Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2004, 00:05   #1
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
Nederlands elftal: Jonge spelers kalend

Ik zat net een klein beetje Nederland - Ierland te kijken (rampenwedstrijd) en het viel me op dat veel 'jonge' spelers van Nederland al een klein beetje kalend zijn!

Vooral Sneijder, v/d Vaart en v/d Meyde. Ik weet niet hoe oud ze allemaal precies zijn, maar in ieder geval 18-20 geloof ik. Op de foto's zie je het niet zo heel erg goed, maar op TV was het wel goed te zien, dat ze al kalend zijn.

Het viel me gewoon op

Foto's:

Sneijder:
http://www.planet.nl/upload_mm/e/f/7...99997165_a.jpg

http://www.vi.nl/images2/7/5/e/19952...03_192-221.jpg

http://www.ajax.nl/upload_mm/1999340...oon_260803.jpg

Van der Vaart:
http://www.fcdreamteam.com/pix/voetb...ndervaart2.jpg

http://www.tafelvoetbal.nl/galerij/beelden/v_013.jpg

http://www.voetbalzone.nl/images/news/koeman.jpg

http://edwardush.tripod.com/vandervaart.jpg

Van der Meyde:
http://images.google.nl/images?q=tbn...53_12meyde.jpg

http://www.espnstar.com/jsp/cda/phot...yde_290903.jpg

http://www.sports.it/it/images/inclu...andermeyde.jpg

Zoals ik al zei, op de foto's is het veel minder zichtbaar, maar op TV vond ik het gewoon flink opvallen.
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 09:55   #2
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Hee Robert18,
Valt mij inderdaad ook op. Ik denk alleen dat het bij Vd Vaart iets anders is: volgens mij heeft hij van nature een rare haarlijn en dun haar, dus bij hem hoeft het niet te zeggen dat ie nu al kalend is. Die andere twee gaan wel voor de bijl.
Ze zijn trouwens ook al besproken in deze thread:
http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=1473
Toevallig had ik gister een soortgelijke gedachte, maar dan over de Amerikaanse presidenten. Ik heb 't in dat forum uitgelegd.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 11:10   #3
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Ja hè, viel mij ook op (vaker al hoor ) En wat d8 je van Robben...ook een probleemgevalletje hoor..
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 13:13   #4
jornkielman
Eigenaar ABC Clinic
 
jornkielman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2001
Locatie: Breda
Berichten: 502
robben

Ik denk dat Robben er als eerste aan moet geloven. VD Vaart heeft haar zat. Sneijder zou ook wel binnen enkele jaren eraan moeten geloven. Van der
Meyden zou ik niet weten...Kan alle kanten op met die jongen.

Het was trouwens wederom niets dat NEderlands elftal. Advocaat is er ook niet beter op geworden als coach. ALs je een week van tevoren gaat beslissen welk systeem je wilt gaan spelen........
__________________
Jorn Kielman

[SIZE="1"]
1998 - FUT Transhair (400 FU's), Dr. Hanneken
1999 - Nabehandeling FUT Transhair (330 FU's), Dr. Neidel
2011 - FUE (1120 FU's ) ABC Clinic, Dr. de Reys
jornkielman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 13:24   #5
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
ALs je een week van tevoren gaat beslissen welk systeem je wilt gaan spelen........
Op de een of andere manier is dat altijd zo bij het Ned. elftal. Zelfde kritiek werd gegeven voorafgaand het WK in Frankrijk, het EK in Nederland en het WK in Korea/Japan. Ons probleem is denk ik dat er teveel goeie spelers zijn, zodat het moelijker is om een keus te maken.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 16:07   #6
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jornkielman
Advocaat is er ook niet beter op geworden als coach. ALs je een week van tevoren gaat beslissen welk systeem je wilt gaan spelen........
Natuurlijk heeft Advocaat ook wel het e.e.a. met de zoveelste nederlaag te maken, maar kijk ook eens naar die gasten in het veld zelf.... De ene ego na de ander, schiet steeds vaker schoten af op het doel. Team-sport is tegenwoordig bij die gasten ver te zoeken. Misschien moeten ze de premies, bonussen voor ieder gemaakt doelpunt afschaffen. Krijgen andere spelers ook een keer de kans om te scoren, mits zij niet te inhalerig zijn...
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 17:17   #7
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
Nederlands elftal is opzichzelf al een probleem gevalletje, ik ben wel blij dat Nederland weer met buitenspelers gaat spelen, meer ruimte, je eigen kwaliteit benutten. Wat ze gedaan hebben de afgelopen wedstrijden is de tegenstander in de kaart spelen en allemaal op een kluitje elkaar op een bomvolle middenas proberen te vinden. Ruimte gebruiken

ps.

Robben 1e
van der Meyde 2e
Sneijder 3e


ps 2.

Stam is het al
Advocaat wordt het weer
De kabel heeft er geen last van



waar heb ik het over : natuurlijk "kaal worden"

ps. 3

heel jammer dat Bergkamp er niet bij is
__________________
0,5 mg dutasteride (1 of 2 x per week) vanaf 14 mei 2006

eventueel Lasercomb en behandeling GHO in de toekomst

uiteindelijk geen medicatie meer
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 19:13   #8
ralluf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juni 2003
Berichten: 161
Wat mij hieraan weer opvalt is dat het sporters zijn, m.a.w. ze leven heel gezond e.d. en toch zijn ze kalend. Ofwel haaruitval heeft gewoon heel weinig te maken met je manier van leven. Je hebt haaruitval of je hebt het niet. Het drinken van groene thee en al die andere zooi kan never de oorzaak van haaruitval wegnemen, althans zo denk ik erover.
ralluf is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 19:33   #9
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ralluf
Wat mij hieraan weer opvalt is dat het sporters zijn, m.a.w. ze leven heel gezond e.d. en toch zijn ze kalend. Ofwel haaruitval heeft gewoon heel weinig te maken met je manier van leven. Je hebt haaruitval of je hebt het niet. Het drinken van groene thee en al die andere zooi kan never de oorzaak van haaruitval wegnemen, althans zo denk ik erover.
Hier zeg je wel iets, maar aan de andere kant is het wel weer te verklaren. Topvoetbal is intensief sporten en trainen. Dat verhoogt je mannelijke hormonen en dus met een aanleg voor AGA krijg je eerder met haaruitval te maken. Tenminste, dat denk ik.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 22:39   #10
Frodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 61
Als Advocaat weer kaal wordt, kan die hele theorie van DHT-ongevoelige haarfollikels het raam uit ! Da's het nadeel van reclame met prominenten; als het misgaat, ziet iedereen het, net als bij Jeroen Smits van CallTV.
Die jongens moeten hun haar gewoon kort houden. Bosvelt gaat ook steeds meer op die ex van Patty Brard lijken. Er zijn trouwens een paar spelers met onwaarschijnlijke haargrenzen, bijv.Iwan Redan van RKC. Zo hoeft het van mij ook weer niet. Ik zou zelf meer dan tevreden zijn met een coupe Van Marwijk (ipv Van den Herik). Je hebt het (nog) niet voor het uitkiezen.
Frodo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 22:44   #11
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frodo
Als Advocaat weer kaal wordt, kan die hele theorie van DHT-ongevoelige haarfollikels het raam uit ! Da's het nadeel van reclame met prominenten; als het misgaat, ziet iedereen het, net als bij Jeroen Smits van CallTV.
Die jongens moeten hun haar gewoon kort houden. Bosvelt gaat ook steeds meer op die ex van Patty Brard lijken. Er zijn trouwens een paar spelers met onwaarschijnlijke haargrenzen, bijv.Iwan Redan van RKC. Zo hoeft het van mij ook weer niet. Ik zou zelf meer dan tevreden zijn met een coupe Van Marwijk (ipv Van den Herik). Je hebt het (nog) niet voor het uitkiezen.
DHT-ongevoelige haarfollikels? Wil je zeggen dat wanneer er een HT plaatsvindt, deze nieuwe follikels net zo goed worden aangevallen als de oorspronkelijke follikels?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 22:57   #12
Frans K
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2003
Berichten: 179
volgens mij kunnen al die zogenaamde theorien over HT en ongevoelige follikels in de prullebak

Transhair en Hairlase zullen er niet blij mee zijn , maar dit is echt pure vorm van anti reclame. Een groeicertificaat voor het leven kan je krijgen . Als dat zo is kunnen Advocaat , Smits, van Barneveld een vette claim indienen omdat ze weer haar aan het verliezen zijn
__________________
0,5 mg dutasteride (1 of 2 x per week) vanaf 14 mei 2006

eventueel Lasercomb en behandeling GHO in de toekomst

uiteindelijk geen medicatie meer
Frans K is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2004, 23:01   #13
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hagelslag
volgens mij kunnen al die zogenaamde theorien over HT en ongevoelige follikels in de prullebak

Transhair en Hairlase zullen er niet blij mee zijn , maar dit is echt pure vorm van anti reclame. Een groeicertificaat voor het leven kan je krijgen . Als dat zo is kunnen Advocaat , Smits, van Barneveld een vette claim indienen omdat ze weer haar aan het verliezen zijn
Maar hoe kan dat dan? Ik bedoel, het zat hem toch in de aard van de wortels? Haarfollikels aan de zijkanten en aan de achterkant waren toch niet gevoelig voor DHT, dus hoe kunnen ze dan opeens wel weer uitvallen als ze bovenop zijn geplaatst?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2004, 00:16   #14
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
hello

Ja idd , dat vilel mij ook op dat de jonge spelers van het nederlands elftal meer kalend zijn, maar zij zullen bijv echt geen finasteride slikken om dit tegen te gaan!!!
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2004, 01:26   #15
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees
Ja idd , dat vilel mij ook op dat de jonge spelers van het nederlands elftal meer kalend zijn, maar zij zullen bijv echt geen finasteride slikken om dit tegen te gaan!!!
nee daar kunnen ze niet mee aankomen. dat willen die clubs niet, dat spelers allemaal rotzooi gaan slikken. Arsenal had een finaslikkende Van Persie nooit gekocht. Nou heeft Van Persie 't ook zeker niet nodig... jezus wat heeft die jongen prachtig haar. Maarja hij's ook pas 18 ofzo.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.