Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 10 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 april 2016, 14:03   #166
snoepje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Locatie: noord holland
Berichten: 1
Geslacht:
full lace wig met thin skin

goeiemiddag,
ik heb me hier jaren terug aangemeld maar ben er nu echt aan toe om me te mengen met lotgenoten. draag al jaren lace wigs. bestelde deze altijd bij www.hairlace met volle tevredenheid maar heb vorig jaar 8 maanden moeten wachten op een lace wig, hoorde niks dus geld terug geeist en gekregen en vanaf dat moment bestel ik bij www.aliexpress.com
dit gaat prima maar kwaliteit is niet al te best. nu een custom order gedaan met thin skin around perimeter, dus aantal cm rondom thin skin.
deze verwacht ik over twee weken en zal dan foto bijvoegen.
Blijft een eeuwige zoektocht en zou zo graag een goed nederlands adres willen vinden. ik vind Jon renau ook wel goed maar toch voorkant te zichtbaar.
iemand nog betaalbare ideeen??
snoepje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2016, 19:17   #167
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Hoi! Welkom aan boord.

Heb je al eens aan Tophaar in Eindhoven gedacht?
Bij hen kun je ook alle soorten haarwerken en pruiken krijgen die bij je passen en on alle soorten haar. Echt haar en synthetisch. Bovendien zijn ze overal bij aangesloten, dus mocht er iets misgaan, dan heb je altijd garantie dat het naar volle tevredenheid wordt opgelost.

En als je huisarts een briefje wil schrijven, dan kom je misschien nog in aanmerking voor een vergoeding.

Ze kunnen je alle advies geven voor een echt mooi haarwerk. Niet die afschuwelijke Chinese kwaliteit.

Oh ja... ga nooit naar freshhair.nl Die hebben de allerslechtste kwaliteit lacewigs en frontlacewigs die ik ooit heb meegemaakt.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 17 april 2016 om 19:20
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2016, 11:00   #168
mariska1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Goedkope pruiken online bestellen

Wij zijn nu meerdere malen opgelicht door bedrijven die online pruiken verkopen. Ik zal hier geen namen noemen Tot voor kort zijn we op aanraden van een vriendin een kijkje gaan nemen bij Hairextensionsonline.

De levering was ruimschoots op tijd en je kunt zelfs achteraf betalen. Het assortiment is nog wat karig maar hier komt verandering in naar eigen zeggen. Je kunt hier het assortiment bekijken.

Suggesties voor andere BETROUWBARE partijen hoor ik graag.
mariska1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2016, 11:06   #169
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariska1986 Bekijk bericht
Wij zijn nu meerdere malen opgelicht door bedrijven die online pruiken verkopen. Ik zal hier geen namen noemen Tot voor kort zijn we op aanraden van een vriendin een kijkje gaan nemen bij Hairextensionsonline.

De levering was ruimschoots op tijd en je kunt zelfs achteraf betalen. Het assortiment is nog wat karig maar hier komt verandering in naar eigen zeggen. Je kunt hier het assortiment bekijken.

Suggesties voor andere BETROUWBARE partijen hoor ik graag.
Even gekeken op de site die jij zo geweldig zegt te vinden, maar zoek jij een serieuze pruik of is het voor een feestje?! Voor dit soort Chinese rommel hadden we al genoeg adresjes.

Graag namen van de 'oplichterssites', daar hebben we wat aan.
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2016, 16:06   #170
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Mariska1986,

met het doorgeven van de oplichters kun je de mensen hier meer helpen dan met de link. Sorry, maar het ziet er inderdaad niet professioneel en kwalitatief goed uit, maar meer´for the fun.´Ik denk niet dat mensen die een goed haarwerk etc. zoeken hiermee gebaad zijn.

Net als CarlaBosman zou ik het op prijs stellen als je de namen van de websites hier wilt doorgeven door wie je zegt opgelicht te zijn. Je hebt je bericht immers geschreven met de link erbij om mensen te helpen en om ze te willen behoeden voor oplichterij toch?
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2016, 20:22   #171
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Sorry, hoor, maar wat een vreselijke nep pruiken verkopen ze op die website.
Ik zou lotgenoten aanraden daar niets aan te schaffen!!
Goedkoop is in dit geval duurkoop.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2016, 17:32   #172
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Maar een bericht en geen reactie meer. Ik vermoed dat Mariska1986 de eigenaresse is van deze 'feestwinkel'
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2016, 15:15   #173
mariska1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Goedkope pruiken

Met verbazing zit ik een aantal berichten te lezen.

Ik heb deze browser open op me werk en heb niet eerder gekeken of ik reacties heb gehad. Nu is er een persoon die denkt dat ik de eigenaar ben van de betreffende winkel.

Sorry maar dit moet niet gekker worden. Is deze site bedoeld om iedereen af te kraken of om elkaar te helpen.

Ik zie het belang niet wat kinderachtig, schrijnend en jammer dit zeg.

@Helmgirlie naast berichten schrijven op een dergelijk forum heb ik 2 kindjes, een huishouden en een part time baan welke aandacht aan mij vragen. Mijn excuses dat je zo lang moest wachten
mariska1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juli 2016, 15:45   #174
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
mariska1986, heb je naast de reactie van Helmiegirlie, die je aanspreekt op haar bericht, ook de overige reacties gelezen?
Zou je hier alsnog de internetleveranciers willen vermelden door wie je zegt opgelicht te zijn? Zoals je in je laatste bericht schrijft zijn we hier inderdaad vooral om elkaar te helpen, en ik denk dat je een boel mensen helpt als je de oplichters benoemd.
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 10:39   #175
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Mariska, heb je de overige reacties op jou ook gelezen? Ik denk zoals de anderen niet dat je de hier mensen helpt met deze site die je opgaf. En inderdaad graag de bedrijven noemen die je opgelicht hebben, want dan behoedt je mensen voor een fout.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 11:20   #176
mariska1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juli 2016
Berichten: 8
Geslacht:
Goedkope pruiken bestellen Hairlace

1 van de 2 partijen heet hairlace.

De ander heb ik een rechtszaak tegen lopen en ik heb het advies gekregen nu even niks erover op internet te posten. sorry.
mariska1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 12:48   #177
Effie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 november 2015
Berichten: 234
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mariska1986 Bekijk bericht
1 van de 2 partijen heet hairlace.

De ander heb ik een rechtszaak tegen lopen en ik heb het advies gekregen nu even niks erover op internet te posten. sorry.

Bedankt voor je antwoord en dat je de moeite neemt deze reactie te plaatsen. Vervelend voor je dat je opgelicht bent. Succes met de rechtszaak!
Effie is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2016, 13:40   #178
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Ik heb zelf slechte ervaringen met Fresh-hair uit Amsterdam. Ze zitten nu geloof ik ook in Rotterdam. Daar sowieso niets halen. Die hebben mij destijds voor in totaal 3000 Euro belazerd.
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2016, 15:44   #179
echo
HaarWeb lid
 
echo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 februari 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 163
Alle respect, maar haarwerk kappers en leveranciers zijn enorm duur voor de meeste mensen. Het is wel degelijk mogelijk om zelf te bestellen in Azië en te onderhouden. Niet gemakkelijk, met vallen en opstaan. Maar met behulp van internet (en dan vooral de forums) geraak je al heel ver. Meer en meer Aziatische sites zijn ook gericht op Europese particulieren. Ok, ze zijn niet altijd niet altijd 100% op tijd geleverd, maar als je op tijd bestelt spaar je meestal een heleboel geld uit.

Wat niet wil zeggen, dat haarwerk kappers de perfecte oplossing kunnen zijn voor mensen met iets meer financiële middelen...
echo is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2016, 17:03   #180
Ludo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2003
Locatie: Belgium
Berichten: 9
En hoeveel fouten worden er dan gemaakt, en wie gaat deze haarwerken inknippen ? Dat is echt vakwerk !!!!
Achter de schermen is er heel veel werk aan een haarstuk, voor dit bij de klant geplaatst wordt !!!!!
Eén ding hoop ik dan maar, dat jullie niet voor zot rondlopen !!!!! Je moet dit weten, de slechte ziet men, de goede heb je niet gezien, zelfs wij als kappers kunnen de goede niet meer zien.

Veel succes,

Ludo
Ludo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.