Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 14 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 mei 2010, 22:02   #1186
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Met de methode Gho weet ik het zelf gewoon niet. Misschien wil ik er te graag in geloven en is het uiteindelijk toch echt hokuspokus. Maar het zou ook inflexibiliteit in de markt kunnen zijn, onwil om te aanvaarden dat er een volgende stap is na FUT en FUE. Zie maar eens wat een moeite het de oude klinieken kost om op FUE over te stappen, terwijl die techniek er al 10 jaar is en zich al jarenlang heel overtuigend bewezen heeft als (vrijwel) even goed en veel patientvriendelijker.
Je zou je bijna afvragen wat Gho nog in Nederland zou doen indien die methode inderdaad zo zou werken als hij suggereert. Hij zou bijv. naar de Vs kunnen gaan, daar meerdere klinieken openen en slapend rijk worden of anders zijn technologie in een mega-deal aan partijen daar verkopen.

De reden dat FUE nog steeds bestaat is door onwetendheid van veel mensen die een haartransplantatie nemen zonder zich eerst fatsoenlijk in te informeren wat de mogelijkheden zijn. Je ziet dat mensen die dat wel doen, bijv. hier, vrijwel altijd voor de FUE kiezen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 14 mei 2010, 22:38   #1187
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Je zou je bijna afvragen wat Gho nog in Nederland zou doen indien die methode inderdaad zo zou werken als hij suggereert. Hij zou bijv. naar de Vs kunnen gaan, daar meerdere klinieken openen en slapend rijk worden of anders zijn technologie in een mega-deal aan partijen daar verkopen.

De reden dat FUE nog steeds bestaat is door onwetendheid van veel mensen die een haartransplantatie nemen zonder zich eerst fatsoenlijk in te informeren wat de mogelijkheden zijn. Je ziet dat mensen die dat wel doen, bijv. hier, vrijwel altijd voor de FUE kiezen.
Dat laatste was twee jaar geleden nog anders hoor. Toen kozen ook hier mensen nog heel bewust voor FUT. Er zaten toen voordelen aan FUT die langzaamaan allemaal achterhaald zijn (met name maximale grootte van de behandeling en kosten).

Gho zegt het vooral te doen om mensen te helpen en niet om snel rijk te worden. Maar als zijn methode echt werkt, dan zou het eerder nogal egoïstisch van hem zijn om zijn kennis niet te delen. Door de kennis te delen (en 'en passant' snel rijk te worden ) kan hij veel meer mensen helpen.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2010, 15:21   #1188
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht

Roloff is een goed voorbeeld van een tevreden klant van Gho .....

Ja, dat is een goed voorbeeld van iemand die niet op een euro hoeft te kijken...

Hij is heel tevreden over ze, maar hij heeft geen flauw benul of zijn haren in zijn donorgebied ook teruggroeien!
Ja BoBo's, dus Ambo en Limbo.

Ben net terug van vakantie (2 weken Oostenrijk).

Nog net wat kunnen skiën op 3.300 meter (Pitztaler Gletscher).

Heb even een nieuw fototje (situatie vandaag) hiernaast geplaatst en ook op het fotoalbum gezet [als je eerst mijn naam en dan openbaar profiel opent].

Tja, het verhaal Gho (hergroei donorgebied en voor welk percentage) blijft wat onduidelijk.

Ik zie dat jullie mij (bovenstaande Quote) scherp hebben doorgelicht, Röntgen is er niets bij.

Rijk ben ik echt niet, voel me wel rijk met mijn gezondheid (en dat telt vele malen meer dan de centjes, zeker als je wat ouder wordt) en ook zeer tevreden dat ik - weer - een leuk bosje haar boven op mijn kop heb, beetje zoals 15 - 20 jaar geleden (dat is dan wel uiterlijk, maar wordt belangrijker naarmate je ouder wordt, altans zo ervaar ik het de laatste paar jaren).

Heb hier in mijn hotmail wel 60 nieuwe berichtjes (merendeel onzin), dat - en andere zaken - eerst maar eens afwerken.

Vanavond en morgenavond ook nog 2 verjaardagen hier in het Alkmaarse / Amsterdamse en maandag weer aan het werk in Helmond.

Ben daarom denk ik nog wel een tijdje weg van Haarweb, maar volg de Gho discussie (dit lijntje) natuurlijk wel regelmatig.

Mijn haren (dat is het onderwerp GHO) zijn na 24 december jl. (mijn laatste HST bij Gho) weer leuk verder gegroeid (aan de voor- en achterzijde staat nu al zeker weer een centimeter of 7 á 8 na de haarstamceltransplantatie van eind december jl).

Ik zie HST inderdaad nog steeds als een veredelde FUE (totdat er meer bewijs is), maar ben iedere keer prima tevreden met het resultaat (maar dat tevreden zijn met het resultaat kan je - zoals ik de verhalen hier nog steeds lees - ook goed zijn bij Prohair (PH) of AestheticClinics (AC).

Groetjes
Roloff

ps. ik ga tot op heden nog steeds voor het educatietarief bij Gho (dat scheelt 25% anders wordt het inderdaad wel erg prijzig, want ik let ook op de centen hoor !!)
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 18 mei 2010 om 08:35
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2010, 16:55   #1189
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Dat laatste was twee jaar geleden nog anders hoor. Toen kozen ook hier mensen nog heel bewust voor FUT. Er zaten toen voordelen aan FUT die langzaamaan allemaal achterhaald zijn (met name maximale grootte van de behandeling en kosten).
Nja, destijds was ik er nog niet, dus daar kan ik niet over oordelen. In de periode dat ik me er een beetje mee heb beziggehouden, (min of meer een jaar op dit moment) valt het mij op dat vrijwel iedereen aangeeft voor de FUE te gaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Gho zegt het vooral te doen om mensen te helpen en niet om snel rijk te worden. Maar als zijn methode echt werkt, dan zou het eerder nogal egoïstisch van hem zijn om zijn kennis niet te delen. Door de kennis te delen (en 'en passant' snel rijk te worden ) kan hij veel meer mensen helpen.
Precies, dergelijke verhalen maken het voor mij al moeilijk om hem te geloven, nog los van technische aspecten. Want als hij zo graag mensen wil helpen zou hij inderdaad zn technologie moeten delen en toch zeker zn prijzen wat moeten verlagen. Al zou hij vast wel eén of andere lulsmoes hebben waarom hij die dingen niet doet.

Laatst gewijzigd door Tato; 16 mei 2010 om 16:59
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 19:11   #1190
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561



Resultaat tot op heden na in totaal 2.280 grafts HST.

Ben er nu al best tevreden mee.

December a.s. nog wat verder verdichten naar achteren, ik weet namelijk niet [ondanks Saw Palmetto en wat Minox] hoe e.e.a. zich de komende jaren verder ontwikkelt.

Ik zie de volgende stappen dus meer als een stukje veiligheid inbouwen.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 19 mei 2010 om 08:09
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2010, 23:01   #1191
EnWeeDrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 mei 2004
Berichten: 57
Ziet er prima uit Roloff.
__________________
HT:
-FUE 2500 grafts 'frontal third' opgevuld / 10+11 augustus '09

Regime:

-Finasteride (Proscar) /
1,25 mg per dag / sinds 22 augustus '06
-Rooscure / 3x per week / sinds 4 september '09
-Rogaine Foam / 1x per dag / sinds 12 september '09

Verder nog
-Kruidvat Huid, haar & nagels / 1 pil per dag
-Kruidvat Omega 3 / 2 capsules per dag
EnWeeDrie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2010, 23:15   #1192
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Ja vrind roloff, dat is niet verkeerd!!

Wat is dat eigenlijk, educatietarief?
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2010, 23:16   #1193
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
PS roloff, post eens even een foto van je situatie voor je eerste ht als je wil. Thanks!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2010, 23:52   #1194
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
PS roloff, post eens even een foto van je situatie voor je eerste ht als je wil. Thanks!
Ja, dank je, 1w3 en Limbo.

Foto van een paar jaar geleden heb ik eigenlijk niet, Gho natuurlijk wel "voor/na" maakt hij iedere keer foto's [heb ik niet, zal ze eens een keer opvragen].

Maar je keek er een jaar of 4 geleden midden vóór echt flink doorheen.

Mijn vriendin heeft nog wel ergens een oude foto van mij van 4 jaar geleden, zal er eens achteraan gaan.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 19 mei 2010 om 23:56
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2010, 23:53   #1195
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Ja vrind roloff, dat is niet verkeerd!!

Wat is dat eigenlijk, educatietarief?
Educatietarief is 25% korting op Gho zijn normale tarief.

Gr Roloff
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2010, 05:41   #1196
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Wat is dat eigenlijk, educatietarief?
Dat is dat je behandeld wordt door artsen in opleiding en niet door Gho. Daar hoef je minder doekoe voor neer te leggen

Verder ziet het resultaat van Roloff er natuurlijk niet slecht uit, maar dat Gho en zn mensen wel een graftje konden verplaatsen was natuurlijk al wel bekend.

Als Roloff weet uit welke plaatsen uit zijn donorgebied de grafts zijn weggehaald zou hij naar andere klinieken kunnen stappen om daar vast te laten stellen of die plekken een significant mindere dichtheid hebben dan de plekken die ongemoeid zijn gebleven. Indien dat het geval is kunnen we wel zeggen dat er van Gho's claims niet al te veel waar is. Dat is wellicht een leuke poging om te ondernemen.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2010, 07:44   #1197
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tato Bekijk bericht
Dat is dat je behandeld wordt door artsen in opleiding en niet door Gho. Daar hoef je minder doekoe voor neer te leggen

Verder ziet het resultaat van Roloff er natuurlijk niet slecht uit, maar dat Gho en zn mensen wel een graftje konden verplaatsen was natuurlijk al wel bekend.

Als Roloff weet uit welke plaatsen uit zijn donorgebied de grafts zijn weggehaald zou hij naar andere klinieken kunnen stappen om daar vast te laten stellen of die plekken een significant mindere dichtheid hebben dan de plekken die ongemoeid zijn gebleven. Indien dat het geval is kunnen we wel zeggen dat er van Gho's claims niet al te veel waar is. Dat is wellicht een leuke poging om te ondernemen.
Hey Tato,

Je opmerking was terecht: Educatietarief was oorspronkelijk inderdaad bedoeld voor artsen in opleiding.

Tijdens mijn eerste HT heeft iemand in opleiding bij Gho maximaal een half uurtje aan mijn grafts gewerkt, de rest deed Gho en het ervaren team.

Mijn 2e en 3e HT bij Gho deden hijzelf en zijn ervaren team.

Maar ik had ook hier het educatietarief uitonderhandeld.

December a.s. weer [idem].

Wat betreft je laatste opmerking: de grafts zijn bij mij - iedere keer - uit het hele gebied van de donorzone gehaald, dus zeker niet uit een klein stukje [waar je dat zou kunnen zien]. Ben bang dat ik jullie dus niet kan helpen met info.

Gr Roloff
ps. ik heb steeds [op Haarweb] gezegd dat ik met name ga voor het resultaat en dat eventuele hergroei [met de geclaimde methode van Gho] van de ontnomen haren in het donorgebied meegenomen is.
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 20 mei 2010 om 07:55
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2010, 08:04   #1198
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Ziet er prima uit rofoll, maar heb je er nooit over nagedacht om je eigen een keer te laten millimeteren om dan vervolgens 2000 grafts erbij te laten zetten?

Je hebt zo te zien donor genoeg, en zo hoef je ook niet meer ieder jaar een kleine ht te laten zetten.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2010, 08:14   #1199
roloff
HaarWeb lid
 
roloff's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2008
Locatie: Helmond / Alkmaar
Berichten: 561
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Ziet er prima uit rofoll, maar heb je er nooit over nagedacht om je eigen een keer te laten millimeteren om dan vervolgens 2000 grafts erbij te laten zetten?

Je hebt zo te zien donor genoeg, en zo hoef je ook niet meer ieder jaar een kleine ht te laten zetten.
Hey Strider,

Ja, dank je. Ik heet trouwens al 54 jaar Roloff hoor [maakt niet uit, aparte naam die je me geeft].

Ik ga iedere keer voor een kleine HT [steeds op een dagje voor de kerst] omdat ik dan ruim een week heb dat de korstjes in het ontvangstgebied afvallen [zie je aan de voorzijde dus niets meer van] en het haar achter laat ik dan lang [10 cm], zodat het [bij maximaal 800 - 900 grafts] over het afgeschoren gebied heenvalt en je er ook niets van ziet aan de achterzijde. Hoef dus niemand iets uit te leggen.

Bij Gho kan je ook 1500 grafts of meer in 1 dag laten doen [zoals Joling], maar dan moet je helemaal kaal geschoren en dan valt het zo op. Dus geen 'milimeteren' voor mij, dat is dus echt een bewuste keuze van me.

Gr Roloff
ps. ik meen dat Anthonie nu ook zijn haar lang heeft gelaten en een HT van 900 grafts heeft laten doen waarbij de lange haren aan de achterzijde de geschoren plek op het achterhoofd camoufleren. Voor de goede orde, hij was niet bij Gho [ik meen bij Prohair in België].
__________________
2007 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 910 grafts
2008 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 760 grafts
2009 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 610 grafts
2010 Haarstamceltransplantatie [Coen Gho / HASCI] 640 grafts

Druivenpit Extract OPC [Masquelier's]
Duanwood Reishi Drops [Tonics]
Saw Palmetto HE [PerfectBody]
Astragalus Root [Solgar]
Multivitamine [Pool]
GLA [Lamberts]
Maca [Joyvit]
Vitamine C

Ik focus al een 10-tal jaren op hart & bloedvaten [via OPC/GLA] en een gezond en goed functionerend immuunsysteem [via polysacchariden: Reishi, Astragalus], dus niet alleen maar op mijn haren.

Ik ben 55 jaar en een gezond en gelukkig leven bestaat immers uit méér dan alleen je haren !!

Laatst gewijzigd door roloff; 20 mei 2010 om 08:29
roloff is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2010, 09:46   #1200
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Nu ben ik helemaal opgevoed. Thanks mannen!
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 13:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 22:41
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 15:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 19:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.