Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 oktober 2014, 19:06   #16
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Vandaag dag 3.

Zojuist voor het eerst voorzichtig het donorgebied laten masseren met speciale shampoo en ook de transplantatiegebieden heel voorzichtig met gaasjes en shampoo gedept. Voelt wel fris. Vandaag mag ook voor het eerst de Calendulazalf op het donorgebied gebruikt worden.

Behoudens wat gekietel en geprik zo nu en dan, in zowel het donor- als transplantatiegebied, heb ik geen klachten. Ik ben blij met de stoppeltjes van mijn gewone haar die weer doorkomen. De zwelling is nog heel licht aanwezig.

Het leven als een kluizenaar bevalt niet zo. Maargoed, dat had ik al wel verwacht.
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics
dalanor is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2014, 21:48   #17
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Vandaag dag 5.

Vandaag is als dag 4. Het gekietel en geprikt aan het achterhoofd is er nog steeds. De korstjes in zowel implantatie- als donorgebied zijn er bijna nog niet afgevallen, hoewel ze wel steeds losser gaan zitten.
Ter verzorging vandaag tweemaal Calendulazalf gesmeerd op het donorgebied. De implantatiegebieden heb ik gedept met een gaasje met shampoo en onder de douche zachtjes uitgespoeld.
Zwelling is verdwenen. M'n hoofd ziet er steeds 'zwarter' uit omdat m'n haar weer teruggroeit.
Ik zie uit naar dag 7, dan mag ik een (licht) hoofddeksel op en kan ik me eindelijk weer enigszins normaal buiten vertonen.

Foto toegevoegd in album.
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics

Laatst gewijzigd door dalanor; 25 oktober 2014 om 22:51
dalanor is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2014, 00:12   #18
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi dalanor!

Week 1 is by far het ergste als je het mij vraagt, en dan heb ik het niet over pijn ofzo, want dat heb je niet bij een FUE..

Maar juist het bang zijn voor het stoten, het slecht slapen omdat je bang bent de eerste dagen in je slaap schade aan de HT aan te richten!!!

Dat is echt beter dat je weer (met pet) onder de mensen kan komen.. De eerste weken was mijn pet mijn grootste vriend haha!

Calendula zalf is echt een toppertje, goed dat je die gebruikt, het is bagger vet en helpt zo als je weet daardoor de korstjes zacht te maken, en daardoor te verwijderen.

Heb je foto s bekeken en het ziet er bekend (en netjes) uit vind ik!

Succes!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 december 2014, 10:37   #19
dalanor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 25
Geslacht:
Vandaag is het +6 weken sinds behandeling. Alles is goed gegaan. Alle kostjes op donor- en transplantatiegebied zijn weg en heel incidenteel ontstaat er een klein puistje op mijn achterhoofd, een bekend fenomeen in het donorgebied.
Ik wil niet dat mensen buiten mijn directe omgeving van de behandeling op de hoogte zijn. Daarom heb ik me de eerste 3 weken volledig teruggetrokken uit het sociale leven. Een kleine 3 weken na de behandeling ben ik voor eveneens 3 weken op vakantie gegaan naar een ver oord. Daar heb ik mijn pet continu gedragen, om de huid te beschermen tegen de zon, maar vooral omdat vanaf ongeveer 3 weken na behandeling het nieuw getransplanteerde haar grotendeels is gaan uitgevallen. Omdat tijdens mijn eerste transplantatie de frontlinie met hogere dichtheid is ingezet, ontstond een heel onnatuurlijk beeld. Je ziet 2 dunne lijntjes lopen, breedte 0,5 cm, met daarachter inhammen met lagere dichtheid. Dat dit zo opvallend zou zijn had ik me vooraf niet gerealiseerd. Gelukkig is dit met Dermmatch goed te coveren! Ook heb ik de achter- en zijkant iets laten opscheren zodat er weer iets van model in m'n haar zit. Bovenop is het nu 1 cm en aan de zijkanten 0,75 cm. Ik kan me vanaf nu weer zonder petje (maar nog wel met concealer) gaan vertonen. Ik zal binnenkort weer een foto uploaden, zowel met als zonder camouflageproduct. Nooit eerder een concealer gebruikt en wil dit ook zo kort mogelijk doen, maar voor nu is het ideaal en zelfs onmisbaar!
__________________
2002 nov FUT 450 grafts op inhammen, Transhair
2002-2004 Finasteride + supplementen
2004-2012 Medicatieloos
2012-heden Finasteride 1,25 mg 1dd1 + Minoxidil 5% 1dd
2014 okt FUE 1297 grafts op inhammen en FUT litteken, Aesthetic Beauty Clinics

Laatst gewijzigd door dalanor; 1 december 2014 om 10:41
dalanor is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2014, 17:32   #20
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Volg hier al wat vaker. Maar zal stoute schoenen eens aantrekken. Ben wel benieuwd hoe je litteken er nu uitziet, tevreden over de fue erin?
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2014, 00:22   #21
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Dalanor, lekker hoor 6 weken vakantie, waarvan 3 in een ver oord!

Goed om te horen dat alles goed gaat, ben benieuwd naar de foto s!

Maare die dermmatch, hoe werkt dat eigenlijk, heb op hun site gekeken en ze hebben het over een disk waar je maanden mee doet..

Lijkt het op toppic, of volluma of is het een soort "haar make up" wat je op moet smeren?

En ben je daar (voor tijdelijk) tevreden over?
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2014, 00:30   #22
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Heb gevonden hoe het werkt, check deze Picasso..

https://www.youtube.com/watch?v=JuO2TcVGgEM

Deze kerel is een perfecte kandidaat voor MHP, dat zou hem goed staan!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
beauty, dichtheid, fue, fut, litteken

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.