Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 februari 2015, 17:01   #1
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
HT Esteworld Istanbul 19februari 2015

Ik word donderdag 19 februari 2015 geholpen bij Esteworld Istanbul.
Ik ben 28 jaar en heb blond haar. Ik loop er al een aantal jaar mee maar wil er nu echt iets aan doen. Mijn kruin is kaal en bovenop ook al redelijk. Ik heb het de afgelopen jaren aardig kunnen verbergen maar nu lukt dat niet meer. Ze hebben me beloofd het maximale te doen(advies Esteworld 2800-3300 grafts. Ik ga zelf uit van meer grafts want ik heb elders een live consult gehad en deze vertelde dat ik meer dan 3500 nodig had. Dus ik ben benieuwd welk advies Esteworld mij geeft. Ik heb hierin vertrouwen dat het goed moet komen.
Ik zal diverse updates hierover geven. Er staat ook een foto van de huidige situatie.

Daarnaast heb ik mezelf verdiept in verschillende klinieken. De goede recenties en het contact met Hidde(contactpersoon NL) hebben me doen besluiten om met Esteworld in zee te gaan. Daarnaast is de website ook duidelijk.
Ik ben heel erg benieuwd.
Groet!

Laatst gewijzigd door Jeffrey107; 17 februari 2015 om 21:10 Reden: Onduidelijk
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2015, 20:45   #2
MSR
HaarWeb lid
 
MSR's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 september 2009
Berichten: 219
Hopelijk pakt het goed voor je uit. Succes!
MSR is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2015, 21:07   #3
Stefanv28
Stefanv28
 
Geregistreerd: 2 augustus 2013
Berichten: 8
Suc6, het valt echt allemaal mee. Ik ben zelf zeer tevreden over alles!
Stefanv28 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2015, 21:12   #4
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Dank jullie wel.
Ik vind het ook wel ff wennen dat je een aantal weken met een kaal hoofd rond loopt. Hoe waren jullie ervaringen hiermee?
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 09:22   #5
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Succes vandaag, hou ons op de hoogte hé
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 09:58   #6
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey107 Bekijk bericht
Dank jullie wel.
Ik vind het ook wel ff wennen dat je een aantal weken met een kaal hoofd rond loopt. Hoe waren jullie ervaringen hiermee?
Dat valt goed mee en is maar tijdelijk. Ik droeg wel vaker een pet als ik buiten ging.
3500 grafts is best veel om in één sessie te doen misschien dat ze daardoor wat minder grafts inschatten. Ze gaan toch meestal voor het maximum afhankelijk van het donor gebied uiteraard. Je moet je in elk geval geen zorgen maken want alles is top geregeld.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2015, 10:04   #7
M. Hayden
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2012
Locatie: Woumen, België
Berichten: 1.068
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey107 Bekijk bericht
Dank jullie wel.
Ik vind het ook wel ff wennen dat je een aantal weken met een kaal hoofd rond loopt. Hoe waren jullie ervaringen hiermee?
Dat valt goed mee en is maar tijdelijk. Ik droeg wel vaker een pet als ik buiten ging.
3500 grafts is best veel om in één sessie te doen misschien dat ze daardoor wat minder grafts inschatten. Ze gaan toch meestal voor het maximum afhankelijk van het donor gebied uiteraard. Je moet je in elk geval geen zorgen maken want alles is top geregeld.
__________________
Sinds 8/10/2014:
2 x per dag Minoxidil 2%=>gestopt wegens hevige bijwerkingen
Elke dag Revita shampoo
Multi vitamine
Zink tabletten
False Daisy 2 tabs daags=>gestart op 2-02-2015=>gestopt
MSM 2 tabs daags=>gestart op 16-03-2015
Saw Palmetto=>gestart op 16-03-2015=>gestopt
Curegen=>gestart op 01-06-2015=>gestopt
09-09-2014 fue 2820 grafts bij Esteworld
5 x 2u fitness per week
Revita Core conditioner=>gestart op 20-11-2015=>gestopt
Essengen 6 plus=> gestart op 10-06-21
M. Hayden is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2015, 20:48   #8
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Inmiddels behandeld

Goedenavond,
Ik ben vandaag behandeld bij esteworld istanbul. Eergister was mijn vlucht gecanceld ivm sneeuwval in istanbul. Gister uiteindelijk gevlogen na veel commotie bij Onur Air(lang verhaal kort te maken: vlieg nooit met Onur air). Erg slechte maatschappij, er is niemand op schiphol aanwezig en je wordt van het kastje na de muur verwezen. Maarja dat was het verhaal mbt Onur air. We hadden gister bijna 4 uur vertraging en hebben lang moeten wachten op onze koffers. Na regen komt zonneschijn want we werden netjes opgewacht door onze (aardige) chauffeur Suleyman. Nette auto en hij sprak ook nog een beetje Engels. We waren om 01:00 in het hotel en de wekker ging om 06:30 alweer.
Ik verblijf in het central palace hotel, net hotel. Grote kamer, typisch turks ontbijf dus veel zoete bende maar daar moet je van houden, smalen verschillen.
Ik werd netjes opgehaald om 07:30 door chauffeur göksel, er zaten 4 andere patienten in welke al geweest waren. Het is echt gouden business voor Esteworld als ik het zo bekijk. Wel in de positieve zin van het woord. De mensen komen uit heel de wereld daar heen en ook turkse mensen. Dat moet een teken zijn dat het goed zit dacht ik.
En dat was het ook want ik ben echt geweldig geholpen door het personeel daar.
Vriendelijk en leuk te woord gestaan door de mooiste vrouw van kliniek: Nür, 27 jaar en nog niet getrouwd en geen kinderen. Dus alles is mogelijk😜, nee hoor ze is erg aardig en zij geeft vooraf en achteraf de voorlichting in het Engels. Ik werd eerst helemaal kaal geschoren en toen voorgesteld aan het medisch team. De chirurg komt soms kijken hoe het gaat. De vrouwen welke aan mij hielpen waren ook erg goed en gezellig, spreken niet echt goed engels maar niet bezwaarlijk.
Tijdens het behandelen bleek dat ik erg goed donorhaar had. Ik werd als 1 van de eerste geholpen om 09:30 en was om 18:00 klaar, ik ging als laatste weg. Je krijgt tijdens de behandeling wel veel verdovingsspuiten in je hoofd, dat is even vervelend maar daarna is het klaar. Ze hebben maar liefst 4000 grafts kunnen verplaatsen. Ze vertelde dat het niet vaak voor kwam maar mijn haar was erg goed. Ook een teken dat ze het klantbelang centraal zetten want om 16:00 hadden ze 3500 grafts geplaatst. Toen vertelde ze dat ze 500 achter uit mijn hoofd gaan halen want het was van goede kwaliteit. Ze moesten dus zelf "overwerken" om het maximaal haalbare te doen. Nogmaals grote klasse want je hoord wel eens andere verhalen. Tijdens de behandeling heb ik muziek geluisterd middels mijn oordopjes en wanneer ik op mijn rug lag dan heb ik kunnen whats-appen.
Morgen ga ik terug voor meer informatie en zondagochtend vlieg ik al terug naar NL en kan ik thuis zelf de wasbeurt doen. Morgen kan ik ook een wasbeurt bekijken.
Ik heb een visserspetje meegekregen en deze mag ik alleen dragen gedurende 2 weken, wel jammer want ziet er niet echt uit, hoe doen jullie dit?
Nogmaals ik ben heel erg tevreden. Ik heb nog gesproken met mensen uit Quatar, deze waren met 3 personen en ook allemaal tevreden.
Ik zal zsm foto's oploaden van hoe het er nu uit ziet.
Groeten!
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2015, 02:40   #9
Wachtwoord
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2015
Berichten: 8
Geslacht:
Tof om te horen dat het goed is gegaan en nieuwsgierig naar de foto's!
Wachtwoord is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2015, 09:57   #10
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Foto's toegevoegd
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2015, 18:58   #11
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Foto's 5 weken na HT toegevoegd.

Ik heb nieuwe foto's. Ze staan in mijn fotoalbum. Al mijn getransplanteerde haar is nu uitgevallen, hopelijk gaat het snel groeien.
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 maart 2015, 19:38   #12
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrey107 Bekijk bericht
Vriendelijk en leuk te woord gestaan door de mooiste vrouw van kliniek: Nür, 27 jaar en nog niet getrouwd en geen kinderen. Dus alles is mogelijk��
Leuk om te weten. Morgen ff flirten dan (dan moet ik langs voor nacontrole van de behandeling).
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 28 maart 2015, 17:01   #13
Haagseharrie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2015
Berichten: 16
Geslacht:
Mijn haarkleur is hetzelfde (iets meer grijs ertusen , had ongeveer even veel haar en bij mij zijn 3400 grafts verplaatst. ik ben 3 weken later dan jij behandeld in esteworld, dus kan ik mooi vergelijken.

Ik vond dat zwarte vissershoedje vreselijk, en heb het alleen in het vliegtuig opgehad. Het jeukte als een gek aan mijn donorgebied

Het komt misschien door het licht, maar ik zie geen roodheid of andere sporen van de behandeling langs je haarlijn op je voorhoofd. Klopt dat?

Bij mij is het nog vrij onrustig en rood na bijna 3 weken. Zeker op de haarlijn omdat ze daar een net iets hogere dichtheid hebben gezet, zo lijkt het.

Succes met je hergroei ( en je turkse bruiloft straks )
Haagseharrie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2015, 16:28   #14
neoskosmos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2015
Berichten: 9
Geslacht:
Heb je al een update voor ons Jeffrey?
neoskosmos is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2015, 11:19   #15
Jeffrey107
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 6
Geslacht:
Nieuwe update in mijn Weblog incl. foto`s

Ik heb een nieuwe update in mijn weblog staan en ik heb ook foto`s toegevoegd.
Bekijk daar het geweldige resultaat.
Jeffrey107 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.