Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 mei 2014, 14:57   #1
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
Extensions?

Hey iedereen,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets gepost heb. Als ik trek dan lijkt dit forum soms een te grote confrontatie, maar vanaf ik kan stoppen helpt het om hier af en toe te komen meelezen, me even onder andere lotgenoten te voelen... Ik ben nu alweer bijna 2 maanden gestopt met trekken, mijn haar groeit stillekes aan terug, witte en grijze haren inclusief jammer genoeg
Nu vroeg ik me af of haarextensions een goed idee zijn om de lange wachtperiode te overbruggen voordat ik weer eens mijn haar los kan laten hangen... Ik heb een kleine staart die tot onder mijn schouderbladen komt, dus dit draai ik steeds in een dot en zo lijkt het nog alsof ik een beetje volume heb. Ik begin terug meer en meer te scannen achter 'onperfecte' haren en ik denk dat dit ook mede is doordat er zoveel tijd voorbij moet gaan vooraleer je beloond wordt voor je werk. Als ik op dieet ga dan zie je elke week die grammen er vanaf gaan en dat werkt stimulerend, maar bij mijn haar zie ik maar stilletjes aan een verschil...
Karentje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.