Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 september 2009, 15:07   #46
vin79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2008
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
maar als de mensen dit allemaal weten en de kwaliteit bij pro-hair doet niet onder bij ac,dan gaat toch geen mens meer naar ac ?want kom ..dit prijsverschil is wel erg groot.We praten hier wel over 2000 euro verschil .
Maar als ik het goed begrijp betaal je nog geen 3 euro per graft bij prohair? Klinkt haast om niet te geloven..heb je geen type foutje gemaakt vin79?
Nope, check maar ff op hun site

Laatst gewijzigd door vin79; 18 september 2009 om 15:10
vin79 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 15:47   #47
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Hairobservator ik vraag me als voornamelijk lurker af wat je eigenlijk doet hier? Je posts komen erg kinderachtig over, qua schrijfstijl als qua inhoud en je hebt op vrijwel elke kliniek in veel gevallen gewoon ongefundeerde kritiek. Ik heb nog geen enkele post van jou gezien waarvan ik denk dat draagt hier bij aan een discussie, heb als lurker misschien minder recht van spreken maar ik denk niet dat ik de enige ben die dit vind.

Laat ik ook maar meteen zeggen dat ik afgaande op jou posts hier, nooit en te nimmer bij een kliniek onder het mes zou gaan waar jij aan gelieerd bent.
__________________
HT:
-FUE 2500 grafts 'frontal third' opgevuld / 10+11 augustus '09

Regime:

-Finasteride (Proscar) /
1,25 mg per dag / sinds 22 augustus '06
-Rooscure / 3x per week / sinds 4 september '09
-Rogaine Foam / 1x per dag / sinds 12 september '09

Verder nog
-Kruidvat Huid, haar & nagels / 1 pil per dag
-Kruidvat Omega 3 / 2 capsules per dag
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 16:35   #48
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Cool waarom mensen voor ac kiezen

de enige reden dat mensen voor ac kiezen en meer willen betalen is voor de reputatie van dr ferrundi...
het enige probleem is : voor consult met hem moet je betalen , de helft of meer van de behandeling is hij niet aanwezig , je betaalt enkel de naam dan , of ben ik nu mis ?

ik heb resultaten bekeken van ac , prohair , en nog andere klinieken , zelfs klinieken van turkije...

ac en prohair kwamen evengoed uit de bus op gebied van resultaten hoor...
waarom dan meer betalen ?
het enige dat me bij sommige patienten van ac opviel is dat ze soms erg veel grafts gebruiken voor de probleemzone... de resultaten leken toen precies iets beter, maar als je kijkt bij +- gelijkaardige patienten en dat ze ongeveer evenveel grafts gekregen hebben , zal je zien dat de resultaten zo goed als gelijk zijn... ook merkte ik op dat prohair meer closeups doet van het haar , vooral ook bovenop , terwijl ac meer achter fotos toont van het vooraanzicht... met dat alles goed geinspecteerd en een consultgesprek met bart (welk ik heel eerlijk vond overkomen , geen belofte van dikke haarbos maar een realistische kijk op wat mogelijk was met een ht) daarop koos ik prohair... beter ga je niet vinden qua prijs/kwaliteit
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 20:10   #49
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink je hebt geluk

vin79 , je mag blij zijn dat ik niet wou ruilen van behandeldagen
prohair heeft laten weten dat de ht niet doorgaat wegens ziekte van personeel...

aangezien ik nu op mijn laatste werkdag mijn vakantie onmogelijk nog kan opschuiven en geen verdere vakantie meer kan krijgen op mijn werk , gaat mijn ht dus niet door dit jaar , ik ben enorm teleurgesteld omdat ik er zo naar uitkeek al maanden... prohair treft geen schuld , als het personeel ziek is en de reserve zwanger , ja dat voorzie je niet , gewoon klote dat het juist rond mijn behandeling is pff

ik zal dus tijd hebben om te zien of die prp iets van resultaat opleverd...
eventueel mijn ht opschuiven naar april 2010 , daarbij dan nog 1 jaar rekenen voor het eindresultaat , zit ik goed voor april 2011 voor het eindresultaat
enige optie dat ik kan overwegen is overstap naar andere kliniek , of terug reis naar turkije (ben er gek genoeg voor)
ik weet het nog niet, ik had liever bij prohair geweest ,als ik dit wil , moet ik afwachten tot ik volgend jaar opnieuw vakantie kan vastleggen...
momenteel zou ik eerder afwachten tot ik dan wel bij prohair kan gaan... of hopen dat er iemand afbelt... ik ben volledig pro - prohair
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 18 september 2009 om 20:19
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 20:53   #50
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
prohair heeft laten weten dat de ht niet doorgaat wegens ziekte van personeel...
Oei, dat is serieus balen, Wesley. Ga je nu wel iets nuttigs doen met je vakantie? Of kun je misschien de vakantie inkorten en zo toch weer vrije dagen sparen?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 21:00   #51
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Heel vervelend. Ze zouden je als compensatie wel wat korting kunnen aanbieden...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2009, 21:12   #52
rikrik
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 november 2007
Berichten: 73
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
vin79 , je mag blij zijn dat ik niet wou ruilen van behandeldagen
prohair heeft laten weten dat de ht niet doorgaat wegens ziekte van personeel...
Dat meen je niet. Dat is balen voor je man. Zo kort van tevoren, terwijl je er zo naar toe hebt geleefd.
Echt jammer voor je zeg.
rikrik is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 13:38   #53
hairobservator
QuickGrafting = FUTURE
 
hairobservator's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2005
Locatie: 's-HEERENBERG(NL)
Berichten: 1.111
Thumbs down pfff wachten op prohair hahaha

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnWeeDrie Bekijk bericht
Hairobservator ik vraag me als voornamelijk lurker af wat je eigenlijk doet hier? bent.
Jaja wat doe jij dan hier
haha als je een bart aanhanger bent lag ik je gigantisch uit

Tja ik heb hier al zoveel verteld waar jij geen weet van hebt(!) maar OK
dan zeg ik alleen maar dat ik een QUICKGRAFTING FIGHTER ben OK

QUICKGRAFTING is het best en jij betaald dus jij bepaald en
als een haararts het niet wil doen op de manier moet of dien je naar een
ander te gaan die het wel wil doen! Tja ik ben soms wreed maar wel straight
Elke graft is gewoon kostbaar!

Ik vecht net zolang door tot iedereen snapt waarom nou
quickgrafting beter is snap je! Bij strip of fue altijd
eerst gaatjes en dan donorhaar
Daar wil ik het maar ff bij laten en
vanwege wesley tjongejonge bel toch bisanga of mwamba of
feridini of heitmann of een ander
of ga weer naar turkye(keser) of enzo je gaat toch niet wachten
op prohair pffff Je kunt ook kettmann bellen
Ik geloof jij gaat echt voor de prijs dus naar keser joho veel
succes dan maar want ik gun iedereen wel haar hoor

GRTZ>
__________________
QuickGrafting Method = FUTURE
https://twitter.com/quickgrafting

Laatst gewijzigd door hairobservator; 19 september 2009 om 13:40 Reden: QUICKGRAFTING RULES
hairobservator is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:06   #54
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
de enige reden dat mensen voor ac kiezen en meer willen betalen is voor de reputatie van dr ferrundi...
het enige probleem is : voor consult met hem moet je betalen , de helft of meer van de behandeling is hij niet aanwezig , je betaalt enkel de naam dan , of ben ik nu mis ?

ik heb resultaten bekeken van ac , prohair , en nog andere klinieken , zelfs klinieken van turkije...

ac en prohair kwamen evengoed uit de bus op gebied van resultaten hoor...
waarom dan meer betalen ?
het enige dat me bij sommige patienten van ac opviel is dat ze soms erg veel grafts gebruiken voor de probleemzone... de resultaten leken toen precies iets beter, maar als je kijkt bij +- gelijkaardige patienten en dat ze ongeveer evenveel grafts gekregen hebben , zal je zien dat de resultaten zo goed als gelijk zijn... ook merkte ik op dat prohair meer closeups doet van het haar , vooral ook bovenop , terwijl ac meer achter fotos toont van het vooraanzicht... met dat alles goed geinspecteerd en een consultgesprek met bart (welk ik heel eerlijk vond overkomen , geen belofte van dikke haarbos maar een realistische kijk op wat mogelijk was met een ht) daarop koos ik prohair... beter ga je niet vinden qua prijs/kwaliteit
ik heb inderdaad voor ac gekozen omdat feriduni hoog staat aangeschreven .Wat blijkt ? tijdens mijn 2 daagse behandeling heb ik hem kortweg 2 keer gezien .De eerste dag bij het begin en de 2de dag kwam hij even om de deur kijken Verder heb ik enkel en alleen zijn medewekers gezien .Toch een zeer hoge prijs betaald aangezien het resultaat ook nog steeds niet goed is

Laatst gewijzigd door sneu; 19 september 2009 om 17:08
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:13   #55
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
ik heb inderdaad voor ac gekozen omdat feriduni hoog staat aangeschreven .Wat blijkt ? tijdens mijn 2 daagse behandeling heb ik hem kortweg 2 keer gezien .De eerste dag bij het begin en de 2de dag kwam hij even om de deur kijken Verder heb ik enkel en alleen zijn medewekers gezien .Toch een zeer hoge prijs betaald aangezien het resultaat ook nog steeds niet goed is

Ehh, wie heeft jou dan behandeld??
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:19   #56
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ehh, wie heeft jou dan behandeld??
zijn assistenten ,waren 3 vrouwen dus en deze hebben ze er bij mij uitgehaald en een van de assisten heeft de gaatje s gemaakt en de ander heeft ze erin geplaats weet zo gauw niet meer alle namen .Maar geen Feriduni terwijl ik hier met met het consult gesprek wel van uitging...
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 17:41   #57
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink zouden klinieken tijd hebben voor een last-minute ht ?

op mijn werk zeggen ze dat ik gek ben om te wachten tot april 2010 , en het eindresultaat pas te bekomen dan op april 2011

ga toch gewoon naar een andere kliniek zeggen ze, ze weten ook hoe erg het bij ons is om vakantie te verkrijgen...
ik had eerst vakantie begin september gevraagd maar het kon pas later, dus moest ik ver smeken om mijn vakantie op te schuiven naar 22september
nu ik in mijn vakantieperiode zit van 2 weken is het nu of nooit (voor dit jaar toch)

de vraag is , doen klinieken nog een lastminute ht ? aangezien je meestal maanden op voorhand moet boeken ?
voor dr keser in turkije te bereiken is het nogal laat... 2 weken is niet lang en hij kan maar 5 a 700 grafts per dag aan...

ik weet niet wat ik zou doen, ik zie het totaal niet zitten om terug maanden te wachten , dan nog eens 1 jaar tot alles mooi doorgegroeid is...

ik wil gerust meer betalen , als het maar in orde geraakt , ac betwijfel ik aangezien er hier paar mensen zijn dat maar matig resultaat hebben, en de arts niet veel aanwezig is tijdens de ht zelf...
waar zit je dan goed ?
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 18:53   #58
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
op mijn werk zeggen ze dat ik gek ben om te wachten tot april 2010 , en het eindresultaat pas te bekomen dan op april 2011

ga toch gewoon naar een andere kliniek zeggen ze, ze weten ook hoe erg het bij ons is om vakantie te verkrijgen...
ik had eerst vakantie begin september gevraagd maar het kon pas later, dus moest ik ver smeken om mijn vakantie op te schuiven naar 22september
nu ik in mijn vakantieperiode zit van 2 weken is het nu of nooit (voor dit jaar toch)

de vraag is , doen klinieken nog een lastminute ht ? aangezien je meestal maanden op voorhand moet boeken ?
voor dr keser in turkije te bereiken is het nogal laat... 2 weken is niet lang en hij kan maar 5 a 700 grafts per dag aan...

ik weet niet wat ik zou doen, ik zie het totaal niet zitten om terug maanden te wachten , dan nog eens 1 jaar tot alles mooi doorgegroeid is...

ik wil gerust meer betalen , als het maar in orde geraakt , ac betwijfel ik aangezien er hier paar mensen zijn dat maar matig resultaat hebben, en de arts niet veel aanwezig is tijdens de ht zelf...
waar zit je dan goed ?
Wesley ,ik denk niet dat dit mogelijk is .Waarom wacht je niet gewoon een half jaar ? Wat is nu een half jaar op een mensenleven ? Dan weet je zeker dat je bij een goede clinic ,althans de verhalen ,terechtkomt.En of de nieuwe haartjes nou in april 2011 of oktober 2010 uitkomen ,het voornaamste is dat ze uitkomen .Maar ook bij ac is de wachtlijst 2 maanden

Laatst gewijzigd door sneu; 19 september 2009 om 18:55
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 19:19   #59
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
zijn assistenten ,waren 3 vrouwen dus en deze hebben ze er bij mij uitgehaald en een van de assisten heeft de gaatje s gemaakt en de ander heeft ze erin geplaats weet zo gauw niet meer alle namen .Maar geen Feriduni terwijl ik hier met met het consult gesprek wel van uitging...
Nou, dat is mooi zeg. Heb je niets hiervan gezegd?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2009, 19:20   #60
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.429
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
op mijn werk zeggen ze dat ik gek ben om te wachten tot april 2010 , en het eindresultaat pas te bekomen dan op april 2011

ga toch gewoon naar een andere kliniek zeggen ze, ze weten ook hoe erg het bij ons is om vakantie te verkrijgen...
ik had eerst vakantie begin september gevraagd maar het kon pas later, dus moest ik ver smeken om mijn vakantie op te schuiven naar 22september
nu ik in mijn vakantieperiode zit van 2 weken is het nu of nooit (voor dit jaar toch)

de vraag is , doen klinieken nog een lastminute ht ? aangezien je meestal maanden op voorhand moet boeken ?
voor dr keser in turkije te bereiken is het nogal laat... 2 weken is niet lang en hij kan maar 5 a 700 grafts per dag aan...

ik weet niet wat ik zou doen, ik zie het totaal niet zitten om terug maanden te wachten , dan nog eens 1 jaar tot alles mooi doorgegroeid is...

ik wil gerust meer betalen , als het maar in orde geraakt , ac betwijfel ik aangezien er hier paar mensen zijn dat maar matig resultaat hebben, en de arts niet veel aanwezig is tijdens de ht zelf...
waar zit je dan goed ?
Het lijkt me kras als alle klinieken de komende weken volgeboekt zouden zijn. Probeer het gewoon zou ik zeggen! Kun je mss ook nog een flinke korting bedingen. Ik zou in elk geval niet meer wachten...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
consult dr. Boersma Frodo AGA - Algemeen 37 27 juli 2007 10:55
Bij Dr. Gho op consult geweest benkaal Chirurgische behandelingen 13 22 november 2005 20:34
[FUE-methode] Consult gehad dizzy Chirurgische behandelingen 23 13 januari 2005 01:25
Consult finasteride, waar en wat? Ssss Medicijnen/haargroeimiddelen 3 13 augustus 2004 15:54
op consult geweest bij dr. Boersma Frodo AGA - Algemeen 25 25 juli 2004 20:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.