Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Behandelingen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juli 2009, 02:29   #1
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
Kruidenmengsel als middel tegen AA?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweet_muisje Bekijk bericht
Zoals ik in een vorig bericht al meldde, maak ik een eindwerk over alopecia areata. Zelf lijd ik hier ook aan en ik vond het de geschikte manier om er meer over te weten te komen... alleen... het loopt een beetje vast, kzoek nog wat informatie over het financiele aspect ervan, wat niet erg gemakkelijk is
Echt wel ALLE informatie is welkom...
Alvast bedankt
hallo ik heb het allemaal gelezen zo een beetje en ik zie dat de mensen hulpeloos zijn vaak en angstig maar dat mag ook wel want haren maken de mens ik zal je eerlijk zeggen heb het ook gehad en heb een kuurtje gedaan en ben nu beter van dit probleem maar het is een middel niet van de dokter maar van kruiden en geloof me ik ben beter en andere die ik ken zijn ook beter geworden ik noem het wonder middel en als ik de dokters had gevolgd koste me dat veel geld en tijd en misschien nooits over gegaan want het springt ook en vreet van je haar en haarhuid het gaat later ook nog jeuken.en hoop er mensen mee te helpen

Bewerking door Martijn: ik heb deze discussie afgesplitst van een andere discussie en samengevoegd met delen van andere lopende en oude discussies, zodat alle berichten van fraku1 over dit wondermiddel (en de reacties daarop) bij elkaar staan.

Laatst gewijzigd door Martijn; 5 juli 2009 om 23:46
fraku1 is offline  
Oud 1 juli 2009, 02:34   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Uit welke kruiden bestaat dat wondermiddel dan?
Hanna is offline  
Oud 1 juli 2009, 02:49   #3
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Uit welke kruiden bestaat dat wondermiddel dan?
dat zijn 99 kruiden gemengd met elkaar en olijf olie en rode knoflook .maar er is een klein probleeem en dat is moet kleine sneetjes worden gemaakt op de kale huid en het medicijn er op gezet worden.dat voel je helemaal niet is nog lang niet zo erg als die suiten van de dokter wat ik zeg is garantie ik heb het zelf gedaan en mijn familie ook en vrienden
fraku1 is offline  
Oud 1 juli 2009, 03:21   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Die methode ken ik. Oeroud "wondermiddel" in Turkije en Marokko ter bestrijding van iedere vorm van kaalheid, ongeacht of 't gaat om AA, AGA, TE of whatever.

Van de 99 kruiden weten ze dus nog steeds niet welke er werkt, zodat ze de overige 98 niet hoeven te gebruiken.

Je hebt het zelf gedaan en je familie en vrienden ook? Hadden die dan allemaal alopecia areata?
Hanna is offline  
Oud 1 juli 2009, 04:55   #5
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Die methode ken ik. Oeroud "wondermiddel" in Turkije en Marokko ter bestrijding van iedere vorm van kaalheid, ongeacht of 't gaat om AA, AGA, TE of whatever.

Van de 99 kruiden weten ze dus nog steeds niet welke er werkt, zodat ze de overige 98 niet hoeven te gebruiken.

Je hebt het zelf gedaan en je familie en vrienden ook? Hadden die dan allemaal alopecia areata?
ja en hoe echte plekken waren echt groot en het sprong nog van de ene kant naar de anderekant van het hoofd maar ik zal je eerlijk zeggen het zijn niet de kruiden die helpen maar iets anders komt er bij maar dat is geheim van de smid ..
fraku1 is offline  
Oud 1 juli 2009, 13:24   #6
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
ja en hoe echte plekken waren echt groot en het sprong nog van de ene kant naar de anderekant van het hoofd maar ik zal je eerlijk zeggen het zijn niet de kruiden die helpen maar iets anders komt er bij maar dat is geheim van de smid ..
Iets anders? Stiekem een honderdste kruid ofzo??

Vind het maar geheimzinnig wat je vertelt...
Ambo is offline  
Oud 1 juli 2009, 13:27   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Sneetjes in de hoofdhuid en dan die knoflookprut er in smeren, stinkt ook nog. En nou blijkt er ook nog voodoo aan te pas te komen.

Je moet er maar lol in hebben.
Hanna is offline  
Oud 1 juli 2009, 16:11   #8
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
hahahah

het is geen vodoo gedoe en ook geen knoflook prut het is een wondermiddel wat direct je ziekte stopt en je haren groeien ervan en trouwens je mag het prut noemen als het maar helpt en je weer beter van wordt .hhhh
fraku1 is offline  
Oud 1 juli 2009, 16:22   #9
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Maar je schrijft zelf dat die kruiden niet helpen, dus, wat helpt er dan wèl?

Wij houden op dit forum niet van geheimzinnig gedoe, alleen van openheid en eerlijkheid.
Hanna is offline  
Oud 1 juli 2009, 19:11   #10
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fraku1 Bekijk bericht
het is geen vodoo gedoe en ook geen knoflook prut het is een wondermiddel wat direct je ziekte stopt en je haren groeien ervan en trouwens je mag het prut noemen als het maar helpt en je weer beter van wordt .hhhh
Je moet toch wel heel erg naief en wanhopig zijn om dit te gaan proberen, maar ik geef toe, heb ook wel eens wat bij telsell gekocht
Ambo is offline  
Oud 1 juli 2009, 22:41   #11
fraku1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2009
Berichten: 34
telselll

maar dit is geen middeltje van telsell het is met de hand gemaakt en met kruiden en nog een paar dingen.
fraku1 is offline  
Oud 1 juli 2009, 22:54   #12
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Hallo Fraku1,

Op de een of andere manier wordt het er allemaal niet veel duidelijker op wat je allemaal schrijft. Je noemt in een aantal berichten dat je een wondermiddel hebt ontdekt, maar je noemt dit wondermiddel niet.
Aan de andere kant zou je het huishoudelijk reglement van Haarweb waarschijnlijk overtreden (bijvoorbeeld onder de noemer van reclame), als je in al deze berichten wel de naam van het middel zou noemen.
Graag wil ik je verzoeken om op dit bericht te reageren en in 1 bericht uit te leggen welk middel je bedoelt en dan op te houden met oude discussies naar boven te halen en meer verwarring te scheppen.

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Martijn
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 1 juli 2009, 23:45   #13
petra-78
alopecia areata
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 17
hey Fraku,

ik ben erg benieuwd naar dat middeltje??? wat is het? wat kost het? waar haal je het etc

Groetjes petra


Vanaf hier komen de berichten oorspronkelijk uit een andere discussie

Laatst gewijzigd door Martijn; 5 juli 2009 om 23:56 Reden: Cursieve regel toegevoegd
petra-78 is offline  
Oud 1 juli 2009, 23:53   #14
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Hoi Petra,
Omdat ik me dit ook al afvroeg, heb ik dezelfde vraag ook al ergens anders gesteld, namelijk hier.
Allemaal leuk en aardig om te horen dat er een wondermiddel is... je stelt hier inderdaad wel een paar essentiële vragen.
Ik ben ook erg benieuwd naar de reactie!
Groeten,
Martijn
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 2 juli 2009, 12:45   #15
petra-78
alopecia areata
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Berichten: 17
hoi martijn,

Ik heb dezelfde vragen ook gesteld via een prive berichtje aan fraku..
ik wil ook echt weten wat het dan is, nu is het allemaal zo vaag, en daar hou ik niet zo van, haha.

Groetjes Petra
petra-78 is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
middel tegen AA?????? stress AA - Behandelingen 3 31 mei 2010 02:33
middel tegen ongewenste haargroei cartel1905 Hirsutisme - Behandelingen 5 12 oktober 2008 14:31
Help dit middel tegen haaruitval? dan11ring Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 maart 2005 13:55
Help dit middel tegen haaruitval? dan11ring Medicijnen/haargroeimiddelen 1 29 maart 2005 13:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.