Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 mei 2009, 22:38   #31
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Wat is je regime, Starfighter?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 22:45   #32
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Wat is je regime, Starfighter?
Dutasteride
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 23:34   #33
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Goede resultaten?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 02:09   #34
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Ik heb mijn standpunten al waar gemaakt door de feiten keihard op die arrogante smoel van je te smijten. Jouw kennis over endocrinologie en overtuiging in de werking van die laser-garbage laat precies zien wat jij bent, een eerste klas zakkenwasser.
Starfighter, ik verwacht dat je hier op je taalgebruik gaat letten. Gebeurd dat niet, dan krijg je een ban van mij. Maar ik ga er van uit dat het zover niet gaat komen.

Groet, Henk. (Moderator Haarweb)
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 11:18   #35
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Starfighter, ik verwacht dat je hier op je taalgebruik gaat letten. Gebeurd dat niet, dan krijg je een ban van mij. Maar ik ga er van uit dat het zover niet gaat komen.

Groet, Henk. (Moderator Haarweb)
Het was inderdaad niet zo netjes van mij om "zo'n" taal hier toe te passen, hoewel die kwal het wel verdiende. Ik zal in het vervolg wat beter opletten en nettere taal toepassen om 'm op die wijze nogmaals goed op z'n sodemieter te geven mocht ie verder willen gaan met rare uitspraken.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 11:19   #36
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Goede resultaten?
Uitstekende resultaten.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 13:45   #37
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Het was inderdaad niet zo netjes van mij om "zo'n" taal hier toe te passen, hoewel die kwal het wel verdiende. Ik zal in het vervolg wat beter opletten en nettere taal toepassen om 'm op die wijze nogmaals goed op z'n sodemieter te geven mocht ie verder willen gaan met rare uitspraken.
Starfighter gaat gewoon door met onbeschoft gedrag:

Nonsens, randdebielen, eikel, arrogante smoel, zakkenwasser, en nu dan "die kwal"
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 14:38   #38
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Starfighter gaat gewoon door met onbeschoft gedrag:

Nonsens, randdebielen, eikel, arrogante smoel, zakkenwasser, en nu dan "die kwal"
Het woord kwal heb ik bewust gekozen omdat die desbetreffende persoon er één is. Probeer dus geen modje op te jutten in de hoop voor een ban. Driekwart van jouw totaal aantallen berichten bestaan sowieso uit garbage, neem vakantie en gun je vingertoppen wat rust.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 14:43   #39
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Het woord kwal heb ik bewust gekozen omdat die desbetreffende persoon er één is. Probeer dus geen modje op te jutten in de hoop voor een ban. Driekwart van jouw totaal aantallen berichten bestaan sowieso uit garbage, neem vakantie en gun je vingertoppen wat rust.
Jij maakt ernstig misbruik van het tijdelijke gebrek aan moderators.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 14:52   #40
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jij maakt ernstig misbruik van het tijdelijke gebrek aan moderators.
Klets geen onzin, ik heb er vannacht één op bezoek gehad. Als de waarheid ietsje te hard aankomt, reageer dan gewoon niet.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 20:47   #41
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Het was inderdaad niet zo netjes van mij om "zo'n" taal hier toe te passen, hoewel die kwal het wel verdiende. Ik zal in het vervolg wat beter opletten en nettere taal toepassen om 'm op die wijze nogmaals goed op z'n sodemieter te geven mocht ie verder willen gaan met rare uitspraken.
Ik heb nog maar een paar berichtjes van je gelezen starfighter, maar je begint me gelijk behoorlijk te irriteren! Heb respect voor andere mensen en zeker mensen die al heel lang een goede inbreng hebben op haarweb, terwijl jij nog maar een paar dagen lid bent. En laat dat gelijk een goede les voor jou zijn om ook iets positiefs bij te brengen. En als jij lasers geen goede optie vind, is dat prima om die mening te hebben, maar als een middel FDA approval is, heeft het wel degelijk effect en als jij denkt dat het niet zo is, kom dan maar met harde feiten aan iplv rare wartaal uit te slaan!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 21:47   #42
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Ik heb nog maar een paar berichtjes van je gelezen starfighter, maar je begint me gelijk behoorlijk te irriteren!
Goh, ik leef met je mee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
Heb respect voor andere mensen en zeker mensen die al heel lang een goede inbreng hebben op haarweb, terwijl jij nog maar een paar dagen lid bent.
Erg he dat een newbie bepaalde senior-members moet corrigeren? En mensen op de vingers tikken die een hele foute inbreng geven op dit forum, betekent respect hebben voor degenen die hier goed zijn. Of weet je niet wat dat woord betekent?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
En laat dat gelijk een goede les voor jou zijn om ook iets positiefs bij te brengen.
Ik heb hier in een aantal posten nog meer positieve dingen bij gebracht dan jij, de dame die niet tegen haar verlies kan, en die kwal die denkt een endocrinologist te zijn. Laat dit maar een les voor jou en jouw soortgenoten zijn.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hektor Bekijk bericht
En als jij lasers geen goede optie vind, is dat prima om die mening te hebben, maar als een middel FDA approval is, heeft het wel degelijk effect en als jij denkt dat het niet zo is, kom dan maar met harde feiten aan iplv rare wartaal uit te slaan!
Eh, even voor de duidelijkheid, het is een FDA clearance voor de veiligheid van het apparaat. Verder haalt de laser al 30 jaar geen ene moer uit wat betreft hergroei & haarbehoud op androgenetische belaste gebieden van de hoofdhuid.

Laatst gewijzigd door starfighter; 23 mei 2009 om 21:51
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 22:38   #43
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Starfighter, ik ben net terug van vakantie, dus heb ik even geen zicht op wat mijn mede-moderatoren hebben gedaan. Ik geef je nu in ieder geval een waarschuwing. Je kunt in korte tijd twee waarschuwingen krijgen. Een derde waarschuwing komt tegelijk met het bericht dat je tijdelijk geband bent (of als je het heel grof maakt, definitief).

Je gedrag is ongepast. Hoe enorm je wijsheid ook moge zijn, de enige manier waarop je die met ons kunt delen is door een ieder hier met respect te blijven behandelen. Hoe dom en onwetend je ons ook vindt. Discussie is goed, daar leren we van, maar schelden, grof taalgebruik, 'name calling' en wat dies meer zij, tolereren we hier niet.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2009, 22:48   #44
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Starfighter, ik ben net terug van vakantie, dus heb ik even geen zicht op wat mijn mede-moderatoren hebben gedaan. Ik geef je nu in ieder geval een waarschuwing. Je kunt in korte tijd twee waarschuwingen krijgen. Een derde waarschuwing komt tegelijk met het bericht dat je tijdelijk geband bent (of als je het heel grof maakt, definitief).

Je gedrag is ongepast. Hoe enorm je wijsheid ook moge zijn, de enige manier waarop je die met ons kunt delen is door een ieder hier met respect te blijven behandelen. Hoe dom en onwetend je ons ook vindt. Discussie is goed, daar leren we van, maar schelden, grof taalgebruik, 'name calling' en wat dies meer zij, tolereren we hier niet.
Ik heb nooit gezegd dat ik briljant ben en de rest dom en onwetend. Misschien ben ik soms te hard, maar zo ben ik alleen voor degenen die dat zelf zo willen. Ik probeer mijn taalgebruik nog wat te verbeteren, zodat we de discussie' s pittig, maar toch respectvoller kunnen houden.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2009, 14:06   #45
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Klets geen onzin, ik heb er vannacht één op bezoek gehad. Als de waarheid ietsje te hard aankomt, reageer dan gewoon niet.
Je hebt er dus pas vannacht eentje op bezoek gehad, wat al veel eerder had kunnen gebeuren als er geen tijdelijk gebrek aan moderators was geweest.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Ik heb nooit gezegd dat ik briljant ben en de rest dom en onwetend. Misschien ben ik soms te hard, maar zo ben ik alleen voor degenen die dat zelf zo willen. Ik probeer mijn taalgebruik nog wat te verbeteren, zodat we de discussie' s pittig, maar toch respectvoller kunnen houden.
Dat heb je wel degelijk gedaan in ieder bericht; je doet niets anders dan posten van anderen "nonsens", "onzin" en "garbage" noemen.
En mooiere scheldwoorden gaan bedenken voor "randdebielen", "eikel", "zakkenwasser" en "kwal", zal jouw mentaliteit niet anderen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nanogen - Nanogaine (SOD) Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 26 februari 2008 19:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.