Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 maart 2009, 19:19   #106
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik ben er ook aan bezig hoor :

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=14535

ik ben nu al een hele tijd aan het wachten op men lasercaps, zonder zit ik vast en ligt men bouw van mijn helm nu al een maand of langer stil....

laserenergie zou opgenomen worden op de hoofdhuid en bij de haarfollikel zou meer melatonine aangemaakt worden wat haar tegenhoud van grijs te worden, ook over lange tijd kan dit een deel grijs haar nog omdraaien...

voor wat info over : lasers tegen grijs haar :

http://www.regrowth.com/hairloss-for...fm?f=1&t=22498

http://findarticles.com/p/articles/m..._n8855339/pg_2

http://www.newportbeachwellnesscente...-newport-beach
ik geloof dit niet echt, men zou dan een soort brommerhelm kunnen opzette en daarna ben je van het probleem verlost? en voor hoelang?
tja op internet duiken natuurlijk snel sterke verhalen op, en proberen mensen te verdienen ..... t zou wel fantastisch zijn natuurlijk
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2009, 03:06   #107
blop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zameer Bekijk bericht
Hallo Dames en Heren,

Ik heb de paper gevonden voor de adzuki-bonen die zouden moeten helpen tegen grijs haar:

http://www.jstage.jst.go.jp/article/bbb/69/5/873/_pdf

Misschien kan een expert op dit gebied hier nog wat nuttigs over zeggen.

Het lijkt mij sowieso niet ongezond om elke ochtend een soort van bonen-pap hiervan te eten.

G, Zameer
ik heb al vaak gelezen over PABA, heeft iemand daar ervaringen mee?
blop is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 02:10   #108
VeniVidiVici
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2010
Berichten: 1
Hoi iedereen,

ik zie dat hier een lange tijd geen bericht meer geplaatst is, maar hopelijk zal ik een reactie krijgen

Ik ben twintig jaar en heb al grijze haren, vooral aan de voorkant en achterkant. Ik vind het eigenlijk best jammer dat ik op zo een jonge leeftijd al grijze haren heb, maar ja het zal zo.
Ik gebruik altijd wax/gel om deze grijze haren te dekken, maar het probleem is dat ze alsnog best zichtbaar zijn. Mijn vraag is eigenlijk of er iemand van jullie weet wat voor gel/wax ik het beste kan gebruiken om deze grijze haren het beste te laten dekken? Ik heb al verschillende soorten gel/wax geprobeerd, maar toch zijn de grijze haren alsnog best zichtbaar.

P.s. ik wil nu zeker niet me haren laten verven of andere middelen gebruiken, misschien later wel, maar nu niet.
VeniVidiVici is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 10:01   #109
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Ik kleur mijn lange haren al tientallen jaren zelf thuis met kleurshampoo, om de grijze haren te verdoezelen. Als je kort haar hebt, is het helemáál makkelijk om zelf te doen.
Welke merken kleurshampo geven een dekkende kleuring voor grijze haren? Ik dacht eigenlijk dat je grijze haren niet of nauwelijks kon verven met een kleurshampo.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 13:03   #110
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Welke merken kleurshampo geven een dekkende kleuring voor grijze haren? Ik dacht eigenlijk dat je grijze haren niet of nauwelijks kon verven met een kleurshampo.
Jawel hoor, dat gaat prima met kleurshampoo, maar dan niet die soorten die je er na een dag of avond al weer uit kunt wassen.
Het ligt er vanzelfsprekend ook aan hoe lang je de kleuring laat inwerken; ik vind 't overigens een natuurlijker effect geven als de grijze haren niet even donker zijn geworden als de andere haren.
Voor mannen zijn er produkten als Just For Men (alsof mannenharen anders zijn dan vrouwenharen ), maar er is niet zoveel keuze in kleuren als bij de produkten voor vrouwen.
Ik gebruik al tientallen jaren Guhl Ultramilde Kleurshampoo en heb na 20 minuten inwerktijd het gewenste effect.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 14:51   #111
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Jawel hoor, dat gaat prima met kleurshampoo, maar dan niet die soorten die je er na een dag of avond al weer uit kunt wassen.
Het ligt er vanzelfsprekend ook aan hoe lang je de kleuring laat inwerken; ik vind 't overigens een natuurlijker effect geven als de grijze haren niet even donker zijn geworden als de andere haren.
Voor mannen zijn er produkten als Just For Men (alsof mannenharen anders zijn dan vrouwenharen ), maar er is niet zoveel keuze in kleuren als bij de produkten voor vrouwen.
Ik gebruik al tientallen jaren Guhl Ultramilde Kleurshampoo en heb na 20 minuten inwerktijd het gewenste effect.
Bedoel je een permanente haarverf met waterstofperoxide? Of bedoel je een kleurshampoo waarvan de kleur er na een aantal keer wassen geleidelijk weer uitspoelt? Of nog iets anders?
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:16   #112
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Bedoel je een permanente haarverf met waterstofperoxide? Of bedoel je een kleurshampoo waarvan de kleur er na een aantal keer wassen geleidelijk weer uitspoelt? Of nog iets anders?
KLEURSHAMPOO, en die bevat waterstofperoxide, geen stinkende ammonia.
Geen permanente haarverf, omdat die veel te agressief is en je daarbij om de haverklap de lelijke uitgroei moet bijwerken.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:19   #113
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
KLEURSHAMPOO, en die bevat waterstofperoxide, geen stinkende ammonia.
Na hoeveel keer wassen is die kleuring uit je haar verdwenen?
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:23   #114
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Guhl Ultramild vervaagt langzaam bij wassen met shampoo en moet na circa 8-10 shampoobeurten opnieuw gebruikt worden, wat ik geen enkel probleem vind, want het is makkelijk, goedkoop, snel en geeft een natuurgetrouw resultaat.
Bij kort haar of weinig haar, heb je slechts een halve verpakking nodig.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:26   #115
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Guhl Ultramild vervaagt langzaam bij wassen met shampoo en moet na circa 8-10 shampoobeurten opnieuw gebruikt worden, wat ik geen enkel probleem vind, want het is makkelijk, goedkoop, snel en geeft een natuurgetrouw resultaat.
Bij kort haar of weinig haar, heb je slechts een halve verpakking nodig.
Bedankt, maar voor zover ik weet, dekt een dergelijke niet permamente kleurshampoo niet op grijze haren. Of klopt dat niet?
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:34   #116
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Zoals ik al schreef, dekt Guhl Ultramild Kleurshampoo de grijze haren perfect en zeker als je het 30 minuten laat inwerken, maar één egale kleur voor de hele haardos, is zeer onnatuurlijk; een natuurlijk haardos bestaat uit minstens 3 tinten.
Just For Men is een soortgelijk produkt.

Als je het niet wilt geloven, geloof je het gewoon lekker niet.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2010, 15:48   #117
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Zoals ik al schreef, dekt Guhl Ultramild Kleurshampoo de grijze haren perfect en zeker als je het 30 minuten laat inwerken, maar één egale kleur voor de hele haardos, is zeer onnatuurlijk; een natuurlijk haardos bestaat uit minstens 3 tinten.
Just For Men is een soortgelijk produkt.

Als je het niet wilt geloven, geloof je het gewoon lekker niet.
Bedankt voor je antwoorden. Ik vertrouw op je kennis. Ik heb weleens gezien dat een gewone kleurshampo niet dekte op witte haren. Dus kennelijk is dit iets anders dan gewone kleurshampo?
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 27 november 2010, 14:18   #118
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Er bestaan ook kleuringen die bedoeld zijn voor slechts één dag of feestavond; die spoel je er daarna meteen weer uit.
Andere kleurshampoo's zijn pas na 8-10 shampoobeurten verdwenen. Meestal staat dergelijke informatie wel op de verpakking.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 december 2011, 14:59   #119
Yupiteru
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 december 2011
Berichten: 1
Hallo Hanna, bestel je de Guhl Ultramilde kleurshampoo via het internet? Want bij de grote landelijke drogisterijketens heb ik het totnogtoe niet gezien. Of zie ik door de bomen het bos niet meer?
Yupiteru is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2015, 12:17   #120
qofbored
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2013
Berichten: 6
Geslacht:
Ik verwijs graag naar mijn bericht (3e van boven) in dit topic:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=34570
qofbored is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Echt Haar Of Synthetisch/Cyberhaar Salvamia Haarwerken 13 31 december 2006 10:51
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Haarwerken FAQ Webmaster Haarwerken 0 15 augustus 2005 11:08
Dan maar zonder haar Janne AA - Algemeen 4 1 maart 2005 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.