Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 7 juli 2008, 16:55   #61
viekkietje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 2
Regio Brugge

Zijn er mensen regio Brugge die een TRIA hair remover willen aanschaffen? Misschien kunen we delen?

Het kost 875€.

Iemand nog andere thuis laser gebruikt?
viekkietje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2008, 13:39   #62
pinkpanther
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Locatie: oostende
Berichten: 1
Ik woon in oostende en zou het wel zien zitten om zo'n TRIA toestel te delen: stuur me een mailtje !!
pinkpanther is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2008, 22:10   #63
miss21
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2008
Berichten: 3
Hey allemaal,

Na lang getwijfeld en nagedacht te hebben, heb ik de tria vorige week vrijdag besteld en vandaag thuis gekregen.

Ik ga hem vanaf morgen gebruiken en zal jullie op de hoogte houden van het resultaat. Ik hoop dat het werkt, want anders was het wel een erg dure grap...

Miss
miss21 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2008, 00:53   #64
konijntje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2008
Berichten: 6
Hoi Miss21. Ik hoop ook dat het geen miskoop is. Ik hoor heel graag van je wat het doet en of het werkt!

Goofy, ik heb al een tijdje niks van je gehoord. Wat zijn jou ervaringen van de Tria tot nu toe?
konijntje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2008, 21:56   #65
Bernou1
Bernou
 
Geregistreerd: 3 september 2007
Locatie: Amersfoort
Berichten: 68
en mensen? deartje was er tevreden mee hoorde ik.. en de rest? enig resultaten..voelt de flits veel anders -(minder pijnlij) dan de flits die ze in salons gebruiken?
bernou
Bernou1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 01:05   #66
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Thumbs up hyperpigmentatie

Aan hyperpigmentatie kun je wat doen. Overigens heb ik ook van alles geprobeerd en ben nu al een jaar haarvrij!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meds Bekijk bericht
Kijk toch goed uit lieve meiden. Ik heb duizenden euro's besteed aan laserbehandelingen, ik ben met de beste/nieuwste lasers behandeld, en het resultaat lijkt eerst heel aardig maar het haar komt gewoon weer terug. Daarnaast heb ik het gevoel dat het zelfs meer is geworden en heb ik hyperpigmentatie eraan overgehouden. Dus ik heb nu nog steeds veel haren maar ook bruine vlekken. Bij verkeerd gebruik van laser kunnen er zelfs ernstige brandwonden ontstaan.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2008, 01:06   #67
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Exclamation tell sell laser

Iedereen die dit forum leest zou beter moeten weten, de laser van tell sell wordt in de reclame zelfs in de zon naast het zwembad gebruikt. Hoe dom kunnen we zijn....
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 15:13   #68
hoegje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 augustus 2008
Berichten: 1
Laserapparaat Tell Sell

Miss21 heeft het gewerkt of is het een miskoop geweest?
Ben zelf van plan om er een te kopen (een tria) maar was aan het googlen en zag dat er ook een apparaat te huur was.
Denk dat ik dat maar eerst ga proberen

Laatst gewijzigd door hoegje; 6 augustus 2008 om 15:29
hoegje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 augustus 2008, 15:51   #69
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Iedereen die dit forum leest zou beter moeten weten, de laser van tell sell wordt in de reclame zelfs in de zon naast het zwembad gebruikt. Hoe dom kunnen we zijn....
Echt he! Iedereen die ook maar een béétje verstand heeft zou meteen moeten doorhebben dat het dan wel niet zou werken! Snel even laseren in de vlakke zon!.. Dan nog even erbij zeggen dat het hélemaal veilig is..

Zo is er nu ook reclame van een middeltje om haargroei te krijgen. 'De grootste doorbraak ooit in de haargroeigeschiedenis.' Als het echt zou werken, waarom verkopen ze het dan alleen maar via tv?

Laatst gewijzigd door Moii.; 6 augustus 2008 om 15:54
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2008, 15:30   #70
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
en ook de befaamde bioxet die je nu overal kunt krijgen en de haargroei zou verminderen, ach, dat kan dan verder in het lijstje van zovele dingen die men probeert om mensen wat geld af te troggelen, als je maar wanhopig genoeg bent en genoeg geld hebt!!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2008, 20:40   #71
theodetheo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2008
Berichten: 1
tria

Wie heeft voor mij een adres om de tria hair remover kan aanschaffen.

groetjes

Theo
theodetheo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 19:49   #72
Hadewich
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2008
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door miss21 Bekijk bericht
Hey allemaal,

Na lang getwijfeld en nagedacht te hebben, heb ik de tria vorige week vrijdag besteld en vandaag thuis gekregen.

Ik ga hem vanaf morgen gebruiken en zal jullie op de hoogte houden van het resultaat. Ik hoop dat het werkt, want anders was het wel een erg dure grap...

Miss
dag Miss,
ben je al bezig met die behandeling?
Hou ons op de hoogte!
Hadewich is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2008, 20:36   #73
carollsummer
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2008
Berichten: 76
zon

Waarom mag je niet in de zon zitten misschien kan lanny of laser vrouw dit uitleggen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lanny Bekijk bericht
Iedereen die dit forum leest zou beter moeten weten, de laser van tell sell wordt in de reclame zelfs in de zon naast het zwembad gebruikt. Hoe dom kunnen we zijn....
carollsummer is offline   Met citaat reageren
Oud 21 augustus 2008, 23:10   #74
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Omdat laser of IPL of wat dan ook gebruik maakt van het feit dat er pigment in je haren zit en dat de hitte daarheen gaat. Daarom moeten je haren ook donker zijn voor een optimaal effect. De hitte gaat dan het haartje in. Als je huid donker is zal de hitte ook daarheen gaan. Je moet daarom zo licht mogelijk zijn voor een optimaal effect, en bovendien als je in de zon gaat zitten zul je een donkerdere huidskleur krijgen dan je normaal hebt, en de gebieden die behandeld zijn kunnen dan vlekken krijgen ofzo, omdat je op die plekken het pigment verstoord hebt. Ik kan het niet heel goed uitleggen allemaal maar zoiets is het.
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2008, 23:14   #75
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
wat de hyperpigmentatie betreft, het kost werkelijk een aantal jaar voor je uberhaupt fatsoenlijk resultaat ziet mbt hyperpigmentatie, omdat het vaak van binnen uit komt, dus zelfs als je het van buiten eraf geschuurd krijgt, dmv allerlei behandelingen, dan nog blijft het vaak terugkomen door de hormonale stimulatie, en onder invloed van zonlicht, dus dat betekent in de regel toch ook een 4-5tal jaar elke dag, zomer en winter, factor 50 op die plaatsen smeren, en de hormonenspiegel normaliseren, voor je een blijvend effect hebt. (dit is niet per se mijn verhaal, maar het antwoord van een zeer bekende en goede prof. dermatoloog in België, een vriendin van me, die ook hiermee kampte, is met dit probleem naar hem(omdat hij het meest deskundig op dat gebied was) toe gegaan en kreeg dit antwoord).
Marte is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eigen laserapparaat aanschaffen? martine Hirsutisme - Behandelingen 14 13 maart 2008 14:45
Split Ender van Tell Sell anoniem20 Haarwerken 3 17 juli 2004 21:10
TV: 16-02-2002 Vara 'Kassa!' over Tell Sell ontharingsspray 'Epil Stop & Spray' Webmaster Hirsutisme - Behandelingen 0 9 mei 2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.