Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 oktober 2015, 18:16   #16
Ivar72
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
En, Ivar, val jij onder die type?

Betreft waar vrouwen op vallen, hangt dit het meest aan je eigen karakter. Je manier van doen en laten zegt vaak veel. Als jij jezelf kaal kan showen, dan is kaalheid jou passie om te scoren. Jij speelt zelf de man wie jij graag bent. De ene man voelt zich met lang haar stoer, de ander met kort/ kaal ruig. Maar speel vooral jezelf, daarmee bereik je het meest.

Helemaal mee eens. geldt voor elk uiterlijk.
Ivar72 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 19:12   #17
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Ivar ik heb zo een zwaar vermoeden dat jij zelf een zo een 'kaal-ruig type' bent en het lijkt erop dat je daar hartstikke tevreden mee bent. Super!

Er zijn echter wel een paar dingen waar ik het niet mee eens ben:

1) Je claimt dat kaal of gemillimeterd iedereen wel staat. Ik heb toch heel wat voorbeelden waarbij dat absoluut niet het geval is.

2) Je claimt dat vrouwen vaak (onbewust) vallen op dat soort types. Dit is nieuw voor mij. Als ik met vrouwen praat over welke bekende mannen ze aantrekkelijk vinden zit daar zelden een kale man bij en zijn het heel vaak juist de mannen met volle haardossen.

3) Ik ben geen vrouw maar kan het me best voorstellen dat het bij sommige vrouwen gaat kriebelen als ze horen dat ze onbewust zoeken naar een 'sterker geslacht' om hun kroost te beschermen. Daarbij noem je dan o.a. hooligans en motorbende boys... Zijn toch niet echt types die ik associeer met veiligheid en bescherming, eerder met een gebrek aan grijze massa. Denk dat het voornamelijk ook de vrouwen zijn die hier zelf ook een tekort aan hebben die hierop vallen eerlijk gezegd.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 22:02   #18
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Mij lijkt het dat Ivar zo'n kalende "ruige" man is, maar het toch niet helemaal heeft geaccepteerd en het dan hier komt verheerlijken om z'n ego terug op te krikken.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 18 oktober 2015, 22:21   #19
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Mij lijkt het dat Ivar zo'n kalende "ruige" man is, maar het toch niet helemaal heeft geaccepteerd en het dan hier komt verheerlijken om z'n ego terug op te krikken.
Ook goed mogelijk... Beetje hetzelfde als mensen met overgewicht die dan gaan zeggen dat ze wat flinker juist veel mooier vinden dan gewoon slank en dan hopen dat de persoon waar ze het tegen hebben dan zegt: "Ja klopt vind ik ook" en hun hiermee dan indirect een compliment geeft.
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 00:08   #20
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Het is en blijft gewoon een feit dat mannen mét haar over het algemeen gezien aantrekkelijker zijn dan mannen zonder haar. Tenzij je een hoofd hebt als Vin Diesel of Bruce Willis.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 00:23   #21
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Het is en blijft gewoon een feit dat mannen mét haar over het algemeen gezien aantrekkelijker zijn dan mannen zonder haar. Tenzij je een hoofd hebt als Vin Diesel of Bruce Willis.
En ook die zouden er met haar waarschijnlijk beter uitzien!
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 00:41   #22
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door YannickUA Bekijk bericht
Mij lijkt het dat Ivar zo'n kalende "ruige" man is, maar het toch niet helemaal heeft geaccepteerd en het dan hier komt verheerlijken om z'n ego terug op te krikken.
Of Ivar probeert op een of andere manier het beste van de situatie te maken en niet de moeilijke weg te bewandelen van het gevecht tegen kaalheid. Als hij het lekker kan accepteren op welke manier dan ook dan is dat toch heel mooi. Ik ben wel van mening (zoals ik al eerder postte) dat je geen act moet opvoeren van een persoonlijkheid die je niet bent. Dat gaat op gegeven moment ook niet werken. Zou toch lekker voor hem zijn als hij een passende look kan creëren waar hij geen haar voor nodig heeft...
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 13:06   #23
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Voor mensen die deze website bezoeken is haar over het algemeen een obsessie.

Ik ken genoeg [vreselijk] lelijke mensen MET haar. Die er geen reet aan doen, het niet verzorgen, het niet in een leuk model doen. Ze hebben genoeg haar maar het is geen porem, vies en vet. Dat is ook zeker niet aantrekkelijk.

Ik zeg ook nog steeds; als jij jezelf goed verzorgd, netjes kleed en je een goede uitstraling is. Is haar of geen haar geen breekpunt. Vraag het een willekeurige vrouw en ze zullen zeggen; het gaat om het totaal plaatje. En dat is gewoon een feit.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 13:13   #24
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Themen wint de discussie. Eindeeee
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 13:33   #25
YannickUA
Student farmacie
 
YannickUA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2015
Berichten: 264
Geslacht:
Themen z'n uitleg doet niets ter zake tbh.
YannickUA is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2015, 15:07   #26
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Gaat niet om winnen van een discussie. Maar even rationeel tegen bepaalde vragen aan kijken. Elke persoon is anders, elke persoon is uniek.

__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.