Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 september 2002, 03:09   #1
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
werking

Dag luitjes, om enig inzicht te krijgen in de werking (al dan niet) van Finasteride zou ik jullie willen vragen te vertellen wanneer het bij jullie is gaan werken. Dit om mensen als mij (ik gebruik het inmiddels ongeveer 5 maand) eventueel een beetje gerust te stellen of aansporen tot gebruik van een hogere dosis.

Ik heb dus als de meesten in het begin iets van meer haaruitval geconstateerd dan voorheen. Na een poosje dacht ik dat het teruggenomen was maar wisselde daarover al gauw van mening. Ik heb het gevoel (zoals jullie wel weten, gevoel kan bedriegen) dat het niet minder, eerder erger is geworden. Maar daarentegen kan het ook komen door het feit dat ik al die tijd mn haar heb laten groeien en momenteel valt het dus meer op als er een losse haar op mn trui of in mn borstel zit (aangezien ze langer zijn).

Verder wil ik nog even vragen of er dingen zijn die ik vergeet te doen. Ik gebruik namelijk Finasteride in combinatie met rooscure. Ik bedoel dus te zeggen, is het van groot belang als ik daarbij andere producten ga gebruiken.

Groetjes, Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2002, 07:20   #2
Max
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2002
Berichten: 96
Hoi Dennie,

Ik gebruik nu +/- 6 maanden dezelfde combinatie als jij, 2.5 mg per dag (12.00 & 24.00 uur 1.25). Ik moet zeggen het werkt goed en mijn haaruitval is zo goed als gestopt.

Met deze combinatie moet jij ook gewoon resultaten boeken!

Met vriendelijke groet,


Max
Max is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2002, 12:05   #3
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Ik doe inderdaad hetzelfde dan jij, alleen slik ik momenteel 1x per 1,25 mg om 10 uur sóchtends en that's it. Mischien ligt het daaraan. Maar goed ik wacht nog even met het verhogen van de dosis per dag tot ik wat meer reacties heb. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2002, 04:03   #4
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Ik ben nog wel benieuwd welke doseringen andere gebruikers van Finasteride en dit forum gebruiken. Wat is jullie aanbeveling. Kan ik beter nog een poosje door gaan met het 1 x per dag een 1,25 mg slikken of moet ik net als Max het 2 x gaan slikken?
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik bij mezelf moeilijk kan zien of het al werkt of niet aangezien ik halflang haar heb met de daarbij horende golfen. Dus als ik het kam komen er sowieso haren in de kam terecht. Ik moet wel vermelden dat ik, sinds ik Fina gebruik steeds meer op mn kam ga letten en kan soms wel janken als er naar mijn gevoel weer eens best veel haren inzitten (gemiddeld zo'n 13/14 (ja, ik tel ze echt). Groeten D
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2002, 20:45   #5
Robert18
HaarWeb lid
 
Robert18's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2001
Berichten: 827
13/14 haren... Jeeeeeezus... da's toch niks? Maggik hopen... Da's toch normaal? Je moet mijn kam eens zien! Daar zitten af en toe gemakkelijk 30-40 haren in en ik ben pas 18. Hoe kan je je zorgen maken om die 13/14 haren in je kam per dag als je tienduizenden haren op je kop hebt???
Robert18 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2002, 22:24   #6
Dennie23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 45
Rustig maar, ik geef alleen het gemiddelde wat in mn kam zit aan. Over de rest van de dag zal ik echt wel de nodige haren verliezen en als ik sávonds mn haar nog eens kam krijg ik weer dezelfde hoeveelheid. Daar komt nog eens bij dat je mn hoofdhuid al aardig begint te zien (doorschijnen).
Met vriendelijke groet, Dennie
Dennie23 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2002, 00:57   #7
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Mijn haaruitval was heel vreemd, af en toe dertig haren in me kam, af en toe 1 a 2. Sinds ik Finasteride gebruik (1 maand) zijn dit er dagelijks zo een 5 per keer kammen en een stuk of 10 na het aanbrengen van Gel! Ik denk dat met behulp van Minoxidil terug te brengen is tot hooguit 15 haren (zichtbare) per dag dat uitvalt .... over teruggroei, daar kan ik niks over zeggen, maar reken daar maar niet op!
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.