Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2016, 00:11   #16
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
@DHT killer.

Hoe zit het met bijwerkingen etc. Na die lange periode.

Kinderen gekregen in die tijd?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2016, 00:16   #17
DHTkiller
Banned user
 
DHTkiller's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2002
Berichten: 1.579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
@DHT killer.

Hoe zit het met bijwerkingen etc. Na die lange periode.

Kinderen gekregen in die tijd?
Nooit last gehad van bijwerkingen.

Ik heb zelf geen kinderen. Maar wees gerust, de kans dat de mannelijke foetus wordt aangetast is zeer klein.
DHTkiller is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2016, 21:48   #18
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hoi DHT-killer, jouw regime klinkt mij als muziek in de oren. Ik ben al jaren (lees bijna 10 jaar) aan de fina, maar van stabilisatie is helaas geen sprake meer. Ik word nu echt kaler op de kruin. Ik wil een start maken met Duta en ook met 5% minox beginnen. Wel in combi met fina. Dus dagelijks 2x minox. 3 keer per week Duta 0.5 en de overige dagen fina. Wat denk jij/jullie? Zal dit enigszins perspectief bieden? Hoor graag van je/jullie. DHT-killer, waar bestel jij je Duta?
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2016, 10:55   #19
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzorg Bekijk bericht
Hoi DHT-killer, jouw regime klinkt mij als muziek in de oren. Ik ben al jaren (lees bijna 10 jaar) aan de fina, maar van stabilisatie is helaas geen sprake meer. Ik word nu echt kaler op de kruin. Ik wil een start maken met Duta en ook met 5% minox beginnen. Wel in combi met fina. Dus dagelijks 2x minox. 3 keer per week Duta 0.5 en de overige dagen fina. Wat denk jij/jullie? Zal dit enigszins perspectief bieden? Hoor graag van je/jullie. DHT-killer, waar bestel jij je Duta?
betere regime kan je haast niet voorstellen denk ik, ook wat betreft gezondheid en bijwerkingen sta je goed op de grens, mocht er bijwerking optreden, suc6!
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2016, 17:25   #20
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hey kalekop, thanks voor je reactie. Ik begrijp dat jij originele (avodart) Duta verkoopt. Kun jij mij een PM sturen? Dan kan ik het bij je bestellen. Gr!
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 13:13   #21
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik gebruik sinds 4 jaar 3x per week dutasteride 0,5mg en 4x per weeg 1,25mg finasteride.

Deze combi is erg succesvol.
Gezien de halfwaardetijd van Dutasteride, is 3x per week meer dan genoeg.

Je kunt ook overdrijven met DHT onderdrukken.
Ik zit nu totaal 15jaar aan de meds en weinig tot geen bijwerkingen en een stabiele NW1.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 13:51   #22
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hi haircoach, fijn dat je even reageert. Ik las al op meerdere fora dat de combi duta en fina tezamen een prachtig resultaat kan boeken. Ik heb nu in een opwelling ook meteen voor 4 maanden Rogaine foam 5% minox besteld. Denk jij dat het verstandig is om daar meteen mee te starten? Of zal ik eerst eens kijken of de combi Duta en Fina een signinficant oplevert tov momenteel alleen fina? Mag ik ook vragen waar jij je duta veilig bestelt?
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 14:02   #23
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Ik zou eerst kijken naar de duta / fina combi.

Je moet wel weten wat uiteindelijk werkt.
Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in de fina / duta combi dan in welke topical dan ook.

Mijn duta krijg ik via de huisarts.

Als je huisarts weigert, kun je hem voorhouden dat je liever gecontroleerd via het legale circuit besteld, dan via het illegale circuit en dat hij/zij dat in de hand heeft.

Rogaine foam of minox heb ik persoonlijk nog nooit goede resultaten van gezien.
Alleen minimale verbeteringen, terwijl ik bij fina/duta toch echt transformaties heb gezien.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2016, 14:32   #24
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Hoi haircoach, dankjewel voor je snelle reactie. Ik ga je adviezen opvolgen. Zal meteen even met de huisarts contact opnemen. Ik krijg nu via hem ook Propecia voorgeschreven al 10 jaar overigens inmiddels, dus duta lijkt me niet een te groot probleem. De Minox laat ik dan even voor wat het is.

Zo benieuwd of combi fina/duta een knappe verbetering gaat geven tov alleen fina. Kan ik een shedding verwchten denk je? Was de fina bij jou op een gegeven moment ook niet meer voldoende?
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2016, 20:00   #25
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Lotgenoten, vandaag bij mijn huisarts geweest en mijn verzoek om dutasteride te gaan gebruiken voorgelegd. Omdat hij weet dat ik mijn haar zeer serieus neem en hij mij ook ongeveer 9 jaar geleden al propecia voorschreef is hij ditmaal ook met de avodart dutasteride (0.5mg) akkoord gegaan. Erg blij mee!

Morgen ligt het recept klaar bij de apotheek en mede omwille van veel succesverhalen hier (en op buitenlandse fora) ga ik de ene dag fina (ma,wo,vr, zo) nemen en (di,do,za) de duta. Nu maar hopen dat dit enig soelaas gaat bieden en de afnemende werking van alleen fina doet omkeren 😉.

Ik wil jullie weer bedanken voor het meedenken en hou je jullie vanzelfsprekend op de hoogte 😬.
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2016, 22:50   #26
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
@haarzorg

Aangezien je minox al in huis hebt, waarom gebruik je het eigenlijk niet? Je hoeft niet bang te zijn van een verkeerde bijwerking van de combinatie fina-duta en minox, die twee beinvloeden elkaar namelijk zover ik het weet niet.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2016, 08:21   #27
haarzorg
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2015
Berichten: 83
Geslacht:
Ik heb de Minox nog niet binnen, de site waar ik heb besteld laat het uit de VS komen. Verder vind ik de suggestie van ander forumlid niet eens zo gek om eerst alleen de Duta toe te voegen de aankomende tijd om te zien of het effect resulteert. Mocht immers de haarsituatie verbeteren wanneer ik ook minox erbij neem zullen we nooit weten waar de resultaten vandaan komen 😉 Of heb jij een ander inzicht?
haarzorg is offline   Met citaat reageren
Oud 12 april 2016, 21:06   #28
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haarzorg Bekijk bericht
Ik heb de Minox nog niet binnen, de site waar ik heb besteld laat het uit de VS komen. Verder vind ik de suggestie van ander forumlid niet eens zo gek om eerst alleen de Duta toe te voegen de aankomende tijd om te zien of het effect resulteert. Mocht immers de haarsituatie verbeteren wanneer ik ook minox erbij neem zullen we nooit weten waar de resultaten vandaan komen 😉 Of heb jij een ander inzicht?
ik snap het, je wil meten wat, wat doet. Nee, ik had zoiets van, als je er toch mee bezig bent en die dingen al binnen hebt, start er mee. Grotendeels van het succes zal je toch hoogstwaarschijnlijk met fina-duta bereiken en minox is een aardig hulpmiddel, dat is eigenlijk het hele verhaal.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.