Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 28 oktober 2008, 18:16   #1
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Waar koop ik een goeie tondeuse voor weinig?

Hallo,

Ik heb vanaf nu millimeter haar, Maar ik wil dit veel vaker hebben. Maar elke keer naar de kapper gaan kost me te veel geld. Nu zoek ik dus een tondeuse dat ik het zelf kan doen zovaak ik wil. Maar ik heb er ooit een gehad die trok heel erg aan het haar. Ik wil dus eentje hebben die ongeveer hetzelfde werkt als bij de kapper. Eentje die er goed overheen glijd. Maar ik wil er niet meer geld aan uit geven als €50,00. Heb je daar al een goeie voor of niet?
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2008, 18:30   #2
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJRan-D Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vanaf nu millimeter haar, Maar ik wil dit veel vaker hebben. Maar elke keer naar de kapper gaan kost me te veel geld. Nu zoek ik dus een tondeuse dat ik het zelf kan doen zovaak ik wil. Maar ik heb er ooit een gehad die trok heel erg aan het haar. Ik wil dus eentje hebben die ongeveer hetzelfde werkt als bij de kapper. Eentje die er goed overheen glijd. Maar ik wil er niet meer geld aan uit geven als €50,00. Heb je daar al een goeie voor of niet?
Wahl heeft veel goede tondeuses. Zelf heb ik de Wahl Balder, deze knipt extra kort. Ik gebruik hem de laatste tijd alleen er weinig, omdat ik dagelijks met de headblade (scheermes) scheer.

Succes met de aankoop en je kapsel
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2008, 18:43   #3
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Wahl heeft veel goede tondeuses. Zelf heb ik de Wahl Balder, deze knipt extra kort. Ik gebruik hem de laatste tijd alleen er weinig, omdat ik dagelijks met de headblade (scheermes) scheer.

Succes met de aankoop en je kapsel
Oke en hoe duur was die van jou?
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2008, 20:14   #4
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJRan-D Bekijk bericht
Oke en hoe duur was die van jou?
Rond de 50 euro. Advies: stap eens bij een kappersgroothandel binnen.

Het is van te voren handig om na te denken of je jouw nieuwe tondeuse draadloos wilt en of je meerdere standen in de kniplengte wilt.

Als je als doel hebt om het zo kort mogelijk te knippen, dan is de Balder van Wahl de beste keuze!

Succes!
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2008, 22:24   #5
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Rond de 50 euro. Advies: stap eens bij een kappersgroothandel binnen.

Het is van te voren handig om na te denken of je jouw nieuwe tondeuse draadloos wilt en of je meerdere standen in de kniplengte wilt.

Als je als doel hebt om het zo kort mogelijk te knippen, dan is de Balder van Wahl de beste keuze!

Succes!
Hoi,

Ik wil mezelf niet helemaal kaal hebben, Hier staat een foto met hoe kort ik het nu heb, En wat ik dus ook vaker wil die lengte (misschien ietsjes korter). http://i33.tinypic.com/ve6vz9.jpg

Is dat met die Wahl Balder mogelijk die lengte? Zoiets?

(P.S. De kapper die mij zo heeft geschoren had ook mijn nekhaartjes en mijn pony rechtgeschoren met zo'n handmatig scheermesje. Moet ik dit nu dus ook met een scheermes doen? Of kan dit gewoon met de Wahl Balder?)
Hoor het graag..

Laatst gewijzigd door DJRan-D; 28 oktober 2008 om 22:47
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2008, 08:16   #6
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Hey DJRan-D,

Vergeet de Wahl Balder, die is ideaal voor mannen die het haar zo kort mogelijk willen, omdat ze kaal worden. Dat is bij jou niet aan de hand toch?

Jij bent beter af met een apparaat waarbij je de kniplengte gemakkelijk in kunt stellen.

Als je achterop je hoofd bezig bent, is het handig als het apparaat niet al te zwaar is.

Ik denk dat je het beste naar een groothandel kunt gaan om je voor te laten richten.

Hier nog wat websites:

http://www.tondeuse.nl/
http://www.shavershop.nl

Veel succes met de aankoop!
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 29 oktober 2008, 10:23   #7
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Hey DJRan-D,

Vergeet de Wahl Balder, die is ideaal voor mannen die het haar zo kort mogelijk willen, omdat ze kaal worden. Dat is bij jou niet aan de hand toch?

Jij bent beter af met een apparaat waarbij je de kniplengte gemakkelijk in kunt stellen.

Als je achterop je hoofd bezig bent, is het handig als het apparaat niet al te zwaar is.

Ik denk dat je het beste naar een groothandel kunt gaan om je voor te laten richten.

Hier nog wat websites:

http://www.tondeuse.nl/
http://www.shavershop.nl

Veel succes met de aankoop!
Hoi,

Nee ik wil gewoon millimeter haar houden en niet korter! Alleen nu zit ik op tondeuse.nl maar nu zie ik ook alleen maar tondeuses van Wahl.. Er staat er zoveel! alleen ik heb geen idee welke het beste voor mij geschikt is.. En trouwens, als ik me ga scheren laat ik het iemand anders doen Ik doe het zelf niet.. Ik heb er inderdaad wel eentje nodig waar je verschillende kniplengtes kan bepalen.
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2008, 14:03   #8
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Schatje, kijk bij de blokker. Daar kosten ze niks (princess is een redelijk merk) en heb je verschillende opzetstukken voor de lengtes. Maar koop ook geen goedkope slechte want als je op zondag besluit om je hoofd te scheren en halverwege kapt ie d'r mee dan..............
agatha is offline   Met citaat reageren
Oud 30 oktober 2008, 15:44   #9
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Schatje, kijk bij de blokker. Daar kosten ze niks (princess is een redelijk merk) en heb je verschillende opzetstukken voor de lengtes. Maar koop ook geen goedkope slechte want als je op zondag besluit om je hoofd te scheren en halverwege kapt ie d'r mee dan..............
Hmm.. of ik daar blij mee zal zijn weet ik ook niet, Ik heb vroeger ooit is een tondeuse gehad nou die trok meer aan je haren dan dat ie ze afsnee. Daarom wil ik gewoon nu een goeie hebben voor 50 euro ofzo waarmee je veel soorten maten kan kiezen.
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 1 november 2008, 10:02   #10
DJRan-D
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Baarn
Berichten: 15
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJRan-D Bekijk bericht
Hmm.. of ik daar blij mee zal zijn weet ik ook niet, Ik heb vroeger ooit is een tondeuse gehad nou die trok meer aan je haren dan dat ie ze afsnee. Daarom wil ik gewoon nu een goeie hebben voor 50 euro ofzo waarmee je veel soorten maten kan kiezen.
Ik heb een Moser 1400 besteld bij shavershop.. Is dit een goeie keus voor mij of niet?
DJRan-D is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 21:00   #11
Tarco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 46
Ik heb de mijne bij Mediamarkt gehaald. Gewoon standaard model, degelijk maar niet te duur. Ben wel effe het merk vergeten.
Tarco is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2009, 21:07   #12
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Nergens.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2012, 20:58   #13
Brandonweb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 juni 2012
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DJRan-D Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb vanaf nu millimeter haar, Maar ik wil dit veel vaker hebben. Maar elke keer naar de kapper gaan kost me te veel geld. Nu zoek ik dus een tondeuse dat ik het zelf kan doen zovaak ik wil. Maar ik heb er ooit een gehad die trok heel erg aan het haar. Ik wil dus eentje hebben die ongeveer hetzelfde werkt als bij de kapper. Eentje die er goed overheen glijd. Maar ik wil er niet meer geld aan uit geven als €50,00. Heb je daar al een goeie voor of niet?
Met een Wahl tondeuse heb je zeker een uitstekende kwaliteit en niet al te duur.
Brandonweb is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2012, 21:30   #14
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door agatha Bekijk bericht
Schatje, kijk bij de blokker. Daar kosten ze niks (princess is een redelijk merk) en heb je verschillende opzetstukken voor de lengtes. Maar koop ook geen goedkope slechte want als je op zondag besluit om je hoofd te scheren en halverwege kapt ie d'r mee dan..............
Dat is mij dus overkomen. Lang geleden. Dat opzetstukje viel eraf en de messen maakten bloederige littekens.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2012, 10:54   #15
agatha
HaarWeb lid
 
agatha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2007
Berichten: 12.340
Geslacht:
Oh God, ik wist het
agatha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar minoxidil 5% te koop???? marcel_tt Medicijnen/haargroeimiddelen 31 23 november 2004 16:52
Waar is minoxidil te koop? foobar Medicijnen/haargroeimiddelen 21 18 oktober 2004 11:08
betrouwbare internetsite waar proscar zonder creditcard te koop is?? bertstudent Medicijnen/haargroeimiddelen 5 3 augustus 2004 20:27
Waar koop ik finasteride en saw palmetto elena1 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 7 juli 2004 10:22
Waar koop ik goedkope P-5-P ( B6 )?? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 1 25 februari 2004 01:06


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.