Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juli 2006, 01:43   #46
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hoi Georgie

In mijn geval is het één (naar groote aangepast) stukje. Maar waar nodig kunnen het ook twee kleine opvulstukjes zijn. De groote hangt af van het op te vullen stuk. Je eigen haren, als die er zijn worden er dan doorgehaald. Het voelt vooral luchtig, ook met die hittegolf nu, puff, wat is het heet (30°). Gr. -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2006, 02:12   #47
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harina
Hallo Lu en de anderen,

Had al een paar keer iets gepost, maar elke minuut vond ik weer meer informatie, dus heb hem weer weggehaald.

Op 4 juli ga ik naar Hair Consultancy in Bussum, NL. Dit bedrijf heb ik via jouw adres in Hasselt (waarvoor dank!), zij kennen elkaar goed. Zij zijn ook de enige die ik kan vinden in Nederland die hetzelfde systeem van hair fusion toepassen. Ik ben benieuwd wat ze me aanraden. Overigens is NL wel veel duurder: 2000 euro voor hetzelfde als wat jij hebt!! en 95 euro voor een onderhoudsbeurt elke zes weken!!! Dat is dus twee keer zo duur. Maar goed, ik ga eerst maar eens om advies vragen. Misschien raden ze me iets anders aan.

Ik zou ook graag een foto zien van het resultaat bij jou. Misschien dat ik er over een tijdje een terug kan sturen

Groetjes, Harina.
Hallo Harina

Waarom al die prijsverschillen toch! Als de prijzen echt de pan gaan uitswingen kan ik me daar lastig in maken. Op deze manier wordt je twee maal gestraft, 1, je handicap die psychisch een zeer zware belasting is, 2, telkens weer en weer dat geld neertellen levenslang, daar zou de staat toch wat serieuser moeten tussen komen dan die luttele 180 € nietwaar..
Ja die onderhoudsbeurt dat moet je toch telkens afwachten hoor. 6 - 7 of 8 weken ertussen, hangt af van je haargroei en hoe vast het gezet wordt.
Geen dank hoor, sukses op 4juli in Bussem. Als de temperaturen terug wat menselijkere waarden bereiken zal ik me er eens mee bezig houden, wat de foto betreft.
Laat dan eens weten hoe het geweest is hoor.

Groetjes. -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2006, 02:34   #48
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Hello gogo

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gogo
ik heb ook een haarwerk en ging eerst ook naar bussum (Nederlands haarinstituut) en daar werd mijnhaarwerk ook vast gezet met buisjes,precies zoals hierboven vermeld staat, en inderdaad het beviel me ook altijd erg goed, maar het was te ver rijden naar bussum en ging ik t toch dichter bij huis zoeken en kwam in tilburg terecht maar daar naaien ze als t ware het haar werk vast, en ik moet zeggen dat dit nog natuurlijker zit mindervaak terug moet en dat het maar rond de € 70,-- kost om het weer vast te laten zetten. de rand is nog minder dik dan met buisjes. Dit had ik dus eerder moeten doen.
succes iedereen.

groetjes margot
Ja, dat is een beetje prijselijker maar het blijft toch veel geld hé! Hoeveel tijd zit er dan bij jou presies tussen Margo, en is dit niet pijnlijk? Uw systeem lijkt op weaving niet?
Bij mij is de rand ook niet dik hoor, bijna niet te voelen. Verleden week was er in de danschool een figuur waarbij de partner tweemaal langs je haren streek, hihi, en zo na twintig keer zei die nog niks. Ik had zoiets van: 'wat kan het mij schelen..' Het is wel even anders geweest.

Ook sukses. GrtN. -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2006, 15:41   #49
Harina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2006
Berichten: 19
Hoi Lu, Gogo en de rest,

Gogo, jij bent naar het Nederlands Haarinstituut geweest en ik naar Hair Consultancy in Bussum. (Ik kwam toevallig ook langs het Haarinstituut en dacht: wat zouden ze daar doen?) Heb jij daar je haarwerk gehaald en wat kostte dat? En in Tilburg, welk bedrijf is dat? Zijn de haarwerken daar goedkoper? Hoe vaak moet je terug voor een onderhoudsbeurt? Het is ver van Amsterdam, maar altijd nog dichterbij dan Hasselt, België!

Lu, ik ben enthousiast over de hair fusion methode. Het ziet er mooi uit, dé oplossing! Maar met puur natuur-haar is het toch echt 2000-2300 euro. (Van de verzekering krijg ik 300 euro vergoed.) Ze kunnen het met ringetjes (micropoint) vastzetten en je haar erdoorheen halen, zoals bij jou, of je kunt het met klemmetjes kopen. Dan kun je het dus zelf vastzetten en loshalen. Je kunt ook wisselen van methode met hetzelfde haarwerk, dan wisselen ze de klemmetjes en de ringetjes gewoon om. Maar ik laat het in het begin liever vastzetten. Als ik genoeg vertrouwd ben met het haarwerk, kan ik nadenken over zelf vastklemmen, dat scheelt toch weer 95 euro per zes weken.

In elk geval heb ik weer zicht op meer haar!!

Wat ik nu net hier op Haarweb lees: dat je eigen haar er wel een beetje als een plak onder gaat zitten. Bij het onderhoud moeten ze dat dan helemaal ontwarren met olie... om die reden had iemand voor die klemmetjes gekozen. Had jij daar last van, Lu?

Laatst gewijzigd door Harina; 5 juli 2006 om 04:08
Harina is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2006, 13:52   #50
gogo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 april 2002
Locatie: Brabant
Berichten: 127
hoi harina

In Bussum moest ik zeker om de 6 weken terug en dat koste dan €79,-- en voor dat geld haalde ze mijn haarwerk eraf en waste ze mijn eigen haar (wat altijd weer super heerlijk is) en als er geknipt en gekleurt moest worden was ik ongeveer €150,-- kwijt. Ik was wel tevreden over Bussum maar vond het te ver weg (+/- 1 1/2 uur rijden) en erg duur. Met de ringetjes was ik ook tevreden maar ben nu toch blijer met deze techniek (ze naaien als het ware je haarwerk vast). Met de ringetjes had ik het idee dat ze na 2 weken al losser gingen zitten en nu zit het na 6 weken nog stevig vast dus deze techniek is voor mij wel fijner en het kost me dus veel minder reistijd (+/- 10 min.) en de koste zijn minder (ongeveer € 69,-). wil je meer weten moet je me maar een mailtje sturen.

groetjes margot
gogo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 04:09   #51
Harina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2006
Berichten: 19
Ik heb je gemaild... haalde geloof ik zelf de twee instituten in Bussum weer door elkaar, maar ja, ze zijn allebei duur!

Bij extensions vind ik het ook zo vervelend dat ze snel losser gaan zitten, op een gegeven moment zitten ze nog maar aan een paar haren vast. Maar toen ik extensions nam, had ik nog nooit van zo'n haarwerk gehoord. Dit zal veel natuurlijker ogen en vooral: je krijgt haar waar je het wilt hebben, nl. bovenop je hoofd! Oh, wat verheug ik me op haar dat leuk over mijn voorhoofd en langs mijn gezicht valt! Dat heb ik al een paar jaartjes niet gehad.
Harina is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 11:56   #52
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
Hoi

Ik ben nu toch wel benieuwd waar in Nederland ze hetzelfde systeem verkopen wat 4roluca heeft, die link van de site die je geeft 4roluca die doet het bij niet... jammer ben erg benieuwd, ik heb nu extensions, ben er wel tevreden over hoor krijg veel complimenjes over mijn haar, alleen mijn haar is van mijn eigen heel erg steil, en die haren die erin zetten daar zit gewoon een krul in dus sta nu dus elke dag mijn haren te steilen, wat me ook niet echt goed lijkt voor mijn eigen haar en mijn haar blijft uitvallen dus ik zou graag een beetje meer willen weten over dat systeem van jullie, voor het geval dat het bij ook echt nodig gaat zijn!!!! ... liefs van Joney...
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 17:05   #53
Harina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2006
Berichten: 19
Hoi Joney,

je moet de link http://www.haarinstituut.com/ gebruiken voor het instituut in Hasselt. In Nederland zijn er in Bussum twee instituten:

Haarinstituut Nederland http://www.haarwerk.nl/index2.htm
Hair Consultancy http://www.hairconsultancy.nl/vrouwen/home.htm

En in Tilburg is er nog een, mail daarover Gogo.

Groetjes, Harina
Harina is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 21:27   #54
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
thnx Harina!
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2006, 21:27   #55
Joney
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juli 2004
Berichten: 329
thnx Harina! groetjes Joney....
Joney is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2006, 10:07   #56
Harina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2006
Berichten: 19
Adressen haarwerkers Amsterdam

Op www.peterdekok.nl (haarwerker in Tilburg) staat een lijst met leden van het Haarwerk Gilde. Zo heb ik gevonden:

Amsterdam: Yvonne de Boer Hair Trends
Meibergdreef 9
Locatie A.M.C. Amsterdam
1105 AZ Amsterdam
Telefoon: 020 - 5664343
Email: info@hair-trends.nl
URL: http://www.hairtrendshaarwerk.nl

Hier ben ik vandaag langsgeweest. Zij werken alleen met klemmetjes, maar die zijn klein en heel licht. Het voordeel is dat je je haar zelf kunt wassen, niet terug hoeft voor onderhoud en het haarwerk niet telkens op dezelfde plukjes haar wordt vastgezet.

Ik denk dat ik hiervoor ga. Ik kan er nl. slecht tegen om iets op mijn hoofd of in mijn haar te hebben en dat ik het 's nachts kan afzetten lijkt me heerlijk. Het blijkt ook dat ik maar een klein haarwerk nodig heb, alleen bovenop is mijn haar dunner. Ik ben dan zo'n 1500 euro kwijt en dat vind ik ook wel een prettig verschil met de 2300 die ik eerst hoorde, plus het dure onderhoud.

Nu nog de afspraak maken voor de mal en het bestellen van het haar! Ik moet nog een klein stapje zetten om te accepteren dat ik een haarwerk nodig heb. Gelukkig heb ik alle tijd, het duurt sowieso 8 weken voordat het haarwerk er is en dan zitten we al na mijn vakantie. Spannend!

Laatst gewijzigd door Harina; 7 juli 2006 om 16:26
Harina is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2006, 12:09   #57
Els Bergers
Ask me
 
Geregistreerd: 2 april 2004
Locatie: Vlaardingen/ Woerden
Berichten: 145
Hallo,

Bevestigingen blijven altijd iets heel persoonlijks, wat de een als prettig ervaart vindt de ander dat niet. Er zijn permanenten bevestigingen zoals:
1) Vlechtjes ( al zo oud als de weg naar kralingen,Theo Zantman deed dit al eind jaren 70)
2) Buisjes ( midden jaren 80)
3) Track ( eind jaren 80)
4) Micro point ( begin jaren 90)
5) Bondjes ( eind jaren 90) (komt van de hairextentions)

Al deze bevestigingen hebben hun voor en nadelen, en het punt is wat de client wilt en verwacht, met deze bevindingen wordt er in onderling overleg voor een bevestiging gekozen.

Hetzelfde geldt voor de niet permanenten bevestigingen zoals:
1) Tape (diverse soorten)
2) Klemmetjes (diverse soorten)
3) Lijm (diverse soorten)

Conclusie: Er is niet echt veel nieuws onder de zon, buiten dat alle methode steeds verbeterd worden. Het blijft een must dat de client altijd iets moet uitkiezen wat voor hem/haar het beste is en waar zij zich gelukkig bijvoelen.

Verschillende Haarwerkers werken daar ook graag aan mee.
Heb je vragen over het bovenstaande dan hoor ik die graag.

Groetjes

Els Bergers
Els Bergers is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2006, 10:35   #58
Harina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2006
Berichten: 19
Ik ga het doen! Woensdag 12 juli heb ik een afspraak gemaakt met Yvonne de Boer om een mal te maken van mijn hoofd en het haar te kiezen. Ze knippen dan ook een plukje van mijn haar af en sturen dat op. Hopelijk heb ik acht weken hierna een leuke volle haardos!

Ik draag ook af en toe een pruik, maar dat ding bleef nooit zitten. Daar ga ik ook van die klemmetjes bij gebruiken. Schijnt goed te werken. Deze kan ik dan af en toe nog dragen, omdat ik mijn haarwerk af kan doen. De pruik was ook niet goedkoop...

We hebben afgesproken niet een onmogelijk grote bos van mijn haar te maken, het is immers fijn van structuur. Maar het wordt wel twee tot drie keer zoveel als het nu is! Oh, heerlijk.
Harina is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2006, 01:22   #59
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Maar is het een haarwerk, dus één geheel?
Hoi,

Het opvulstuk is een geheel op een bepaalde (kalende) plek op je hoofd. Doch als de kale zones ver genoeg uit mekaar liggen zouden het evengoed twee kleine stukjes kunnen zijn..eigenlijk ben ik daar niet mee bezig omdat ik het zo niet voel.

Gr. -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2006, 01:44   #60
4roluca
~Hihi~blijven~drijven~
 
4roluca's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2004
Locatie: Aan de grens van België en Nederland, waar nog veel natuur is en mooie rustige plekjes...
Berichten: 305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harina
Ik ga het doen! Woensdag 12 juli heb ik een afspraak gemaakt met Yvonne de Boer om een mal te maken van mijn hoofd en het haar te kiezen. Ze knippen dan ook een plukje van mijn haar af en sturen dat op. Hopelijk heb ik acht weken hierna een leuke volle haardos!

Ik draag ook af en toe een pruik, maar dat ding bleef nooit zitten. Daar ga ik ook van die klemmetjes bij gebruiken. Schijnt goed te werken. Deze kan ik dan af en toe nog dragen, omdat ik mijn haarwerk af kan doen. De pruik was ook niet goedkoop...

We hebben afgesproken niet een onmogelijk grote bos van mijn haar te maken, het is immers fijn van structuur. Maar het wordt wel twee tot drie keer zoveel als het nu is! Oh, heerlijk.
Hoi Harina

We are back, want met die hitte funtioneerde ik niet meer, zo constant tussen de 30 à 33°..puff! Heb nu pas een cooler, amaai dat is een ander leven; en toch ging het haar voor; je kent dat hé..

Wat fijn voor jou! Dus je bent aan het afkorten, als je dit leest nog vijf weken moet je maar denken. Zelf telde ik ook zo af. Zeg je nu dat het af kan? Waar ben je geweest, in Nederland? Je zal er je een pak beter mee voelen, laat maar iets weten hoor.

GrTjz -Lu-
__________________
~I love HaarWeb~








__________________________________________________ _______________________________
My rolleyes zijn wa minder...maar pas pijnlijk zijn die weinige dunne hoofdharen
_____________________________________________
! Moedmoet !
4roluca is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.