Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2016, 09:33   #196
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Helaas stopt je haaruitval niet met een haartransplantatie. Je resultaat na de behandeling was heel mooi. Dit zijn echt wel een flink aantal grafts geweest.

Nu 3 jaar later waarin kaalheid verder is gegaan, zonder daar iets aan te doen, op jou jonge leeftijd, eventueel met anabolen is het helaas zo dat het resultaat afneemt omdat de bestaande haren uit vallen. Deze haren hebben al die tijd meegedragen aan je resultaat.

Verdichten is een optie, maar zoals eerder gemeld is het probleem je haaruitval. Die zal je eerste moeten teckelen. Anders zit je met een x aantal jaar in precies dezelfde situatie.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2016, 15:15   #197
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekenbakker Bekijk bericht
Hoewel ik zeer tevreden was na de ht, ben ik dat sinds een jaar niet meer zo.....

Inhammen en hoefijzer zijn toch weer wat zichtbaarder geworden, zeker bij nat haar valt het heel erg op.

Deels ook mjjn eigen schuld door geen fina in te nemen. Ben ik inmiddels weer een week aan begonnen, hoop het proces af te remmen of wat hergroei te krijgen. Kruin begint ook uit te dunnen, dus het kan best positief uitpakken aldaar.

Toch ben ik van mening dat men in Turkije niet het aantal grafts plaatst als men zegt....

Zit nu te twijfelen aan een nieuwe fue bij prohair om de komende jaren gebeiteld te zitten(inhammen verdikken, hoefijzer en kruin.
Heb je geen foto van hoe het er nou uit ziet?
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2016, 14:29   #198
Zera34
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2016
Berichten: 1
Geslacht:
Dat zou ik ook willen zien aangezien ik ook overweeg om bij Esteworld HT te doen.
Zera34 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2016, 15:41   #199
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
gaat het niet om wat voor resultaat hij een jaar na de behandeling had?
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2016, 21:53   #200
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Lastige keuze. Bij Prohair wordt een hogere dichtheid gezet maar heb je dat nodig voor een 2e behandeling? Je betaalt 2 tot 3 keer zoveel en misschien nog wel meer omdat je voor een tweede behandeling een flinke korting kan krijgen bij Este (verwacht ik).
Heb zelf 2x een behandeling laten doen bij Este en ben tevreden over de dichtheid aan de voorkant. De kruin is ook 2x gedaan maar blijft dun, daarvoor is veel donormateriaal nodig en ik wil aan de achterkant ook nog voldoende dekking houden.
Verder: een transplantatie haalt nooit de oorspronkelijke dichtheid. Je moet tevreden zijn met het feit dat je een goede haarlijn kan behouden en dat het er toch vrij goed uitziet. Een ander let minder op de dichtheid dan jijzelf!
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2016, 22:05   #201
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MSR Bekijk bericht
Lastige keuze. Bij Prohair wordt een hogere dichtheid gezet maar heb je dat nodig voor een 2e behandeling? Je betaalt 2 tot 3 keer zoveel en misschien nog wel meer omdat je voor een tweede behandeling een flinke korting kan krijgen bij Este (verwacht ik).
Heb zelf 2x een behandeling laten doen bij Este en ben tevreden over de dichtheid aan de voorkant. De kruin is ook 2x gedaan maar blijft dun, daarvoor is veel donormateriaal nodig en ik wil aan de achterkant ook nog voldoende dekking houden.
Verder: een transplantatie haalt nooit de oorspronkelijke dichtheid. Je moet tevreden zijn met het feit dat je een goede haarlijn kan behouden en dat het er toch vrij goed uitziet. Een ander let minder op de dichtheid dan jijzelf!
Met name dat laatste. Andere mensen zijn helemaal niet met jou bezig. Jij/jullie zitten toch ook niet de hele dag naar een ander te kijken? Wij hebben hier met elkaar een obsessie voor haar, dus let je wel op het haar van anderen misschien. Meer ook niet. Ik ga echt niet de dichtheid van andere checken hoor. Dat doen ze bij jou ook niet. Helemaal niet als die mensen zich niet met haar bezig houden. Vrouwen doen dat sowieso niet. andere mensen hebben misschien flaporen. Dus die letten heel de dag op oren van anderen maar jij niet op die van hen. Omdat jezelf er niet mee bezig bent, even voorbeeldje
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 20:24   #202
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379


Situatie van nu met daglicht en flits.

Donor is nog super

[IMG][/IMG]

Ben zojuist bij prohair geweest, dichtheid opgemeten van de inhammen die door esteworld zijn geïmplanteerd. De dichtheid is gvd maar 10 grafts per cm2. Met de zogenaamde 2200 grafts zou er op de inhammen wel meer moeten staan...

Had er al zo mijn bedenkingen bij toen ze binnen een paar uur klaar waren en ik rond 2u alweer in t hotel was.

Prohair heeft me aangeraden tussen de 1500 en 1800 grafts. Waarschijnlijk gaat dit volgende week woensdag al gebeuren....

Laatst gewijzigd door koekenbakker; 3 februari 2016 om 21:04
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 20:57   #203
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Het is weer behoorlijk uitgedund inderdaad. Ik verwacht dat Este je nog wel garantie wil bieden maar ik geloof dat dat voor jou een gepasseerd station is
Succes met de volgende behandeling. Onze Belgische vrienden maken er vast wat moois van!
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 21:47   #204
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Ik schatte in bericht 65 al (op basis van 2200 grafts) dat er zo'n 25 grafts per cm2 waren geplaatst. Met ongeremde uitval leidend tot volledige kaalheid in het implantgebied zou je nooit een dekkend resultaat hebben gehad. Maar als dit werkelijk maar 10 grafts per cm2 zijn, dan is dat echt onvoldoende om te dekken.

Zuur, want dat betekent dat er ofwel fors minder geplaatst is dan beloofd of dat er veel grafts niet zijn aangeslagen. Zoals MSR al zegt, waarschijnlijk zou Esteworld je wel garantie bieden. Maar ik kan het begrijpen als je vertrouwen geschaad is.

Wat trouwens opvalt is dat het eiland middenvoor behoorlijk AGA-bestendig is. Ik neem dus aan dat Prohair die 1500-1800 grafts vooral op de haarlijn bij de inhammen en op het gebied achter het eiland gaat plaatsen. Een kleiner gebied dan vorige keer en dus dichter beplant. Samen met het (magere) resultaat van de vorige HT moet dat wel een dekkend beeld geven. Natuurlijk nooit zo dik als dat het ooit was, maar vast heel bevredigend. En als je serieus middelen gebruikt en als die ook voor je werken, dan zit je waarschijnlijk voor jaren, zo niet decennia, gebeiteld.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 22:43   #205
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Zeker zuur Antonieh, had niet verwacht zo snel weer onder het mes te moeten.

Toen ik bovenstaande foto zag en de 10 grafts per cm moest ik inderdaad gelijk aan jouw eerdere post denken. En dan te bedenken dat je voor een "maximale" behandeling ging. Dit is dan gewoon zwaar onvoldoende. Anderzijds misschien ook wel geluk gehad, anders waren we nog verder van huis.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 23:12   #206
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Het is zuur dat het zo is gelopen, maar ik blijf erbij dat het resultaat na een jaar gewoon goed was.

Op je voor foto's had je in de zone achter de haarlijn nog haar zitten, dat lijkt allemaal verder uit te zijn gevallen. Je haar is ook heel dun, waardoor de dichtheid lager overkomt.

Succes met je 2de behandeling en rustig aan met de anabooltjes #echt niet goed voor je haar.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 23:22   #207
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Mijn haar is ook heel dun? Ahum,,,,daar denken de meeste incl kapper toch heel anders over(donor en zijkant).

Ook op de fotos net na de behandeling is het eilandje goed te zien. Precies hetgene wat nu te zien is. Transplant haren vallen niet uit, als er nu dan nog zo'n 10 grafts per cm2 op de inhammem aanwezig zijn kunnen er nooit 2200 grafts geplaatst zijn (zie post antonieh).

Ben het met je eens dat het proces verder is gegaan. Finasteride ben ik een aantal weken nu mee bezig.

Anabooltjes was 1x en dan nog de haarvriendelijkste variant, dan nog verklaart dit de zeer lage dichtheid niet op het hoefijzer.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2016, 23:28   #208
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Gestopt met anabooltje neem ik aan?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 00:28   #209
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Koekebakker,

Zonde man dat je mooie behaalde resultaat door de AS naar de klote is!

Waarom heb je niet voor iets anders als Deca of Boldenone gekozen, dan had je waarschijnlijk niet (eens) nog een keer gehoeven (maar ja AS voor BB gebruik, blijft natuurlijk roof bouw op je lichaam).

Veel succes met je HT gewenst!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 februari 2016, 00:39   #210
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Hoi mark

Test icm finasteride en turinabol is nagenoeg niet schadelijk voor het haar.

Geïmplanteerd haar zou er helemaal tegen moeten kunnen, ook dan is de dichtheid op de geïmplanteerde gebieden veel te mager.

Ben het wel eens dat het misschien niet ideaal is geweest.

Derhalve alweer 3,5 week aan de finasteride wat ik nu vol ga houden. Hopelijk zorgt het nog voor enige hergroei. Al zal ik met behoud en een nieuwe fue 1500-1800 aardig gebeiteld zitten me dunkt....

Laatst gewijzigd door koekenbakker; 4 februari 2016 om 00:42
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.