Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 november 2009, 15:49   #106
madelieve
HaarWeb lid
 
madelieve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 229
Hallo Hanna,

Ik ben gisteren niet naar die dure kliniek geweest, ik heb Boersma gewoon als dermatoloog in het Bredase Amphia ziekenhuis.

Groetjes,
__________________
Madelieve
madelieve is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2009, 20:13   #107
mouchke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2008
Berichten: 30
Hallo Madelieve,
Ben eindelijk naar Leuven geweest en moet binnen drie maanden nog eens terug komen omdat ze daar vonden dat de CA rustig was momenteel en dat ze dan liever geen zware medicatie voorschrijven. Mijn haaruitval is nu wel sinds een week of drie veel minder en ben er niet kwaad om ook. Wat me vooral opviel is dat de dokters daar weten over wat ze spreken en dat geeft wel een zeer aangenaam en goed gevoel. Ik voelde me voor de eerste keer begrepen. Ik ben dan ook van plan om daar verder in behandeling te blijven. De verre verplaatsing neem ik er dan maar bij. Voor de rest probeer ik er niet teveel aan te denken. Nu ga ik me toeleggen op de feestdagen want die staan ook weeral voor de deur en wens er dit jaar toch van te genieten ook. Ik wens je het allerbeste toe ook en vooral.....genieten!!!
mouchke is offline   Met citaat reageren
Oud 14 november 2010, 17:31   #108
anoniem1979
Banned user
 
Geregistreerd: 14 november 2010
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben bang dat ik een vorm heb van cicatricial alopecia, net zoals jullie. Ik heb maar 1 plekje die er nu al 3 maanden zit en maar niet wil verdwijnen. Ik heb al veel zalfjes enz. voorgeschreven gekregen, maar tot nu tot zonder succes.

Ook is er een schimmeltest gedaan waarbij er in het directe preparaat wel schimmeldraden werden gevonden, maar na 6 weken op kweek was de uitslag ineens negatief. Ik zit inmiddels wel al bijna 2 maanden aan de anti-schimmel pillen, maar tot nu toe zonder resultaat.

Ik zal wat foto's bijvoegen en vraag mij af of het lijkt op wat jullie hebben. Het is (tot nu toe) maar 1 plekje, maar hij wil maar niet verdwijnen.

Op de foto ziet het er roder uit dan het is en er zit nog wel haar in het midden van het plekje, maar wel minder


Hoop van jullie te horen,

groeten Fleur
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 13 - 12 nov (8).jpg‎ (126,4 KB, 59x gelezen)
Bestandstype: jpg 13 - 12 nov (6).JPG‎ (96,5 KB, 57x gelezen)
anoniem1979 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2010, 10:43   #109
madelieve
HaarWeb lid
 
madelieve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 229
Ca

Hallo Fleur,

Ik kan me voorstellen dat je schrikt. Ik zou niet weten of het CA is, het lijkt er wel op, maar het is bij jou gelukkig maar 1 plekje.
Jeukt het, doet het pijn? Ben je al onder behandeling van een dermatoloog?
Als het echt CA is, is het zaak de huid 'rustig' te houden en dat betekent NIET in de zon! Als je pijn hebt, duidt het waarschijnlijk op onrustig..ontsteking (rode huid), dan zul je waarschijnlijk aan de antibiotica moeten.
Sterkte ermee. Groetjes Madelieve
__________________
Madelieve
madelieve is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2010, 15:44   #110
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.156
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anoniem1979 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ben bang dat ik een vorm heb van cicatricial alopecia, net zoals jullie. Ik heb maar 1 plekje die er nu al 3 maanden zit en maar niet wil verdwijnen. Ik heb al veel zalfjes enz. voorgeschreven gekregen, maar tot nu tot zonder succes.

Ook is er een schimmeltest gedaan waarbij er in het directe preparaat wel schimmeldraden werden gevonden, maar na 6 weken op kweek was de uitslag ineens negatief. Ik zit inmiddels wel al bijna 2 maanden aan de anti-schimmel pillen, maar tot nu toe zonder resultaat.

Ik zal wat foto's bijvoegen en vraag mij af of het lijkt op wat jullie hebben. Het is (tot nu toe) maar 1 plekje, maar hij wil maar niet verdwijnen.

Op de foto ziet het er roder uit dan het is en er zit nog wel haar in het midden van het plekje, maar wel minder


Hoop van jullie te horen,

groeten Fleur

Ik weet niet hoe serieus we je moeten nemen. De laatste paar maanden heb je onder verschillende namen steeds een bijna identiek verhaal geplaatst. Maar de ene keer had je je hoofd kaalgeschoren voor een goed doel, de andere keer was er een wond van een paar cm die gehecht was en weer een andere keer had je je hoofd á la "Mia Farrow" kortgeknipt toen het je ineens opviel dat je een kale plek op je hoofd had.

Laatst gewijzigd door Henk; 15 november 2010 om 15:50
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2010, 20:16   #111
ikke1980
Banned user
 
Geregistreerd: 27 augustus 2010
Berichten: 18
een beetje rare reactie dit. Ik weet dat eva haar hoofd heeft kaalgeschoren in Keulen tijdens het charity event en hier een profiel heeft. Ik heb zelf inderdaad twee profielen omdat ik van de eerste het wachtwoord kwijt was en ook mijn inlognaam (dat was waarschijnlijk niet zo slim.. ikke1978 en ikke1980). Ik heb deze site via eva ondekt en zei zij me dat hier misschien advies gegeven over mijn plekje op mijn hoofd. Wij kijken vaak op de site en halen er interessante informatie van af, maar echt heel aardig wordt hier door sommige niet gedaan. Ik ga niet voor niets foto's erop zetten als ik niet serieus genomen wil worden.
Maar goed, dit is mijn laatste bericht.
ikke1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 november 2010, 03:43   #112
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Huh? Ikke1980 is dezelfde als anoniem1979?
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oorzaak Van Alopecia Gevonden!!!!! JaRule17 AA - Algemeen 29 15 december 2012 11:58
Het onderwerp Alopecia Werd Behandeld Door Een Tijdschrift Van Jehovah's Getuigen JaRule17 AA - Algemeen 6 11 mei 2006 16:02
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 17 september 2005 00:15


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.