Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 december 2022, 16:48   #31
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 88
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FueGenix Bekijk bericht
Dus je belt me eerst waarin je me vraagt voor een korting wat ik heel vriendelijk weiger. Erna stuur je me nog een mail met daarin “hi ahmad, ik sprak je gisteravond, leuk contact (lees: dat je mij deze opportuniteit gunt)” terwijl je hier zoiets zegt.

Blijf gewoon jezelf man.
Ik denk niet dat het een het ander uitsluit. Ik heb in de gesprekken met jou geprobeerd om tot een rationeel gesprek cq deal te komen. Dat is zoals je kunt lezen niet goed gevallen. Andere lotgenoten hebben van mij het recht op deze informatie. Voor jou zijn het wellicht aardappelen het gaat hier echter wel om hoofden van mensen. Het zou je als arts sieren om respectvol om te gaan met potentiële klanten.
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 17:24   #32
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Tsja alleen mensen toelaten hun mening te delen na een operatie is als iemand een review laten schrijven over het hiernamaals. Je snapt toch wel dat ik ook zonder een HT bij hem te ondergaan iets kan schrijven over mijn bevindingen over deze nieuwe speler in de markt, zeker wanneer ik eerder een HT op heb zitten. Hetzelfde riedeltje werkt twee kanten op. De positieve (geforceerde) berichten komen van mensen die geen HT bij hem hebben ondergaan.
"De positieve (geforceerde) berichten komen van mensen die geen HT bij hem hebben ondergaan.".

Ik weet niet hoor maar de resultaten van deze kliniek worden meermaals besproken en getoond (inclusief hele duidelijke foto's) op dit forum. Ik vraag me dan ook af hoe je bij deze conclusie kunt komen?

Je mag hier zeker je mening delen, of het nou op basis van een (telefoon) gesprek, email of consult is. Alleen beargumenteer je jouw mening nogal zwak. Ik zie nergens een onderbouwing waarom je deze mening precies hebt of voorbeelden waardoor anderen deze mening ook kunnen delen of kunnen begrijpen.

Je geeft in je latere post bijvoorbeeld aan dat het niet om aardappels gaat maar om hoofden van mensen, maar ook hier geef je niet echt een duidelijke uitleg waarom je die mening hebt dat je je zo hebt gevoeld tijdens jouw contact.

Bij deze kliniek had ik namelijk juist het idee om niet maar een nummertje te zijn. Of ik nou daar zit, sta of lig of Pietje zal voor elke arts niet veel uitmaken, maar op het moment dat je daar bent, of het nu voor het consult is of voor de ingreep voel je je wel serieus genomen en is alle aandacht voor jou. Dat is tenminste mijn ervaring.

Alle vragen werden bij mij duidelijk beantwoord. Alle zorgen werden weggenomen of weerlegd. Mij werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten en hoe ik ervoor stond. Dit zijn mijn ervaringen over het consult.

Maargoed, dit positieve (geforceerde) bericht zal volgens jou wel komen van iemand die geen HT bij hem heeft ondergaan.

En buiten dat vind ik het ook een beetje hypocriet als je naar iemand mailt leuk contact, maar hier heel iets anders zegt. Mail dan gewoon dat het contact je niet aanstond of dat je er iets anders van had verwacht.

Eerlijkheid duurt het langst en zo weten wij ook welk deel van je verhaal wij kunnen vertrouwen. Het lijkt nu net of je ermee in de maag zit dat hij zijn prijzen heeft verdubbeld en jij je korting niet hebt gekregen.

Laatst gewijzigd door mickfoley; 26 december 2022 om 17:30
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 19:05   #33
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
Het lijkt nu net of je ermee in de maag zit dat hij zijn prijzen heeft verdubbeld en jij je korting niet hebt gekregen.
Ik begrijp raarishaar wel hoor...

Als je de prijzen verdubbelt of zelfs verdrievoudigd voor dezelfde diensten, alleen om meer winst te genereren, is wel discutabel.

Jezelf neerzetten als de Messias is ook wel het toppunt van arrogantie.
Ik zie in een eerdere post waarin hij reageert met "pure kunst" op een foto van zijn client (dus zijn eigen behandeling).

Zijn resultaten (die we hier zien) zijn doorgaans goed, maar die houding zou mij er persoonlijk al van weerhouden om daarheen te gaan. Ongeacht de prijs.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 19:29   #34
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik begrijp raarishaar wel hoor...

Als je de prijzen verdubbelt of zelfs verdrievoudigd voor dezelfde diensten, alleen om meer winst te genereren, is wel discutabel.

Jezelf neerzetten als de Messias is ook wel het toppunt van arrogantie.
Ik zie in een eerdere post waarin hij reageert met "pure kunst" op een foto van zijn client (dus zijn eigen behandeling).

Zijn resultaten (die we hier zien) zijn doorgaans goed, maar die houding zou mij er persoonlijk al van weerhouden om daarheen te gaan. Ongeacht de prijs.
Dat zie ik toch echt als iets goeds. Als iemand zijn eigen werk als kunst beschouwt en het ook durft uit te spreken. Zie je ook wel terug in zijn resultaten vind ik zelf.

Verder heb ik nergens gelezen dat hij zichzelf de messias noemt. Dus zoals mickfoley al zegt, als je iets noemt, moet je het wel onderbouwen. Dit is anders een drogreden of iets wat in jouw beleving zo is.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2022, 19:46   #35
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Niet alles zo letterlijk nemen...

Ik lees in ieder geval dat hij vol van zichzelf is.
Ook in het contact dat ik met hem heb gehad, vond ik hem niet heel sympathiek.

Dat hoeft niet in mijn optiek.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2022, 00:50   #36
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Niet alles zo letterlijk nemen...

Ik lees in ieder geval dat hij vol van zichzelf is.
Ook in het contact dat ik met hem heb gehad, vond ik hem niet heel sympathiek.

Dat hoeft niet in mijn optiek.
Dat zou kunnen. Mijn inziens is er ook een dunne lijn tussen zelfverzekerd en verwaand of 'vol van zichzelf'. Zeker omdat ieder zijn eigen invulling/interpretatie daar aan geeft. Het is ook een verschil of iemand een goed resultaat een kunstwerk noemt, of een dramatisch resultaat (volgens anderen).

Er zijn voldoende klinieken die een minder/matig resultaat (door de klant beoordeeld) wegwuiven en zeggen dat ze 'alles eraan gedaan hebben'. Dan heb ik liever iemand die een goed resultaat benoemd tot 'kunstwerk'. Maargoed, dat was niet de essentie van het bericht waar ik op gereageerd had.

Het verhaal was dat de kliniek/persoon de klant niet centraal stelde "het zijn geen aardappelen", dat de kliniek/persoon niet respectvol om zou gaan met potentiële klanten en dat de reageerders die wel positief waren mensen zijn die geeneens een HT hebben gedaan. Ik herken die punten gewoon niet... Dat er dan ook nog geen duidelijke voorbeelden of argumenten worden gegeven maakt het verhaal nog zwakker.

Jouw berichten zijn alweer een stukje genuanceerder en ik kan begrijpen dat iemand met veel zelfvertrouwen, of in sommige mensen zijn ogen te veel zelfvertrouwen, erg intimiderend kan overkomen bij (sommige) mensen. Ik heb daar juist alleen maar onwijs respect voor omdat ik zelf zo perfectionistisch ben dat ik mijn eigen werk nooit op waarde weet te schatten en nooit tevreden ben met wat ik ook doe. Het is maar net hoe je het bekijkt...
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 27 december 2022, 14:58   #37
raarishaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2018
Berichten: 88
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickfoley Bekijk bericht
"De positieve (geforceerde) berichten komen van mensen die geen HT bij hem hebben ondergaan.".

Ik weet niet hoor maar de resultaten van deze kliniek worden meermaals besproken en getoond (inclusief hele duidelijke foto's) op dit forum. Ik vraag me dan ook af hoe je bij deze conclusie kunt komen?

Je mag hier zeker je mening delen, of het nou op basis van een (telefoon) gesprek, email of consult is. Alleen beargumenteer je jouw mening nogal zwak. Ik zie nergens een onderbouwing waarom je deze mening precies hebt of voorbeelden waardoor anderen deze mening ook kunnen delen of kunnen begrijpen.

Je geeft in je latere post bijvoorbeeld aan dat het niet om aardappels gaat maar om hoofden van mensen, maar ook hier geef je niet echt een duidelijke uitleg waarom je die mening hebt dat je je zo hebt gevoeld tijdens jouw contact.

Bij deze kliniek had ik namelijk juist het idee om niet maar een nummertje te zijn. Of ik nou daar zit, sta of lig of Pietje zal voor elke arts niet veel uitmaken, maar op het moment dat je daar bent, of het nu voor het consult is of voor de ingreep voel je je wel serieus genomen en is alle aandacht voor jou. Dat is tenminste mijn ervaring.

Alle vragen werden bij mij duidelijk beantwoord. Alle zorgen werden weggenomen of weerlegd. Mij werd duidelijk uitgelegd wat ik kon verwachten en hoe ik ervoor stond. Dit zijn mijn ervaringen over het consult.

Maargoed, dit positieve (geforceerde) bericht zal volgens jou wel komen van iemand die geen HT bij hem heeft ondergaan.

En buiten dat vind ik het ook een beetje hypocriet als je naar iemand mailt leuk contact, maar hier heel iets anders zegt. Mail dan gewoon dat het contact je niet aanstond of dat je er iets anders van had verwacht.

Eerlijkheid duurt het langst en zo weten wij ook welk deel van je verhaal wij kunnen vertrouwen. Het lijkt nu net of je ermee in de maag zit dat hij zijn prijzen heeft verdubbeld en jij je korting niet hebt gekregen.

Ja heel geforceerd. Ik geloof bij voorbaat niet dat jij een koude klant bent geweest van Fuegenix. Bewijs maar dat je geen betaalde trol bent. Hij weet vast zelf waarom ik deze opmerkingen maak daar mijn reactie ook aan hem gericht is. Mijn opmerkingen behoeven geen uitleg voor de goedverstaander. In tegenstelling tot wat jij beweert dat ik hiermee in mijn maag zou zitten, en mij dus eigenlijk dwingt om negatieve zaken te onderbouwen, ben ik totaal niet uit op moddergooien en beperk het tot mijn feitelijke waarnemingen. Ik heb daar geen belang bij en wens hem ondanks mijn niet zo positieve ervaring al het goeds.

Laatst gewijzigd door raarishaar; 27 december 2022 om 15:04
raarishaar is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2022, 21:13   #38
mickfoley
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 april 2022
Berichten: 351
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raarishaar Bekijk bericht
Ja heel geforceerd. Ik geloof bij voorbaat niet dat jij een koude klant bent geweest van Fuegenix. Bewijs maar dat je geen betaalde trol bent. Hij weet vast zelf waarom ik deze opmerkingen maak daar mijn reactie ook aan hem gericht is. Mijn opmerkingen behoeven geen uitleg voor de goedverstaander. In tegenstelling tot wat jij beweert dat ik hiermee in mijn maag zou zitten, en mij dus eigenlijk dwingt om negatieve zaken te onderbouwen, ben ik totaal niet uit op moddergooien en beperk het tot mijn feitelijke waarnemingen. Ik heb daar geen belang bij en wens hem ondanks mijn niet zo positieve ervaring al het goeds.
Dus in plaats van jouw ´feitelijke waarnemingen´ oftewel jouw mening (en dus zeer zeker geen feiten) te onderbouwen, ga je mij bewijs vragen van het feit dat ik geen betaalde trol ben...

Je maakt het steeds mooier. Het spijt me, ik heb geen connectie met de kliniek anders dan dat ik klant ben geweest. Ik kan alleen heel slecht tegen onrecht, vandaar dat ik jou vraag om jouw 'feitelijke waarnemingen' te onderbouwen. Maargoed, je brengt me wel op ideeën, wellicht moet ik de kliniek eens vragen of ik voor ze kan werken om de communicatie en marketing net wat meer te stroomlijnen. Blijkbaar zijn een enkeling zoals jij daar gebaat bij.
mickfoley is nu online   Met citaat reageren
Oud 27 december 2022, 21:31   #39
trs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2022
Berichten: 7
Geslacht:
Hi All, ben dankzij dit Forum (heel waardevol geweest met alle adviezen van iedereen waarvoor dank!) bij Fuegenix terecht gekomen. Beste wat mij is overkomen in de zoektocht naar een goede kliniek. Recentelijk behandeld en zeer tevreden.

Persoonlijk vind ik Dr Munib een vakman en weet wat hij doet en daarvoor staat. Straalt hij in alles uit. (Overigens ook veel humor maar ook duidelijk en realistisch). Het is top (en dat heb ik niet bij alle andere contacten met klinieken gehad) dat je vanaf het eerste moment tot aan een jaar na behandeling direct contact met de arts hebt. Heel prettig en geeft een gevoel dat je samen dit traject doorloopt.

Laat je bij een keuze niet teveel afleiden wat je van personen vindt maar focus je op hoe de HT wordt gedaan, wat de resultaten zijn etc. Met de HT moet je de rest van je leven verder en de arts zie je daarna nooit meer ;-)
trs is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 09:05   #40
ILoveHair84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2021
Berichten: 23
Geslacht:
Momenteel komen er heel veel resultaten van Fuegenix voorbij. Ik moet eerlijk zeggen dat het grootste deel van deze resultaten echt super is. Echter heb ik ook een paar matige resultaten gezien en is er ook een client verminkt geraakt. (misschien wel het ergste resultaat op dit forum). Ik vind het dus niet gepast als de arts naast zijn schoenen gaat lopen en hij zichzelf beschouwt als een soort God. Laat dat ophemelen aan anderen over en blijf zelf bescheiden.
ILoveHair84 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 11:03   #41
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ILoveHair84 Bekijk bericht
Momenteel komen er heel veel resultaten van Fuegenix voorbij. Ik moet eerlijk zeggen dat het grootste deel van deze resultaten echt super is. Echter heb ik ook een paar matige resultaten gezien en is er ook een client verminkt geraakt. (misschien wel het ergste resultaat op dit forum). Ik vind het dus niet gepast als de arts naast zijn schoenen gaat lopen en hij zichzelf beschouwt als een soort God. Laat dat ophemelen aan anderen over en blijf zelf bescheiden.
Ik heb inderdaad ook het verhaal gelezen van de dame hier dat kwam door een ontsteking leek mij. Erg jammer om te zien maar hij zelf zal er vast ook niet trots op zijn lijkt mij.

Daarnaast heb letterlijk geen enkel matig resultaat gezien zoals jij benoemt en sterker nog, geen enkel client die zelf zijn resultaat hiet matig noemt. Want mij altijd opvalt is dat zijn cliënten de enigen zijn die duidelijke foto's durven te posten. Bij anderen wordt het vaak vermomd en express vaag gemaakt heb ik het gevoel.

Wat mij ook opvalt is dat degene die niet behandeld zijn door hem vinden dat hij naast zijn schoenen loopt en degenen die wel behandeld zijn alleen maar lof over hem spreken. Ik heb zelf psychologie gestudeerd en in het gedrag van de niet behandelde personen is een duidelijk gedragspatroon te herkennen. Ik zal maar niet zeggen wat dat is, want anders ga ik weer op tenen trappen.

Dat hij volgeboekt is tot 2024 zegt al genoeg. Ik ben niet behandeld door hem, maar ben wel aan het sparen zodat ik hem of een ander die kwaliteit levert kan betalen. Verder moet iedereen natuurlijk zelf weten waar en door wie hij behandelt wordt. En als ze door moddergooien zichzelf beter voelen of hun leed om hem niet financieel te kunnen veroorloven verzachten moeten ze dat vooral doen.

Laatst gewijzigd door rjklumpers; 28 december 2022 om 11:05
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 11:33   #42
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Ik begrijp wat je schrijft.
Alleen denk ik dat het bij sommigen wat genuanceerder ligt en meer het gevoel van machteloosheid is. En is het bij sommigen niet zo zeer het niet kunnen, maar niet willen betalen omdat het niet in verhouding staat.

Kleine rekensom (die we allemaal kunnen maken);

Tijdens een behandeling heb je basiskosten, materiaalkosten en uren.

In Nederland zijn basiskosten en materiaalkosten niet heel uiteenlopend.
Het uurtarief bepaald dan het verschil.

Met 1500 grafts zal hij maximaal 8 uur werken hebben.
Hij rekent hiervoor € 11.000,-

basiskosten zijn € 1.000,-
Dat resulteert in € 10.000,- voor 8 uur werk.

Hij werkt met 2 assistenten die zeker niet meer dan € 125,- per uur kosten.

Dat hanteert hij zelf in bovenstaand voorbeeld € 1.000,- per uur voor zichzelf!

Ik begrijp dat mensen daarover vallen.

Zeker gezien het feit dat klinieken die minder dan de helft rekenen voor hetzelfde aantal grafts, dezelfde resultaten boeken.

Maar goed...Je hoeft er niet naartoe, het mag.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 11:47   #43
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik begrijp wat je schrijft.
Alleen denk ik dat het bij sommigen wat genuanceerder ligt en meer het gevoel van machteloosheid is. En is het bij sommigen niet zo zeer het niet kunnen, maar niet willen betalen omdat het niet in verhouding staat.

Kleine rekensom (die we allemaal kunnen maken);

Tijdens een behandeling heb je basiskosten, materiaalkosten en uren.

In Nederland zijn basiskosten en materiaalkosten niet heel uiteenlopend.
Het uurtarief bepaald dan het verschil.

Met 1500 grafts zal hij maximaal 8 uur werken hebben.
Hij rekent hiervoor € 11.000,-

basiskosten zijn € 1.000,-
Dat resulteert in € 10.000,- voor 8 uur werk.

Hij werkt met 2 assistenten die zeker niet meer dan € 125,- per uur kosten.

Dat hanteert hij zelf in bovenstaand voorbeeld € 1.000,- per uur voor zichzelf!

Ik begrijp dat mensen daarover vallen.

Zeker gezien het feit dat klinieken die minder dan de helft rekenen voor hetzelfde aantal grafts, dezelfde resultaten boeken.

Maar goed...Je hoeft er niet naartoe, het mag.
Eens. Extreem veel geld. Maar helaas zien we dit vaker in deze en heel veel andere branches. Mijn familie woont deels in amerika. De prijzen daar liggen pas absurd hoog.

Zo ken ik een kapper die per knipbeurt $15.000,- verdient en ook nog eens ingevlogen wordt. Dat is alleen begrijpelijk voor iemand die het kan veroorloven.

Machteloosheid is inderdaad een juiste term als het ontoereikend is. Maar om dan modder te gooien geef je wel heel makkelijk je zwakte toe.

Ben het wel niet mee eens dat je voor de helft van de prijs deselfde resultaten kunt krijgen. Maar goed, daar kunnen we jaren welles nietes over discussiëren. Zoals je zelf zegt, je mag er naartoe, het hoeft niet. Zo kies je ook voor het vliegen met bussines class of economy. Iemand die economy vliegt zal nooit begrijpen waarom een ander zoveel geldt neerlegt voor business. Maar als je eenmaal bussines vliegt, begrijp je het verschil met economy.
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 11:53   #44
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjklumpers Bekijk bericht
Machteloosheid is inderdaad een juiste term als het ontoereikend is. Maar om dan modder te gooien geef je wel heel makkelijk je zwakte toe.
Ik neem aan dat je mij hier niet mee bedoelt....ik gooi niet met modder.
FueGenix levert in mijn beleving top resultaten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjklumpers Bekijk bericht
Ben het wel niet mee eens dat je voor de helft van de prijs deselfde resultaten kunt krijgen.
Ik heb voor mijn laatste 3 behandelingen bewust gekozen voor Veldhoven. Minder geld, zelfde resultaat.
Deze 3 behandelingen bestonden uit het (op mijn verzoek) voorzichtig (lees dun) creëren van templepoints. Een jaar later verdichting van de templepoints en de laatste van november dit jaar was een verdichting / herstel van een FUE uit 2014 met 800 grafts. Hierbij was om bestaande haren heen gewerkt die waren uitgevallen.
Alle 3 de behandeling top uitgevoerd (al moet ik natuurlijk het eindresultaat van de laatste nog afwachten, maar geen sporen van telogeen efflivium (wat duidt op een goede wijze van incisies maken) en een deel groeit zelfs direct door.


Ik kan het zeker veroorloven (niet decadent bedoelt), maar ik zoek wel een prijs / kwaliteit verhouding.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.

Laatst gewijzigd door HairExpert; 28 december 2022 om 12:02
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2022, 12:03   #45
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Ik neem aan dat je mij hier niet mee bedoelt....ik gooi niet met modder.
FueGenix levert in mijn beleving top resultaten.



Ik heb destijds bewust gekozen voor Veldhoven. Minder geld, zelfde resultaat.

Ik kan het zeker veroorloven (niet decadent bedoelt), maar ik zoek wel een prijs / kwaliteit verhouding.
Nee ik bedoelde jouw niet. Jij bent nog vaak objectief met je bewoordingen ondanks dat je het niet eens bent met zijn prijzen.

Weet je trouwens hoeveel Lil kleine verdient per minuut? Wat ik wil duidelijk maken is dat business wise het op een gegeven moment niet meer gaat over uurloon of uurtarief. Dus dat rekensommetje is zoals je zelf aan geeft voor degenen die machteloosheid voelen. En als dat zo is, dan is het toch goed dat er genoeg keus is om elders te gaan. Liggen ze ook lekker niet in elkaars vaarwater
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.