Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 februari 2015, 22:26   #46
Hairmaster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2013
Berichten: 117
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
DHI, ik waardeer deelname van klinieken aan discussies. Uw ervaring en expertise is zeer waardevol voor lotgenoten. Maar directe, ongevraagde reclame staan wij niet toe.

Ik heb u privé benaderd omdat u ook op andere fronten strijdig handelt met onze regels. Ik ga er van uit dat dit onbedoeld is, uit onwetendheid. En ik zie het als een compliment aan Haarweb, dat kennelijk ook voor u een waardevol podium biedt.

Zolang ik geen duidelijkheid heb van de webmaster over uw status als adverteerder, wil ik u verzoeken om terughoudend te zijn met nieuwe reacties.

Met alle respect voor jou als moderator AnthonieH, ik krijg hier een beetje een raar gevoel bij. Begrijp mij niet verkeerd want ik kom graag hier op het forum, wat stimulansreclame lijkt mij gezond. Maar bverotti maakt in mijn optiek net zo'n erge reclame als DHI, ik vind het eigenlijk nog meer. Het aandringen van DHI is aan de felle kant maar de wijze hoe hier volle bak Prohairclinic verschillende topics opent en berichten post onder eigen naam is wel even wat heftiger.

Hetzelfde gevoel krijg ik bij klinieken die al genoemd worden in een topictitel en dan vervolgens maanden bovenaan in de lijst staan van de topics.

Het is nooit mijn bedoeling geweest om hier op het forum commentaar over te leveren. Het is mijn waarneming van de afgelopen paar jaar dat ik hier op het forum rond snuffel. Ik hoop dat mijn commentaar gewaardeerd wordt en een positieve bijdrage kan leveren hier op het haarwebforum.

En nu, terug naar Knijter!
Hairmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2015, 05:28   #47
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
HM, we hebben op dit moment twee soorten betaalde reclame, in de handtekening en 'discussie' bovenaan het forum. Het lijkt erop alsof je daar niet van op de hoogte was. Een kliniek als Prohair maakt gebruik van beide. Je kunt je voorstellen dat een betalende kliniek het niet zal waarderen wanneer een andere kliniek zich onbetaald dezelfde rechten toedeelt. Ik moest dus optreden.

Dat Haarweb verder banner- en reclamevrij is, is alleen mogelijk dankzij dat handjevol adverteerders.

Overigens geven we iedere kliniek de ruimte om mee te discussiëren. Graag zelfs. We vertrouwen er op dat klinieken gepast omgaan met die vrijheid. Dus geen ongevraagde reclame. Alleen verwijzingen naar de eigen praktijk als er nadrukkelijk om gevraagd werd.

En tja, ik ben ook maar een mens, naast mijn (vrijwillige) moderatorschap. In geval van twijfel gun ik een kliniek die betaalde reclame maakt soms ook wat meer ruimte in discussies. Dat 'voelt' redelijk. Ben je het daar niet mee eens, raporteer het dan gewoon. Dan kunnen we er als moderatorteam over discussiëren.

Dat van die eigen naam van Prohairclinic moet ik nog eens navragen bij de webmaster. Nu je me er op wijst. Wellicht heeft hij het beleid op dat punt herzien en was ik daarvan nog niet op de hoogte. En anders moet ik inderdaad actie ondernemen.

Mocht iemand behoefte voelen aan verdere discussies, dan graag in het forum 'Suggesties'.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2015, 07:51   #48
Knijter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Ok, dan probeer ik het nog een keertje: is er ergens een lijstje van 'beste klinieken'? Of misschien zelfs slechtste? Of maakt het tegenwoordig allemaal niet zoveel meer uit?
Knijter is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2015, 21:02   #49
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Heb ook een goede resultaten van de Medikliniek Amsterdam gezien op dit forum. Hoor je weinig van verder, wel jammer.
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2015, 23:25   #50
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
In de FAQ staan flink wat ervaringen met een aantal klinieken. Je kunt in ieder geval zien welke hier populair zijn.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2015, 00:53   #51
Muppet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Locatie: Edegem
Berichten: 53
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knijter Bekijk bericht
Geen probleem HSR ��


Ben ik al verder, geloof het niet echt. Die finasteride, tja, dan zal ik naar de dokter moeten. Kan me bijna niet voorstellen dat een dokter iemand van 49 zo'n mdicijn voorschrijft, maar ik kan het proberen. Ben wat huiverig voor medicijnen eerlijk gezegd. Daarnaast gaat het bij mij zo langzaam (ook al is het de laatste jaren iets harder gegaan), dat ik met een Ht voor mijn gevoel zeker weer een jaar of 15 onder de pannen ben, gok ik.
Maar ik wil wel wat orienterende gesprekken aangaan met klinieken. Hebben jullie nog wat namen voor me, behalve prohair en dhi?


Ook zag ik bij iemand op dit forum dat-ie na 5 weken nog steeds behoorlijk rood was. Maar die had echt een strook onder zijn huidige haarlijn. Zal dat bij mij ook zo duidelijk zichtbaar rood blijven na 5 weken? Mis sowieso foto's van ht's na 1-6 weken, hebben jullie tips voor sites waar dat goed te zien is?
Met een bleke huid moet je toch minstens één maand rekenen tot enkele maanden dat het zichtbaar rood blijft. Nu, ik ben 3 weken post-opp 1500 grafts en ik heb van mijn vrouw een goede fond de teint gekregen (type concealer) en daar ben in 1-2 minuutjes max. mee bezig en dan zie je er niets meer van.

Ik droeg mijn haar op 9-12 mm voor mijn transplantatie en nu zit ik ongeveer op 6mm. De roodheid is er nog maar na de concealer zie je daar niets meer van.

Uiteindelijk ben je zelf ook meer bezig met je HT dan andere mensen met jouw haar bezig zijn. Mijn vorige 2500 grafts zijn ook volledig zonder ook maar op te vallen gepasseerd. Mensen letten daar niet echt op. Wijzelf uiteraard wel maar andere helemaan niet.
Muppet is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2015, 09:16   #52
DikkieD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2005
Locatie: Zevenhuizen
Berichten: 427
vind dt je de naam van Feriduni opvallend weinig terugleest op dit forum, terwijl hij vroeger vaak genoemd werd. Is hier een reden voor? Prijs wellicht?
DikkieD is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2015, 15:28   #53
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DikkieD Bekijk bericht
vind dt je de naam van Feriduni opvallend weinig terugleest op dit forum, terwijl hij vroeger vaak genoemd werd. Is hier een reden voor? Prijs wellicht?
Omdat het pokkeduur is daar. Zonder twijfel één van de topchirurgen maar de prijs is navenant alsook de wachtlijst. De meeste kiezen dan de gulden middenweg en gaan voor Prohair, leveren een goed resultaat aan scherpe prijzen. Ben je een avonturier en wil je niet veel uitgeven dan ga je naar Esteworld, de resultaten bewijzen het hier dat je niet veel moet betalen om toch een meer dan deftig resultaat te hebben.
Ikzelf zou nooit meer dan 10.000 euro uitgeven voor een ht, dat vind ik het niet waard.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2015, 13:31   #54
Knijter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muppet Bekijk bericht
Met een bleke huid moet je toch minstens één maand rekenen tot enkele maanden dat het zichtbaar rood blijft. Nu, ik ben 3 weken post-opp 1500 grafts en ik heb van mijn vrouw een goede fond de teint gekregen (type concealer) en daar ben in 1-2 minuutjes max. mee bezig en dan zie je er niets meer van.

Ik droeg mijn haar op 9-12 mm voor mijn transplantatie en nu zit ik ongeveer op 6mm. De roodheid is er nog maar na de concealer zie je daar niets meer van.

Uiteindelijk ben je zelf ook meer bezig met je HT dan andere mensen met jouw haar bezig zijn. Mijn vorige 2500 grafts zijn ook volledig zonder ook maar op te vallen gepasseerd. Mensen letten daar niet echt op. Wijzelf uiteraard wel maar andere helemaan niet.
Mooi om te horen, Muppet! Mag ik vragen waarom je eerst 9 mm had en nu 6? En hoe lang is het bij jou geleden dat je die eerste HT had? Heeft het een reden, eerst 1500 en nu 2500?
Knijter is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 01:12   #55
marianneantonia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2015
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up

gelukkig staat de tijd niet stil want wat vrij nieuw is,
is de stamcel HRP behandeling,
in een paar korte behandelingen van maximaal een half uur, krijg je weer echt eigen haargroei terug, het nieuwe haar groeit net als je eigen nog bestaande haar, bestaand haar wordt dikker en voller.
is er helemaal geen haargroei meer dan heeft stamcel geen zin.
ook een vrij nieuwe behandeling zonder operatie is
MHP micro haar pigmentatie/camouflatie
een behandeling waar je een kort kapsel krijgt aangemeten, afgestemd op jouw uiterlijk en wensen, dit gaat door middel van een flinterdun naaldje en inkt, behandeltijd is 3 tot maximaal 10 uur bij gehele kaalheid en (bij gezonde huid). bij huid die beschadigd is kan u wat meer uren kwijt zijn.
met fijne haarworteltjes of fijne haartjestechniek, wordt net echt haar gesimuleerd ,de mhp is een vaste pigmentatie en is kleurvast en ziet er zeer natuurlijk uit, u dient dit te beschermen in de felle zon met 30 plus factor
ook wordt mhp gedaan als camouflatie aanvulling op Fue en Fut of als de hoofd huid nog teveel te zien.
soms wordt een combinatie gekozen voor stamcel haargroei en mhp
kortom een succesvolle en snelle behandeling

www.futurelooks.eu

Laatst gewijzigd door marianneantonia; 14 februari 2015 om 01:50
marianneantonia is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 01:53   #56
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M. Hayden Bekijk bericht
Omdat het pokkeduur is daar. Zonder twijfel één van de topchirurgen maar de prijs is navenant alsook de wachtlijst. De meeste kiezen dan de gulden middenweg en gaan voor Prohair, leveren een goed resultaat aan scherpe prijzen. Ben je een avonturier en wil je niet veel uitgeven dan ga je naar Esteworld, de resultaten bewijzen het hier dat je niet veel moet betalen om toch een meer dan deftig resultaat te hebben.
Ikzelf zou nooit meer dan 10.000 euro uitgeven voor een ht, dat vind ik het niet waard.
Als je het geld ervoor hebt Hayden, waarom niet? Meestal zijn de resultaten overtreffend bij dergelijke bedragen. Vaak topartsen die voor artiesten, zakenmannen, etc. werken. Het ziet er wel goed uit en je bent er voorgoed van af. Als je het bedrag hebt, waarom niet?
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 10:26   #57
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Als je het geld ervoor hebt Hayden, waarom niet? Meestal zijn de resultaten overtreffend bij dergelijke bedragen. Vaak topartsen die voor artiesten, zakenmannen, etc. werken. Het ziet er wel goed uit en je bent er voorgoed van af. Als je het bedrag hebt, waarom niet?
Ik heb ook niet gezegd dat je het niet zou moeten doen!
De vraag was waarom er weinig te lezen valt over hem en de verklaring is dat er weinig zoveel geld willen/kunnen uitgeven.
Effe de tread goed doorlezen voor je reageert vriend
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 10:28   #58
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneantonia Bekijk bericht
gelukkig staat de tijd niet stil want wat vrij nieuw is,
is de stamcel HRP behandeling,
in een paar korte behandelingen van maximaal een half uur, krijg je weer echt eigen haargroei terug, het nieuwe haar groeit net als je eigen nog bestaande haar, bestaand haar wordt dikker en voller.
is er helemaal geen haargroei meer dan heeft stamcel geen zin.
ook een vrij nieuwe behandeling zonder operatie is
MHP micro haar pigmentatie/camouflatie
een behandeling waar je een kort kapsel krijgt aangemeten, afgestemd op jouw uiterlijk en wensen, dit gaat door middel van een flinterdun naaldje en inkt, behandeltijd is 3 tot maximaal 10 uur bij gehele kaalheid en (bij gezonde huid). bij huid die beschadigd is kan u wat meer uren kwijt zijn.
met fijne haarworteltjes of fijne haartjestechniek, wordt net echt haar gesimuleerd ,de mhp is een vaste pigmentatie en is kleurvast en ziet er zeer natuurlijk uit, u dient dit te beschermen in de felle zon met 30 plus factor
ook wordt mhp gedaan als camouflatie aanvulling op Fue en Fut of als de hoofd huid nog teveel te zien.
soms wordt een combinatie gekozen voor stamcel haargroei en mhp
kortom een succesvolle en snelle behandeling

www.futurelooks.eu
Eerste poste en meteen linkje naar het bedrijf, hmmm zou dit geen spam reklame kunnen zijn
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2015, 16:55   #59
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
''1 haar in de soep is veel en 1 haar op het hoofd is weinig''....
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2015, 13:26   #60
Knijter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 januari 2015
Berichten: 17
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marianneantonia Bekijk bericht
gelukkig staat de tijd niet stil want wat vrij nieuw is,
is de stamcel HRP behandeling,
in een paar korte behandelingen van maximaal een half uur, krijg je weer echt eigen haargroei terug, het nieuwe haar groeit net als je eigen nog bestaande haar, bestaand haar wordt dikker en voller.
is er helemaal geen haargroei meer dan heeft stamcel geen zin.
ook een vrij nieuwe behandeling zonder operatie is
MHP micro haar pigmentatie/camouflatie
een behandeling waar je een kort kapsel krijgt aangemeten, afgestemd op jouw uiterlijk en wensen, dit gaat door middel van een flinterdun naaldje en inkt, behandeltijd is 3 tot maximaal 10 uur bij gehele kaalheid en (bij gezonde huid). bij huid die beschadigd is kan u wat meer uren kwijt zijn.
met fijne haarworteltjes of fijne haartjestechniek, wordt net echt haar gesimuleerd ,de mhp is een vaste pigmentatie en is kleurvast en ziet er zeer natuurlijk uit, u dient dit te beschermen in de felle zon met 30 plus factor
ook wordt mhp gedaan als camouflatie aanvulling op Fue en Fut of als de hoofd huid nog teveel te zien.
soms wordt een combinatie gekozen voor stamcel haargroei en mhp
kortom een succesvolle en snelle behandeling

www.futurelooks.eu
Kijk, dat klinkt me als muziek in de oren, maar tegelijkertijd te mooi om waar te zijn. Iemand op dit forum hier ervaring mee? En waarom lukt het wel op dunbevolkte gebieden, maar niet op kale koppen?
Knijter is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.