Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2016, 15:33   #1
Shera
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Fresh Hair en Zorgverzekeraar

Fresh Hair declareert doodleuk de maximale basisvergoeding en krijgt dit ook van de zorgverzekeraar Bewuzt
De lacewig kost 267,98 euro en de verkoper krijgt 414,50 euro betaald van zorgverzekering.
Zorgverzekering brengt 309,75 euro eigen risico bij klant in rekening
en weigert op alle tegenargumenten van klant in te gaan.
Klant heeft geen contract/nota/afhaalbewijs van verkoper gekregen.
Alsnog houden en zorgverzekeraar en zorgverlener hun poot stijf.
Het klopt toch van geen kanten dat je bijvoorbeeld een bril aanschaft voor 50 euro en dat de opticiën gewoonweg meer zou kunnen declareren en dat je het resterend bedrag alleen in die winkel zou kunnen uitgeven?
Ben nu 2 maanden bezig met deze zaak.
Fresh Hair wil mij het haarstuk pas geven als ik nu achteraf een contract onderteken, wat ik dus echt niet van plan ben.
De verkoper beweerd dat hij altijd en van alle zorgverzekeraars de maximale basisvergoeding krijgt.
Let op dit houdt dus in dat ook al kost een pruik veel minder hij altijd meer geld opstrijkt dan gerechtvaardigd is.
En of je nou wel of niet het restantbedrag bij hem besteed hij honderden euro binnen harkt.
Shera is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2017, 23:32   #2
Moentie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2009
Berichten: 7
Fresh Hair en Zorgverzekeraar

Beste Shera, Beware of Fresh Hair! Het is hen alleen om te doen om de verzekeraar leeg te trekken. ik weet er alles van. Zeggen dat je recht hebt op een hoog bedrag, vervolgens je voor dat bedrag laten bestellen, dan cashen bij je verzekeraar en vervolgens beweren dat je niet bij hen moet zijn als blijkt dat je eigenrisico torenhoog is. Ik spreek uit ervaring, stuur me een pb en ik doe vertel je mijn verhaal.
Moentie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2017, 18:27   #3
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 870
Geslacht:
Koop nooit bij Fresh-hair.nl Heb daar hele slechte ervaringen mee. Ik krijg sowieso geen vergoeding van de zorgverzekering, maar zij leveren verschrikkelijk slechte kwaliteit en garantie krijg je niet. Terugsturen, accepteren ze niet, ook al zeggen ze van wel. Klachten worden niet in behandeling genomen. Je ziet ook geen berichten van klanten meer op hun Facebookpagina. Er waren zoveel klachten en opmerkingen, dat ze allemaal verwijderd hebben.
Bovendien pronken ze veel met celebrities. Het is hen alleen om het geld te doen. Bovendien zijn de haarwerken voornamelijk geschikt voor mensen van Afrikaanse afkomst en niet voor Europeanen. Ze zijn meer geschikt als protective style.

Ik heb ooit meer dan 3000 Euro aan hen verloren in een half jaar tijd. Vanwege de slechte kwaliteit moest ik elke maand een nieuw haarwerk kopen. Na een paar dagen stond het haar al stijf overeind. Mensenhaar? Mijn neus! Remy? Echt niet!
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2017, 19:05   #4
Moentie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2009
Berichten: 7
Fresh hair en Zorgverzekeraar

Hi Helngirlie, Tell me about Fresh hair! Schandalig. ik begrijp werkelijk niet dat dit bedrijf met het keurmerk kan pronken en erkend wordt door SEMH. ls je de werkwijze die het keurmerk voor staat naleest klopt niks. Als je eenmaal binnen bent met je verhaal dat je een verwijsbrief hebt en verzekerd bent, ben je het haasje. Je krijgt te horen dat je twee jaar achtereen dezelfde bestelling kunt doen. Je wordt aangemoedigd maximaal te bestellen. Kom je het volgend jaar terug dan gaat de kassa rinkelen. In mijn geval bleek de vergoeding lager te zijn. Toch werd voor hetzelfde bedrag als het jaar eerder gedeclareerd, mijn herhaalbestellng (op advies van FH) doorgezet. De klachtencommissie ingeschakeld. Maar die oordeelde naar het verweer van FH dat ik zelf de verzekering had moeten nabellen om het bedrag van de vergoeding te controleren. Dat terwijl FH in de zitting zegt volgens zijn belofte naar mijn verzekering heeft gebeld om het bedrag te controleren. Dus, met andere woorden: hij hoorde het bedrag waar ik recht op had maar bestelde willens en wetens voor het bedrag dat ik een bestellijst had doorgegeven. Echter, die bestellijst is gegeven op basis van zijn informatie. Je kunt de bestelling van vorig jaar herhalen. Kortom: bedriegers, leugenaars. Maar ik denk nu: die komt zichzelf tegen.
Moentie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.