Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juli 2014, 19:54   #61
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Volgens mij werkt het ongeveer zo:
Een kale verzorgde kop staat altijd wel, ziet er eigenlijk best cool uit, behalve bij jezelf, dan is het opeens een drama van bijbelse proporties. ;-)
Dankzij haar besta ik. Prachtige post maar dat neemt niet weg dat veel mensen toch proberen om (verder) haarverlies te voorkomen. Vandaar dit forum.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2014, 20:25   #62
dave523
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 247
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Dankzij haar besta ik. Prachtige post maar dat neemt niet weg dat veel mensen toch proberen om (verder) haarverlies te voorkomen. Vandaar dit forum.
Die post heeft natuurlijk ook op mij betrekking, ik ben hier ook lid. Maar volgens mij werkt het echt ongeveer zo. Het forum is er helaas niet op gericht om het te accepteren. Iets wat ook een oplossing is en ik denk de beste.
dave523 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2014, 11:28   #63
Marco84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2012
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave523 Bekijk bericht
Volgens mij werkt het ongeveer zo:
Een kale verzorgde kop staat altijd wel, ziet er eigenlijk best cool uit, behalve bij jezelf, dan is het opeens een drama van bijbelse proporties. ;-)
Dat heb je toch echt mis, ik kwam juist tot het besef dat het erg is omdat ik iemand zag die heel erg op mij lijkt, maar dan kaal. Bij een bepaalde hoofdvorm/lichaamsbouw kan het gewoon echt niet.
Marco84 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2014, 21:56   #64
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Gewoon wachten tot je 35e met vrouwen dan! Tegen die tijd is 50% van de mannen van je leeftijd kalend en van die 50% met haar heeft dan 30% een vriendin/vrouw.

Kortom meer kans. Houdt er wel rekening mee dat al die vrouwen dan waarschijnlijk ook issues hebben!
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 23:17   #65
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Om terug te komen op dit onderwerp

Zit net RTL late night te kijken waarin een wetenschapper een programma maakt op basis van stukje dna en overeenkomsten etc. en dan brengen ze die mensen bij elkaar voor het eerst om te trouwen. Elkaar nog nooit gezien.

Daarbij vertelde hij: kaalheid is bijzonder. Vrouwen vinden het aantrekkelijk. Want het is niet een teken dat je oud bent maar wel dat je mannelijk bent. Goede genen hebt en oud kan worden. Dat zit in het onbewuste.

Gek he...

Beetje hetzelfde als rimpels bij een man. Een ruwere huid met een aantal mooie rimpels en een stoppelbaard oogt ook mannelijk en stoer....
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015


Laatst gewijzigd door themen; 26 februari 2016 om 23:21
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 01:51   #66
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Zo gek vin ik dat niet. Show nieuws is gebaseerd op roddels. Daarbij kunnen zogenaamde
wetenschappers theorieën bedenken, tegenovergestelde theorieën staan dan weer ook op tafel.
Het is wetenschappelijk onhoudbaar.

Er zijn velen slachten en soorten van mensen.
En 70% van de mannen wordt kaal geschat ...Dat zegt dan wel wat, oh oh..

Goede genen zijn overleven, overheersen, overwinnen en (het meest simpele) voortplanten.
Bij mensen ligt het natuurlijk stukken complexer door het brein der mensen.

Laatst gewijzigd door 123hallo; 27 februari 2016 om 01:55
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 februari 2016, 10:00   #67
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dit staat los van show nieuws. Dit was een wetenschapper die zijn verhaal kwam doen. Die samen onderzoek doet met andere wetenschappers. En kaalheid was niet de hoofdzaak. Was enkel een bijzaak. Wel interessant.

http://www.rtllatenight.nl/item/1929..._bij_de_dames/
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2016, 00:03   #68
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Bedankt voor het delen!
Ik snap zijn theoretische argument, al is deze wel op zeer glad ijs i.v met de werkelijkheid; dat dit bij mannen niets bewijst kaal of niet kaal. Voor mannen bij vrouwen ligt het echter wel anders, vermoed ik sterk.

Verder denk ik wel dat de symmetrie wat hij zegt, belangrijk is, maar dan niet exact. Makkelijk gezegd van mij omdat niemand exact symmetrisch is, maar dat je vast wel wil dat het ongeveer symmetrisch is, whaha
Exact symmetrisch zal dan wel weer behoorlijk vreemd kunnen staan, en mens heeft veel details.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2016, 18:58   #69
shenaDuckling
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 maart 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Ik ken mannen met een flinke haardos, maar waar ik hard voor weg ren.
Ik ken mannen zonder haar, waar ik wel een beschuitje mee wil delen !
Het gaat om de uitstraling en het zelfvertrouwen van de man in kwestie en het gaat niet om zijn haardos.
Helemaaal gelijk in!! Ik zat laatst bij De kapper van Apeldoorn en toen had de kapster het er ook nog over dat er zoveel mannen bij haar langskomen en dat ze eigenlijk best wel onzeker zijn, vooral de mannen die niet zo veel haargroei hebben en dan zijn het nog mannen die er goed uit zien ook. Zo zie je maar dames, we zijn toch niet de enige die onzeker zijn gehehe
shenaDuckling is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2016, 21:45   #70
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Mannen zijn net zo onzeker als vrouwen hoor.

Vrouwen maken zich met name druk om dingen waarvan de man zegt ach wat zeur je.

Buikje...

Ik vind een vrouw met wat rondingen mooier dan een mager afgetraind figuur. Om maar even 1 ding te noemen
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2016, 17:06   #71
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Wat ook wel mode is is een kale kop met een baard.

Hoewel persoonlijk ik een lange baard niet mooi vind (liever een stoppelbaardje) is het wel mode.
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2016, 21:32   #72
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Het gekke is dat wij kaalheid allemaal erg vinden, anders kwamen we hier niet op Haarweb. Maar haar is geen bepalende factor. Haar maakt misschien het plaatje af maar is geen essentieel "iets" in hoe iemand eruit ziet. Kaal geschoren hoofd moet je ook gewoon staan. De vormen in het gezicht of vorm van het hoofd, alles moet een beetje in proportie staan. Zelfs de vorm van je ogen kunnen je stoer of een sulletje maken. Het is niet de kaalheid op zich, meer hoe het totaalplaatje eruit ziet en uitstraalt. En dan heb je ook nog je body die kan meespelen in de aantrekking naar vrouwen toe. Een stoere kop met een scharminkelig lijf wordt vaak ook niet gewaardeerd. Net zoals mannen mét haar ook niet aantrekkelijk genoemd kunnen worden. De rest is wat de man maakt.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2016, 23:01   #73
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Precies. Dat is helemaal waar.

Ik ken genoeg kale mannen die er goed uitzien. Laatst nog op mijn werk. Meeting met nieuwe medewerkers. Een verkoper. Kaal. Maar toch stoer gestoppeld. Mannelijke huid. Iets wat getinte kleur. Alles in proportie. Verder behaarde armen en handen wat ik ook altijd mannelijk vind en een goede lichaamsbouw.

Nou, ik kan je vertellen. Die gozer valt beter in de smaak bij vrouwen als gemiddeld jongen mét haar.


Het valt of staat zeker niet door het haar

Ik was zelfs eigenlijk een beetje jarloers. Want die gozer zag er prima uit en hoef zich never nooit meer druk te maken over zijn haar.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2016, 01:38   #74
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Ik denk dat iedereen hier voor zichzelf spreekt. Wat voor de ene is, is voor de andere niet.
Bij de ene groep is het een bepalende factor, bij de andere groep een niet-bepalende factor.

Wat de man maakt.......
Ik heb een piemel, dus ik ben een man, geloof ik simpel niet?

Als je een meid leuk vind, ga er gewoon voor, heb schijt aan de rest.
Versieren doe je bij een kerstboom, daar mag je best slecht in zijn.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2016, 10:22   #75
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 123hallo Bekijk bericht
Ik denk dat iedereen hier voor zichzelf spreekt. Wat voor de ene is, is voor de andere niet.
Bij de ene groep is het een bepalende factor, bij de andere groep een niet-bepalende factor.

Wat de man maakt.......
Ik heb een piemel, dus ik ben een man, geloof ik simpel niet?

Als je een meid leuk vind, ga er gewoon voor, heb schijt aan de rest.
Versieren doe je bij een kerstboom, daar mag je best slecht in zijn.
ehmmm... Topic gaat om hoe de VROUW wel of geen aandacht heeft voor een kale man en niet hoe je er zelf (en je piemel) in staat.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.