Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 december 2023, 22:03   #76
Yaraydamians
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2023
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Real Madrid F.C Bekijk bericht
Heb je hem zelf gemaakt of is deze ergens te koop?


Wel mooi om te horen dat een natuurlijk middel als Rozemarijn effect lijkt te hebben.

Gebruik je het een keer per dag? Hoeveel spuiten?
Yes heel fijn, gebruik zelf nu 1 a 2x per week een pil Duta. Dat teruggeschaald van 1 pil per dag sinds ik serum gebruik en haar is erop vooruit gegaan(dikker, babyhaartjes op kale plekken en bijna geen uitval meer). Ik koop het serum bij een nederlandse partij genaamd Kadeso. Heb zo'n abbonoment daar. Krijg elke 30 dagen een doos met nieuwe dermaroller, cleaner voor de roller en dus dat serum.

Voorheen pure rozemarijn olie gebruikt van 'De Tuinen', maar dan wordt je haar heel vettig. Ook de dag erna als je wakker wordt. Haar is dan dus ook dunner (tenminste bij mij). Dus zou een mix van verschillende bestandsdelen wel aanraden. Zie ook beter resultaat met dat serum waar Capilia Longa inzit.

Ik gebruik het inderdaad 1x per dag, voor het slapen gaan. Flinke spuit in het haar en dag erna is er niks meer van te zien. Is dus wel chill aangezien je wanneer je wakker doet meteen je haar kan gaan doen, niet wassen of iets dergelijks.
Yaraydamians is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.