Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 15 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 7 januari 2010, 14:16   #331
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Hey Norwood2,

Mijn ervaringen na haarstamceltransplantaties bij Coen Gho zijn dat de grafts van het begin af aan groeien en blijven doorgroeien (vanaf dag 1) en dus niet uitvallen en daarna teruggroeien.

Gr. Roloff
Oh, had je dat na 100 Gho reacties niet wat eerder kunnen zeggen.

Dat is wel een zeer interessant gegeven namelijk. Welliswaar geen hergroei in het donorgebied maar dit overstijgt wel een gewone FUE.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 14:34   #332
vriesema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 62
Is bij de methode van Gho hergroei in het donorgebied bewezen of is het een fabeltje?
vriesema is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 17:08   #333
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Interessant... Wat doet Gho anders dan bij een gewone FUE waardoor de grafts blijkbaar gelijk door blijven groeien?
Na behandeling bij Gho krijg je een papier mee (ik heb het niet meer) waar zoiets opstaat als:

De getransplanteerde haren zullen in de meeste gevallen binnen 2 á 6 weken uitvallen (dit zijn niet de haarwortels), uit de haarwortels groeien binnnen enkele maanden de nieuwe haartjes.

In sommige gevallen kan het ook voorkomen dat de haren niet uitvallen maar gewoon blijven doorgroeien.

Ambo en Norwood2, volgens mij is het doorgroeien dus een uitzondering (maar volgens mij groeit het bij Joling ook gewoon door, net als bij mij).

Het kan ook komen door de speciale "pokon" (is het natuurlijk niet) die Gho zelf ontwikkeld heeft. Als de folliculaire units in de ochtend zijn ontnomen uit het donorgebied worden ze in een groeivloeistof gelegd, totdat ze in de middag (na de lunch) in het ontvangstgebied worden ingeplant.

Volgens Gho (dat vertelde hij me 2 jaar geleden tijdens een behandeling), groeiden de grafts die (per ongeluk / of expres ?) nog in die vloeistof waren blijven liggen, de volgende dag en de dagen er na gewoon door.

Volgens hem was dat bij andere klinieken niet zo, daar waren de uitgenomen grafts (als ze een dag buiten het lichaam waren) letterlijk "morsdood".

Dat laatste vertelde hij me dus 2 jaar geleden.

Voort heb ik (ook deze keer weer) na m'n haarstamceltransplantatie door hem zelf ontwikkelde "groeifactoren" meegekregen, dat zijn een tiental groene pilletjes (waar je er eentje per dag moet nemen, te beginnen de avond van de HT).

Ook bovenstaande zaken kunnen hun effect hebben op de groei.

Gr. Roloff

Laatst gewijzigd door roloff; 7 januari 2010 om 19:16
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 18:37   #334
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Opvallend, die pocon en de groene pilletjes. Niet dat we al niet wisten, maar hij is toch van een ander slag dan de rest.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 19:08   #335
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesema Bekijk bericht
Is bij de methode van Gho hergroei in het donorgebied bewezen of is het een fabeltje?
We zitten hier met zijn allen nog steeds op bewijs te wachten...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 19:25   #336
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Opvallend, die pocon en de groene pilletjes. Niet dat we al niet wisten, maar hij is toch van een ander slag dan de rest.
Dit komt uit een interiew dat 3 Haarweb moderatoren (waaronder Henk) op 17 augustus 2005 met Coen Gho hadden:
De vragen komen van de moderatoren van Haarweb, de antwoorden van Coen Gho

Hoe lang duurt het voordat het getransplanteerde haar in het ontvangstgebied begint te groeien?
“Haargroei in het ontvangstgebied kan na de transplantatie op drie mogelijkheden gaan. De eerste mogelijkheid is dat de haren direct na implantatie blijven groeien. Dit gebeurt met de meerderheid van de geïmplanteerde haren.
De tweede mogelijkheid is dat de haren snel na implantatie uitvallen, waarna ze terug groeien. Aangezien wij niet de gehele haarfollikel implanteren, kan de hernieuwde groei van deze haren soms meer dan vier maanden vergen.
De laatste mogelijkheid is dat sommige delen van het haar in de haarfollikel achterblijven en niet uitvallen. Deze haren zijn zichtbaar en zijn 2 tot 3 millimeter lang. De delen van de haarfollikel van deze haren moeten opnieuw een nieuwe haarfollikel ontwikkelen en dan het resterende haar uitduwen. De hernieuwde groei van deze haren kan soms meer dan zes maanden vergen. Wanneer deze resterende haren (toevallig) worden uitgetrokken, is er een kans dat de kleine, groeiende haren ook worden uitgetrokken. Daarom adviseren wij onze cliënten om voorzichtig te zijn, om te voorkomen dat deze resterende haren uitgetrokken worden.”

Duurt haargroei in het ontvangstgebied bij de HaarStamcel Transplantatie (HST) dan langer dan bij een traditionele (strip of FUE) transplantatie?
“Ja, de periode die nodig is voordat er volwaardige haren worden geproduceerd kan bij de HST-methode langer zijn dan bij de traditionele methoden. Zoals ik zei komt dat doordat de grafts bij mijn methode kleiner zijn, waardoor er meer tijd nodig is voordat deze zijn uitgegroeid tot volwaardige haarzakjes.”

Zijn de nieuwe haren in het ontvangstgebied wel even sterk en in alle opzichten van vergelijkbare kwaliteit als de haren uit het donorgebied?
“Ja, dat heeft ook te maken met het medium dat we gebruiken. De meeste klinieken gebruiken nog steeds fysiologisch zout. Als je daar één dag je haartjes in laat liggen, zijn ze eigenlijk al morsdood. Wat wij ontwikkeld hebben is een pure groeivloeistof. We merken een eigenaardig effect: hoe langer je de haar hier in laat zitten, hoe beter het is. Al na één tot twee dagen zie je een flinke uitgroei van het onttrokken stukje weefsel. In praktijk kunnen we natuurlijk niet twee dagen wachten, maar er blijft wel wat van deze vloeistof zitten aan het weefsel bij terugplaatsing in de huid. Dit is een goed voorbeeld van hoe ik de kennis van mijn vakgebied, namelijk ‘tissue engineering’, kan gebruiken voor nieuwe technieken op het gebied van haartransplantatie.”

Laatst gewijzigd door roloff; 7 januari 2010 om 19:27
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 19:27   #337
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kiran Bekijk bericht
Ik zag vandaag bij RTL Boulevard dat Gerard zijn laatste HT is ondergaan bij Coen Gho
Ergens dacht ik te hebben gelezen dat hij elders was behandeld.

Uitzendingemist
In dat filmpje zie ik dat ze met een FUE-boor werken waarmee erg snel achter elkaar grafts uitgeboord worden. Ik vind dit toch erg lijken op een gewone FUE transplantatie. Op de website van HASCI staat staat een filmpje waarin men beschrijft hoe men de haarwortel maar gedeeltelijk verwijderd, dit lijkt in de verste verte niet op wat ik in het filmpje van RTL Boulevard zie, en het lijkt er toch echt op dat de grafts in zijn geheel uitgeboord worden. Bovendien gaat het zo snel achter elkaar dat men nooit zo uiterst nauwkeurig te werk zouden kunnen gaan lijkt mij. Kijk ik naar een foto van de uitgenomen grafts op de website van HASCI dan heb ik nog grotere twijfels over de techniek die ze op de website beschrijven.



De haarwortels zijn helemaal omhuld met weefsel op de afbeelding hierboven.

En Roloff, eerst zeg je:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Na behandeling bij Gho krijg je een papier mee (ik heb het niet meer) waar zoiets opstaat als:

De getransplanteerde haren zullen in de meeste gevallen binnen 2 á 6 weken uitvallen (dit zijn niet de haarwortels), uit de haarwortels groeien binnnen enkele maanden de nieuwe haartjes.

In sommige gevallen kan het ook voorkomen dat de haren niet uitvallen maar gewoon blijven doorgroeien.

Ambo en Norwood2, volgens mij is het doorgroeien dus een uitzondering (maar volgens mij groeit het bij Joling ook gewoon door, net als bij mij).
En dan:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roloff Bekijk bericht
Het kan ook komen door de speciale "pokon" (is het natuurlijk niet) die Gho zelf ontwikkeld heeft. Als de folliculaire units in de ochtend zijn ontnomen uit het donorgebied worden ze in een groeivloeistof gelegd, totdat ze in de middag (na de lunch) in het ontvangstgebied worden ingeplant.

Volgens Gho (dat vertelde hij me 2 jaar geleden tijdens een behandeling), groeiden de grafts die (per ongeluk / of expres ?) nog in die vloeistof waren blijven liggen, de volgende dag er de dagen erna gewoon door.

Volgens hem was dat bij andere klinieken niet zo, daar waren de uitgenomen grafts (als ze een dag buiten het lichaam waren) "morsdood".

Dat laatste vertelde hij me dus 2 jaar geleden.

Voort heb ik (ook deze keer weer) na m'n haarstamceltransplantatie door hem zelf ontwikkelde "groeifactoren" meegekregen, dat zijn een tiental groene pilletjes (waar je er eentje per dag moet nemen, te beginnen de avond van de HT).

Ook bovenstaande zaken kunnen hun effect hebben op de groei.

Gr. Roloff
Als dit door de zogenaamde "pokon" zou komen dan zou men natuurlijk niet op het papier zetten dat je hebt meegekregen na de transplantatie, dat de getransplanteerde haren in de meeste gevallen binnen 2 tot 6 weken zullen uitvallen.

Immers vallen de haren bij een FUE (wat Gho naar mijn mening uitvoert), ook bij een klein percentage mensen niet uit.

Ik zie de transplantaties om deze redenen dan ook als een op zich goed uitgevoerde FUE operatie met goede resultaten maar met heel wat marketingpraat erbij en nogal wat fabeltjes.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
__________________
HT:
-FUE 2500 grafts 'frontal third' opgevuld / 10+11 augustus '09

Regime:

-Finasteride (Proscar) /
1,25 mg per dag / sinds 22 augustus '06
-Rooscure / 3x per week / sinds 4 september '09
-Rogaine Foam / 1x per dag / sinds 12 september '09

Verder nog
-Kruidvat Huid, haar & nagels / 1 pil per dag
-Kruidvat Omega 3 / 2 capsules per dag
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 19:31   #338
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik denk dat Gerard behalve pokon ook wat donkere aarde op zijn hoofd smeert om het wat voller te laten lijken...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 19:36   #339
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnWeeDrie Bekijk bericht
In dat filmpje zie ik dat ze met een FUE-boor werken waarmee erg snel achter elkaar grafts uitgeboord worden. Ik vind dit toch erg lijken op een gewone FUE transplantatie. Op de website van HASCI staat staat een filmpje waarin men beschrijft hoe men de haarwortel maar gedeeltelijk verwijderd, dit lijkt in de verste verte niet op wat ik in het filmpje van RTL Boulevard zie, en het lijkt er toch echt op dat de grafts in zijn geheel uitgeboord worden. Bovendien gaat het zo snel achter elkaar dat men nooit zo uiterst nauwkeurig te werk zouden kunnen gaan lijkt mij.
Heel scherp van je opgemerkt!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 21:49   #340
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesema Bekijk bericht
Is bij de methode van Gho hergroei in het donorgebied bewezen of is het een fabeltje?
Ik geloof er niet in...als je de haarwortel verplaats naar een ander gedeelte van je hoofd (blijft er gewoon een lege plekje over).
Als er niets meer is groeit er ook niets...het is gewoon een veredelde FUE
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 22:03   #341
lifeguard1974
HaarWeb lid
 
lifeguard1974's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Locatie: Midden Nederland
Berichten: 140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EnWeeDrie Bekijk bericht


Immers vallen de haren bij een FUE (wat Gho naar mijn mening uitvoert), ook bij een klein percentage mensen niet uit.

Ik zie de transplantaties om deze redenen dan ook als een op zich goed uitgevoerde FUE operatie met goede resultaten maar met heel wat marketingpraat erbij en nogal wat fabeltjes.

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Het is zeker een grote leugen marketingpraat, ze willen overkomen als ze de beste techniek hebben.
Maar ze moeten gewoon eerlijk zijn, dan dwing je pas respect af (en als je ook nog kwaliteit levert komen de klanten vanzelf).
__________________
2002 500 grafts FUT HairPlus
L.M.van den Berg en assistent Ruud.

2004 1000 grafts FUT TransHair
Dr. Leonhardt adviseurs dhr. Strouken en dhr.Cor de Loijer

2009 2500 grafts FUE ProHair/dr.de Reys

2012 8 & 9 Maart (Dr. de Reys) en echtgenote Nina (Foto's komen nog!)


Zie mijn foto-album, volgorde 1 t/m 8.

Mvg. Ferdi
lifeguard1974 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 22:03   #342
vriesema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 62
Als het waar is dan kan Gerard Joling en Roloff tot het oneindige
blijven transplanteren omdat de haarkrans steeds weer aangroeit.



Lijkt mij een geweldige uitvinding als het werkt tenminste!
vriesema is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2010, 22:09   #343
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Tja, dat zou het einde van kaalheid zijn ja....met de nadruk op 'zou'.

Denk dat ze hele goede kwaliteit leveren bij Gho, altijd beweerd overigens. Alleen die marketing praat ernaast, dat heeft me nooit lekker gezeten. Je wilt toch een stukje integriteit, lijkt me. Hoewel het natuurlijk niet ten koste gaat van het resultaat, waar het uiteindelijk toch om draait.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 18:22   #344
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Onze grote vriend Hairobservator verspreidde hier het nieuws dat hij bij KETTMANN in HAARLEM zou zijn behandeld en hij kocht daarop alle cd's en dvd's van Geer in en verbrandde ze evenhard weer toen hij vernam dat hij toch bij Gho was behandeld....
Wat mij betrefd toch wel het bewijs dat HO niet zo goed op de hoogte is van de ontwikkelingen in de haarwereld als dat hij zelf beweerd.. vergane glorie misschien?
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2010, 18:30   #345
ries 1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 oktober 2009
Berichten: 40
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Ik denk dat Gerard behalve pokon ook wat donkere aarde op zijn hoofd smeert om het wat voller te laten lijken...
Ik zat meer aan schoensmeer te denken.
ries 1 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gerard Joling Chris Chirurgische behandelingen 192 20 april 2008 16:36
Kaal en gespierd of niet kaal en niet gespierd? Animal AGA - Algemeen 29 9 juni 2006 10:44
Kaal of kammen stoppel AGA - Algemeen 4 2 juni 2006 19:50
Irritante plekken oorzaak kaal worden? EK85 AGA - Algemeen 0 14 juni 2005 19:48
Hoe kun je merken als je kaal wordt tommy_zwolle AGA - Algemeen 27 20 februari 2005 23:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.