Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 februari 2007, 20:13   #31
chacha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2007
Berichten: 105
Hallo ik ben chacha.
Amaai ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen lezen,al die vragen en reacties.Ik woon in belgie en heb al 21 jaar een pruik.AA is bij mij ook bevestigd en er is mij gezegd door een proffessor dermatoloog dat er niets aan te doen is maar mensen moeten wel dergelijke behandelingen proberen vindt ik, bij mij is het ook eens terug gekomen lang geleden maar op een bijeenkomst van de gekrenkte haarspriet was er een man die bij een dermatologe in leuven al zijn haar terug had en dat was al een gehele tijd zo.Mij is ook gezegd dat stress een factor is waar het mee te maken heeft dan zeg ik ook alé!Maar kan daar wel voor een stuk inkomen ik heb een heel gelukkig leven goed werk en een schat van een man en zoon.Ik ben wel een persoon die me om van alles en iedereen in mijn omgeving bekommer.
Daar is nu eenmaal niets aan te doen dat is mijn karakter.Ben daar eigenlijk wel fier op dat ik zo iemand ben.Het is eigenlijk een ziekte doordat u eigen lichaam u haren afstoot,dus je lichaam zegt ik moet dit niet raar maar waar.Ik ben tot de conclussie gekomen het valt vanzelf uit dus als het wil komt het vanzelf terug,maar dat is voor iedereen anders.
Groetjes
chacha is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 20:31   #32
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Yep! En 't wordt nog waziger en verwarrender doordat die Holger schrijft dat-ie AGA had! En nu dus genezen is.......
Moet je deze site maar eens kijken. Ook van Sonnewald.
Het is nog in de guldentijd, maar moet je die prijzen eens kijken.
Valerias is later ook bestempeld als kwakzalverij.

http://www.nieuwhaar.nl/pruitleg.htm
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 20:47   #33
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jeroen,
Ik kan op die site de naam Sonnewald nergens vinden....
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 21:04   #34
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jeroen,
Ik kan op die site de naam Sonnewald nergens vinden....
Ik weet niet hoe het met je Duits gesteld is anders moet je dit maar eens doorlezen. En zo is er nog veel meer te vinden.

http://www.forumromanum.de/member/fo...0305623--.html
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 21:33   #35
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Okay, ik geloofde je sowieso wel; kon alleen die naam nergens vinden op nieuwhaar.nl

Via jouw laatste link wordt 't echter wel duidelijk. Bedankt!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2007, 21:46   #36
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
graag gedaan!
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 12:36   #37
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Lightbulb Haartherapeut!

Oh jé deze man & vrouw uit Landsmeer heb ik destijds samen opgeleid met Sonnenwald tot haartherapeut met nog een aantal topkappers uit NL die ik hier maar niet bij naam ga noemen hoor maar de toppers waren er allemaal bij destijds ze kwamen vanuit Haarlem, Den-Haag, Zwolle, Roermond, Arnhem, Deventer etc..
naar Tilburg voor de eerste opleiding tot haartherapeut in het jaar 2001, ook Ids Boersma zou er zijn maar die durfde niet! Hij zou wat gaan zeggen over het onderzoek maar er speelden meerdere belangen mee dus kwam hij niet opdagen!

De mensen van nieuwhaar ofwel Newhairplanning uit Landsmeer hebben echter niets meer met Holger Sonnenwald tedoen hoor, Meneer en mevrouw Häcker zijn destijds afgehaakt en hebben nu zelf een ander plantenproductje en de Johann Häcker methode(hihaho) maar ze missen veel bijgekomen kennis over het haar en de nieuwe haarkunde met bijpassende haartherapie van Sonnenwald! Ze waren destijds wel wild van enthousiasme en ik zie ze ook dadelijk weer wild worden en bij Holger Sonnenwald op de stoep staan..

Voor Hanna: Koop dat boek nu maar en ga lezen en niet dat negatieve geblabla hier!
Vraagje aan Hanna! Ben jij soms moeder, huisvrouw en werkende vrouw inéen persoon of woon je in de buurt van een hoogspanningsmast/ondergrondswater, zou graag met jou mijn lijstje willen doorlopen met de vele oorzaken die tot haaruitval kunnen lijden en je willen helpen met je haarprobleem maar je moet er wel voor open willen staan, zoek verder nog maar eens goed naar een konflikt met "trennungsgefühle" misschien heb je deze wel in je onderbewustzijn onderdrukt!

Groet Hairobservator
Expert op het gebied van haartransplantatie & haarregeneratie

Laatst gewijzigd door hairobservator; 1 maart 2007 om 13:13
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 14:03   #38
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
Voor Hanna: Koop dat boek nu maar en ga lezen en niet dat negatieve geblabla hier!
Vraagje aan Hanna! Ben jij soms moeder, huisvrouw en werkende vrouw inéen persoon of woon je in de buurt van een hoogspanningsmast/ondergrondswater, zou graag met jou mijn lijstje willen doorlopen met de vele oorzaken die tot haaruitval kunnen lijden en je willen helpen met je haarprobleem maar je moet er wel voor open willen staan, zoek verder nog maar eens goed naar een konflikt met "trennungsgefühle" misschien heb je deze wel in je onderbewustzijn onderdrukt!
Hairobservator,

Nou moet je 's effe dimmen!
Ik heb je héél netjes gevraagd om een korte concrete beschrijving van de behandeling, maar dat doe je niet. Wel moet ik van jou een boek kopen op een site waar ik me eerst moet registreren. Je zit allereerst een boek te promoten.
Ik moet er "open voor staan" en ik zal toch wel "Trennungsgefühle" onderdrukt hebben.........

Ja hoor, Jomando.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2007, 14:08   #39
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Wink haarconsult!

Binnenkort kun je bij mij op haarconsultatie komen en dan spreken we dit wel even netjes uit! Voor even laat ik dit haarforum rusten want er gaat teveel tijd inzitten maar ik kom terug hoor!

Groetjes van Hairobservator aan Hanna!
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe naief kun je zijn om naar Boersma te gaan voor een goed advies?!?! Rob AGA - Algemeen 5 15 juli 2004 23:43
TV: 09-12-2000 Vara 'Kassa!' over haargroeimiddelen (met Boersma) Webmaster AGA - Algemeen 0 9 mei 2002 13:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.