Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2011, 00:30   #1
Whyme
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 juni 2011
Berichten: 15
Nisim Biofactors, iemand ervaring? ik voer zelf een trial uit

Hallo,
Ik ben een jonge belg van 19 jaar en ik rock al aardige power alleys . 6 maanden geleden ondekte ik dat mn haarlijn achteruit aan het schuiven was. Ik dacht er niet veel bij na omdat het niet zo erg was en mijn pa nog een kop vol haar heeft, ik dacht dat het wel tijdelijk was of dat het ging overgaan, niet dus.
ik moet eerlijk toegeven dat ik de laatste 2 weken in een staat van paniek ben geweest, haarweb heeft me hier godzijdank goed uit geholpen. nu slik ik ongeveer 1 week de perfect saw palmetto HE van perfectbody waar sommige van jullie al mee bekend zijn, ik verwacht NIET dat dit voor regrowth zou zorgen ook verwacht ik niet dat het zal stoppen maar ik hoop minstens op vertraging.Nu wil ik even melden dat ik juist de nisim biofactors shampoo heb besteld en wou ik vragen of misschien al sommige mensen hier ervaring mee hebben, zelf lijkt het of ik enkel goede dingen heb gelezen hierover op het forum, helaas is die thread doodgegaan. Hij is nog niet aangekomen maar als hij aankomt laat ik jullie weten of het nu eig echt wel het wondermiddel is waar ik hier over heb gelezen. Een ander middel dat ik nu probeer te gebruiken is "getoverit" maar dit is enkel een psychologisch middel
vriendelijke groeten,
een jongen van 19 die niet kaal wil worden maar het toch onder ogen moet zien
Whyme is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2011, 23:18   #2
stresshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2007
Berichten: 36
Beste jongen die niet kaal wil worden,

Ik gebruik nu al zo'n 2 jaar de shampoo van Nisim. Het klinkt misschien ongeloofwaardig maar ik merkte vrijwel na dacht ik 1 of 2 weken dat m'n haaruitval (het haar dat uitviel onder de douche wat ik gewend was) voor bijna helemaal gestopt is. Ik vond het eigenlijk best raar dat Nisim vermeld dat de haaruitval na 1 week onder controle zal zijn met de shampoo. Deze reclame maakte mij juist denken dat het weer een 1 of ander 'zogenaamd' wondermiddel is dat "ons arme haarverliezers" geld lichter maakt. Maar het werkt dus best goed voor mij, dat is ook de reden dat ik het blijf kopen. Ook wel lekker idee dat het ingrediënten uit de natuur zijn. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die deze shampoo gebruiken op dit forum? Hoe werkt het bij jullie?

In ieder geval succes en laat maar weten hoe jij het ervaart!

de groeten
stresshaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
19 jaar, nisim biofactors, saw palmetto, trial


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.