Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 april 2005, 15:59   #46
den oli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2005
Berichten: 92
Die van Taft is idd heel slecht, vind ik ook. Voor de rest kan ik je jammer genoeg geen goeie gels aanbeleven, want ik heb nog geen enkele goed gevonden. Straks ga ik bij de kapper, dan eens luisteren.
den oli is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2005, 11:42   #47
Hallo1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 33
Nou ik heb mijn tot nu toe ideaalste gel gevonden.

Radical van studio fx.
Je haar lijkt echt veel dikker, en wil goed in model, alleen je moet het wel direkt goed doen want anders word het al stevig en plakkerig

Het lijkt ook net lijm. Maar ben er zeer tevreden over.
Hallo1 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2005, 14:42   #48
Buutnlander
HaarWeb lid
 
Buutnlander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Berichten: 191
Remix van loreal ben er zeer tevreden over
__________________
Status:
21 jaar: Haargrens 0.5 cm teruggetrokken, dunner wordend haar, maar nog niks aan de hand

Elke dag:
0.5 mg Dutasteride
Alpecin C1 + Alpecin ASL

Toekomst:
Orale Spiro
Fluridil





Buutnlander is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2005, 11:07   #49
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Aqua-fiber van Andrelon. Het is meer een soort pasta. Je haar lijkt er echt een stuk dikker en stugger door.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2005, 15:01   #50
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
kan er misschien iemand met fotos komen waar ze hun haar met hun gel hebben bewerkt? Zou intressant zijn.

Thanks.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 april 2005, 15:03   #51
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
kan er misschien iemand met fotos komen waar ze hun haar met hun gel hebben bewerkt? Zou intressant zijn.

Thanks.
Dat is niet relevant denk ik. Iedereen heeft weer een andere haartype waar gel anders op reageert. De groeirichting, textuur van de haar zelf, dikte, lengte, etc.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2005, 14:08   #52
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deckard
Aqua-fiber van Andrelon. Het is meer een soort pasta. Je haar lijkt er echt een stuk dikker en stugger door.
Ik heb aqua extreme gekocht ofzo. Het plakt niet en droogt je haar niet uit. Mijn eerste indruk is dat het een prima gel is. Aqua-fiber is dat witte spul he?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2005, 13:57   #53
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Ja, ik zweer erbij. Je hebt ook niet zo'n plak-hoofd. Het lijkt vrij natuurlijk. Ik smeer het in mijn haar, wacht tot het droog is kam het dan in model en fixeer het met nog een beetje. Werkt perfect.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2005, 19:05   #54
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Gel

Luitjes,

ik gebruik momenteel echt de goedkoopste gel die er is, 60 eurocent ofzo. Gewoon omdat t zo goedkoop is. Maar kan dat slecht zijn voor het haar? En if so, welk gel kun je dan beter gebruiken?
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2005, 09:01   #55
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deckard
Ja, ik zweer erbij. Je hebt ook niet zo'n plak-hoofd. Het lijkt vrij natuurlijk. Ik smeer het in mijn haar, wacht tot het droog is kam het dan in model en fixeer het met nog een beetje. Werkt perfect.
Ja dat probleem heb ik meestal ook dat je haren simpelweg nog té nat zijn om in model te doen. Meestal kakt het dan ook helemaal in in de loop van de dag(model pannekoek) Maar hoe krijg je je haren dan zo snel droog? Föhnen ofzow? Ook nogal een gedoe niet? Vooral als je dan je haren wil stylen na 't voetballen ofzow(daar ga ik ECHT niet föhnen)

Roland
Roland is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2005, 11:16   #56
Hallo1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 33
Dat probleem heb ik precies zo ja, als het te nat is, dan krijg ik er echt geen model in. Vroeger wou dat wel, ook met goedkope gel, wat al haast nat van zichzelf is. Duid er toch duidelijk op dat mijn haar dunner is geworden

Maar heel goed drogen wil wel helpen, ik was mijn haar ook niet meer met zeep na voetbal, dan is het ook stugger dan wanneer het uitgewassen is, en dus beter in model te krijgen. Thuis was ik het 2 a 3x per week met zeep. En dan föhnen, is 2 minuten werk, maar je hebt er een dag plezier van
Hallo1 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 april 2005, 15:53   #57
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Deckard, ik heb die Aqua-fiber van Andrelon gekocht en ik moet zeggen, je hebt gelijk maar het denk dat het alleen goed productje is voor langer haar want het is niet echt sterk maar het maakt je haar er wel een stuk dikker uitzien maar toen ik het erin deed zag je ineens fel mijn inhammen, maar dat is ook door mijn styling natuurlijk maar nu doe ik eerst wat Aqua-fiber erin en dan nog wat gel erna voor de structuur goed te houden. Ook is Aqua-fiber redelijk duur voor wat je krijgt, 5€ ong voor een tubje waar ik nauwlijks een week mee toe kom maar ik heb het er wel voorover, het is goed spul! Maarja is er iemand met korter haar die dit ook gebruikt? want ik ben aan het denken mijn haren wat korter te knippen maar als dan dit productje nog een mooi effect heeft betwijfel ik...

Greetings,
Pieter.
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2005, 11:44   #58
Hallo1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2004
Berichten: 33
Probeer is Radical gel van studio fx, azurblauwe tube is het. Te koop bij de Trekpleister.

Werkt voor kort haar uitstekend (Y)
Hallo1 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 17:08   #59
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Deckard, ik heb die Aqua-fiber van Andrelon gekocht en ik moet zeggen, je hebt gelijk maar het denk dat het alleen goed productje is voor langer haar want het is niet echt sterk maar het maakt je haar er wel een stuk dikker uitzien maar toen ik het erin deed zag je ineens fel mijn inhammen, maar dat is ook door mijn styling natuurlijk maar nu doe ik eerst wat Aqua-fiber erin en dan nog wat gel erna voor de structuur goed te houden. Ook is Aqua-fiber redelijk duur voor wat je krijgt, 5€ ong voor een tubje waar ik nauwlijks een week mee toe kom maar ik heb het er wel voorover, het is goed spul! Maarja is er iemand met korter haar die dit ook gebruikt? want ik ben aan het denken mijn haren wat korter te knippen maar als dan dit productje nog een mooi effect heeft betwijfel ik...

Greetings,
Pieter.
Wat voor haar heb je dan?
Mijn haar is sluik en ongeveer 5 cm lang. 3 cm als ik van de kapper kom.
Vrij kort lijkt me dus, maar het werkt bij mij gewoon uitstekend.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2005, 17:10   #60
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
Baj de weej, ik doe met een potje ongeveer een maand. Je moet er ook niet te veel in smeren anders gaat het effect verloren.

En met de kosten van fina, p5p en al die andere spullen in ogenschouw genomen, denk ik dat 5 euro in de maand wel te doen is.
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
welke methode tegen ongewenste haargroei is het beste?? kimaa Hirsutisme - Behandelingen 19 10 april 2010 15:59
Welke lijm is de beste voor het haarwerk te bevestigen? Heidi Haarwerken 2 15 juni 2006 09:42
Welke Techniek Methodiek en Kliniek voor HT? silverheart Chirurgische behandelingen 9 21 april 2006 20:07
Welke shampoo, gel, medicijn werkt nou wel?? Ganescha Medicijnen/haargroeimiddelen 15 7 oktober 2004 18:49
Welke gel/wax etc. is nou het beste!? pindakaas Van alles en nog wat... 5 4 maart 2004 16:33


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.