Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 juli 2018, 13:10   #1
Deman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2016
Berichten: 81
Geslacht:
Nizoral in combinatie met andere shampoo?

Hey lotgenoten!

Ik heb een vraagje, ik heb gisteren nizoral besteld deze ga ik combineren met finasteride om haaruitval te stoppen/stabiliseren.

Nou is alleen mijn vraag : ik heb lang haar, en gebruik ik het liefst tijdens het douche haar-conditioner, dat houd mijn haren mooi en zacht, oogt ook gezonder.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik nizoral gebruiken? Tijdens een douchsessie eerst nizoral dan uitwassen en dan een gewone shampoo? Of eerst shampoo en dan nizoral?

Hoe doen jullie dit? Of wat zouden julllie mij aanraden
Deman is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2018, 22:46   #2
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deman Bekijk bericht
Hey lotgenoten!

Ik heb een vraagje, ik heb gisteren nizoral besteld deze ga ik combineren met finasteride om haaruitval te stoppen/stabiliseren.

Nou is alleen mijn vraag : ik heb lang haar, en gebruik ik het liefst tijdens het douche haar-conditioner, dat houd mijn haren mooi en zacht, oogt ook gezonder.

Nu is mijn vraag, hoe kan ik nizoral gebruiken? Tijdens een douchsessie eerst nizoral dan uitwassen en dan een gewone shampoo? Of eerst shampoo en dan nizoral?

Hoe doen jullie dit? Of wat zouden julllie mij aanraden
welke sterkte heb je? 1 of 2%?
Als het 2% is gebruik je het niet vaker dan 1 tot 3 keer in de week uit mijn hoofd. Shampoos als regenepure kun je vaker gebruiken.

Je hebt het erover dat je het liefst je eigen conditioner gebruikt en vraagt daarna welke shampoo eerst, dus die snap ik niet helemaal maar:
Nizoral shampoo gebruik je niet iedere dag, de andere dagen je eigen shampoo gebruiken. Conditioner kun je zoals normaal, na het uitwassen van de shampoo aanbrengen.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2018, 19:20   #3
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik denk dat hij wil weten of je de ketonazol uitwast met conditioner net na het wassen/inmasseren met ketonazol shampoo. Ik heb met dat ook afgevraagd maar weet het antwoord niet. Ik heb geen idee wanneer de ketonazol helemaal is ingetrokken. Ik geloof bijna niet dat dit direct is gebeurt na het wassen met de shampoo. Ketonazol shampoos maken de haren droog, maar omdat ik bang ben dan ik het uitwas met conditioner breng ik op de ketonazol dagen (zondag en woensdag) geen conditioner aan.

Groet Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.