekend gezegde is “wie mooi wilt zijn moet pijn lijden”.
Als je een haarwerk op hebt, zul je concessies moeten doen en je zal minder flexibel zijn in je doen en laten, omdat je rekening mee zal moeten houden. Ik vermijd zout-/zeewater omdat het de levensduur van haarwerk snel beperkt en klit daarna ook eerder. Niet zo handig vind ik zelf in zee dus. Zwembad water kan wel, hoewel ik het eerst zou uitproberen in een gewone zwembad om alvast te ervaren. Ik heb het wel vaker gedaan, maar ik beperk het per vakantie wel steeds. Haar verkleurt ook relatief snel gedurende zonvakanties, omdat het domweg geen leven meer in zich heeft. Dus ongemakken tijdens zon- en watervakantie zijn er wel.
Haired is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2016, 16:39   #3
lannie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2006
Berichten: 38
Geslacht:
Kun je met de mud race niet een leuke pet/cap of bandana opzetten? Juist met sporten is dat vrij gebruikelijk. Zonde van je haar anders en je hoeft ook niet te stressen dat je je haren tijdens extreem sporten verliest.
lannie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2016, 19:19   #4
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Onder een helm zou ik zeker niet doen, dat zit niet lekker en niemand ziet het toch? Even buiten beeld haarwerkje af en helm opzetten en heerlijk snowboarden!
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.