Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 juli 2012, 15:22   #61
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
En beste Hakuna,

Hier 3 fotos van mij en Gigi.

Foto van mij, is van 1 jaar geleden. en 2 jaar geleden. En van recent.

Lijk ik sprekend op haar of nog niet?

Hoe kwam ik over op andere mensen, tijdens deze foto,rond die periode, deed ik veel Gigiimitaties in de supermarkt.

Vonden mensen dat raar, of vonden ze mij wel een soort Gigi?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Picture0169.jpg‎ (31,7 KB, 45x gelezen)
Bestandstype: jpg 4kz8sw4d.jpg‎ (31,5 KB, 162x gelezen)
Bestandstype: jpg Remco ,Huub ,Joke ,Jeroen.jpg‎ (16,3 KB, 177x gelezen)
Bestandstype: jpg Kopie van remco bergen 10 april 2011.jpg‎ (146,3 KB, 160x gelezen)
)Remco is offline  
Oud 18 juli 2012, 17:21   #62
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Deze foto lijkt tot nu toe nog met meest op de onderste.

Remco



Gigi

__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 19 juli 2012, 12:12   #63
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Beste Hakuna,

Zie ik er op deze foto uit als Gigi, of niet? En heb ik hier dik of normaal, of dun haar?

En is mijn voorhoofd hier, laag, normaal of hoog?

)Remco is offline  
Oud 19 juli 2012, 17:26   #64
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Beste Hakuna,

Zie ik er op deze foto uit als Gigi, of niet? En heb ik hier dik of normaal, of dun haar?

En is mijn voorhoofd hier, laag, normaal of hoog?

Als je je haar langer laat groeien en een scheding in het midden doet, dan begint het al ergens op te lijken. maar die open mond snap ik nou niks van, dat zie ik bij geen enkele foto van Gigi.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 20 juli 2012, 11:13   #65
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Als je je haar langer laat groeien en een scheding in het midden doet, dan begint het al ergens op te lijken. maar die open mond snap ik nou niks van, dat zie ik bij geen enkele foto van Gigi.

6 jaar geleden, en nog af en toe

Toen werd ik op straat regelmatig, zomaar, voor lelijkerd, engerd uitgescholden,terwijl ik mooie jonge meiden aansprak.

Hoe kan dat? Door mijn vreemde haarlijn, voorhoofd, Vinden meiden iemand met een hoog voorhoofd ,dan in hun ogen lelijk,eng, raar?

Terwijl ze zelf net zo ,of nog knapper zijn dan Gigi? Kun jij mij hier wat meer over vertellen? hoe dat nou toch komt?

Of gewoon omdat ze mij gewoon niet knap vinden? Maarja, mijn haar zag er toen wel erg slecht uit.
)Remco is offline  
Oud 20 juli 2012, 12:34   #66
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Beste Hakuna,

Zie mijn post hierboven.
)Remco is offline  
Oud 20 juli 2012, 17:18   #67
Martijn
Moderator

 
Martijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2004
Berichten: 586
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
6 jaar geleden, en nog af en toe

Toen werd ik op straat regelmatig, zomaar, voor lelijkerd, engerd uitgescholden,terwijl ik mooie jonge meiden aansprak.

Hoe kan dat? Door mijn vreemde haarlijn, voorhoofd, Vinden meiden iemand met een hoog voorhoofd ,dan in hun ogen lelijk,eng, raar?

Terwijl ze zelf net zo ,of nog knapper zijn dan Gigi? Kun jij mij hier wat meer over vertellen? hoe dat nou toch komt?

Of gewoon omdat ze mij gewoon niet knap vinden? Maarja, mijn haar zag er toen wel erg slecht uit.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Beste Hakuna,

Zie mijn post hierboven.
Beste Remco,

Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken. Je hebt al een aantal keer de vraag gehad of je mensen een beetje tijd wilde gunnen om te reageren. Nu verlang je van iemand dat hij binnen een uur en 20 minuten reageert. Stop daarmee.

Ik geef je eventjes de kans om je vragen minder dwingend op te stellen en om je excuses aan te bieden. Mocht je je gedrag op dezelfde voet voortzetten, dan mag je daarna voor een tijdje af gaan koelen doordat je dan voor een periode geband gaat worden.

Het is aan jezelf...
__________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback
Martijn is offline  
Oud 20 juli 2012, 17:48   #68
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Beste Hakuna,

Zie mijn post hierboven.

Ben net terug uit de stad met mijn lange haartjes los, zal maar snel reageren anders zie ik Remco nog op de virtuele strafbank belanden, en dat is niet goed voor zijn haartjes.
@ Remco, je vroeg waarom veel meiden en jonge vrouwen afstandelijk en soms vijandig reageren, ik denk dat jij jezezlf (onbewust) erg opdringerig en dwingend opsteld tegenover vrouwen. Als je vrouen net zo benaderd zoals veel leden op dit forum heb ik hiermee de verklaring al gegeven.

Nu weer back on topic. Plaats eens een foto van je haren genomen van achteren, daar heb ik tot nu toe nog geen foto van gezien. (voor een betere mening)
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 20 juli 2012, 20:38   #69
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
Beste Remco,

Mijn geduld begint zo langzamerhand op te raken. Je hebt al een aantal keer de vraag gehad of je mensen een beetje tijd wilde gunnen om te reageren. Nu verlang je van iemand dat hij binnen een uur en 20 minuten reageert. Stop daarmee.

Ik geef je eventjes de kans om je vragen minder dwingend op te stellen en om je excuses aan te bieden. Mocht je je gedrag op dezelfde voet voortzetten, dan mag je daarna voor een tijdje af gaan koelen doordat je dan voor een periode geband gaat worden.

Het is aan jezelf...
Beste Martijn,

Sorry hoor! Ik wordt door jou bijna behandeld als een misdadiger!!!

Sjonge jonge zeg!! Dit gaat mij een beetje heel erg ver.

En integenstelling tot wat jij denkt, ik stel mijn vraag helemaal niet dwingend op, misschien komt het WEL zo over inderdaad.

Maar om iemand daarvoor te gaan bannen.......Sorry, maar dat slaat echt helemaal nergens op.

Ik loop toch niet te schelden, en grove taal te spuien?

Als je een kerel bent, dan stuur je mij gewoon eventjes een PM om mij jou excuses aan te bieden, voor je nogal vreemde reactie om mij dreigen te bannen voor (in mijn ogen) eigenlijk helemaal niks.

Sorry, maar je hebt mijn dag bijna verpest hierdoor.

Ik heb verder niks tegen je, maar dit gaat mij echt veel te ver.

Ik wens je nog een prettige dag beste Martijn.

Met vriendelijke groet,

Remco Teunissen
)Remco is offline  
Oud 21 juli 2012, 13:33   #70
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hakuna Bekijk bericht
Ben net terug uit de stad met mijn lange haartjes los, zal maar snel reageren anders zie ik Remco nog op de virtuele strafbank belanden, en dat is niet goed voor zijn haartjes.
@ Remco, je vroeg waarom veel meiden en jonge vrouwen afstandelijk en soms vijandig reageren, ik denk dat jij jezezlf (onbewust) erg opdringerig en dwingend opsteld tegenover vrouwen. Als je vrouen net zo benaderd zoals veel leden op dit forum heb ik hiermee de verklaring al gegeven.

Nu weer back on topic. Plaats eens een foto van je haren genomen van achteren, daar heb ik tot nu toe nog geen foto van gezien. (voor een betere mening)
Beste Hakuna,

Mijn houding tegenover mensen, en jonge meiden/vrouwen, is helemaal niet opdringerig en dwingend,

Of komt het dat het gewoon heel knappe, maar meiden zijn met een negatief slecht karakter?

Maar het gebeurde gewoon heel vaak,rond enige jaren geleden, toen mijn haar erg slecht eruitzag, en het ook nog vrij kort was, dat ik op een normale manier mooie jonge meiden aansprak, gedag zei (vaak nog knapper dan Gigi) ze mij steeds weer voor lelijkerd, engerd uitmaakten, en zo van,wat heeft die een rare enge kop!.

Nou was ik niet bepaald knap van uiterlijk toen,vond ikzelf, en die meiden waren wel 1000 keer knapper dan ik ben,en mooier nog dan Gigi, diie mij toen heel naar behandelden. En ze hadden heel mooi blond Gigiachtig haar, en ik had toen heel slecht dun kort haar ,en vond mijn voorhoofd toen erg groot. misschien heeft het daar mee te maken?

Beste Hakuna,

Kun jij een paar oorzaken opnoemen, van waarom die meiden mij zo raar en minderwaardig behandelden?

Omdat zij zo knap zijn, en zij iemand zien, die slecht haar heeft,flink voorhoofd heeft, en minder aantrekkelijk eruitziet dan zij?

Alsjeblieft help me. Er vrouwelijk uitzien, en op een blonde Gigi lijken is misschien een oplossing?

Mede vooral daarom had ik in dit leven gewoon een bloedjemooie jonge meid moeten zijn,en geen lelijke (in hun ogen) man, want als mooie blonde gigimeid, oog je alleenmaar bewondering op straat, en vind bijna iedereen je knap en leuk, en heb je veel sjans.

Met vriendelijke groet,

Remco

Laatst gewijzigd door )Remco; 21 juli 2012 om 13:45
)Remco is offline  
Oud 21 juli 2012, 17:56   #71
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht

Beste Hakuna,

Kun jij een paar oorzaken opnoemen, van waarom die meiden mij zo raar en minderwaardig behandelden?

Omdat zij zo knap zijn, en zij iemand zien, die slecht haar heeft,flink voorhoofd heeft, en minder aantrekkelijk eruitziet dan zij?

Alsjeblieft help me. Er vrouwelijk uitzien, en op een blonde Gigi lijken is misschien een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Remco
Hierin herken ik nezelf ook hele erg in, het lukt mij maar niet om de ware te vinden en veel (jonge) vrouwen vindne mij maar te apart en verwijft uitzien, daarbij het ik ook nog een erge vorm van ADHD en autisme waardoor ik best wel erge mensenvrees heb gekregen. Mijn haren en vrouwelijke kleding betekenen voor mij veel, omdat ik als vrouw gezien wil worden ga ik sinds 2 jaar alleen nog maar geklkleed als vrouw de deur uit, en mijn steeds langer groeiende haar geeft mij steeds meer zelfvertrouwen,. Maar eigenlijk als ik bij mezelf nadenkt wil ik helemaal geen relatie, nu kan ik tenminste mijn haren lang laten groeien en vrouwelijk gekleed gaan.



Maartoch beste Remco, als jij je ongelukkig voelt met je uiterlijke n vooral je haren, probeer er dan wat vrouwelijker uit te zien en neem desnoods een haarwerk zoas Gigi als het Saw Palmetto en Mixoxidil regime voor jou te weinig resultaat opleverd.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.

Laatst gewijzigd door Hakuna; 21 juli 2012 om 22:11
Hakuna is offline  
Oud 21 juli 2012, 20:18   #72
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Erg ingewikkeld, een vrouw met mooie blonde haren, een man die daar op wil lijken en Hakuna die zo goed als mogelijk de helpende hand toesteekt.
Rustig aan jongens
Elser is offline  
Oud 22 juli 2012, 03:38   #73
Hakuna
HaarWeb lid
 
Hakuna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 oktober 2010
Berichten: 839
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elser Bekijk bericht
Erg ingewikkeld, een vrouw met mooie blonde haren, een man die daar op wil lijken en Hakuna die zo goed als mogelijk de helpende hand toesteekt.
Rustig aan jongens
Toch zal Remco een heel knappe vrouw worden als hij een paars tuniekjurke met een zwart gebreid vestje, daaronder een zwarte legging en zwarte pumps. En dan uiteraard lang dik en blond golvend haar tot halverwege zijn rug. Wow zeg, daar zou ik zo verliefd op kunnen worden. Hij heeft het figuur en zijn lengte mee, alleen dat haar nog.

Kom op Remco, je kunt het. Hakuna en vooral Gigi zouden dit geweldig vinden. Ja toch!

Als je nou eens per dag 6 tot 8 capsules Saw Palmetto slikt, en daarbij 4 keer per dag 5 % Mimox aanbrengt dan kom je al een heel eind.
__________________
Regime:

Begonnen 20-10-2010

Regime gewijzigd ivm transgender traject.

2 keer per week System 100 oestrogeen hormoonpleister

januari 2021 orchidectomy ondergaan.

.
Bij consult haarkliniek op 27-7-2011 Hairscience Maastricht inhammen NW1,5 vastgesteld, verder alles prima, veel haar en meer dan voldoende donorgebied voor kleine HT.
Op 22-4-2021 kleine HT gehad inhammen in kliniek Deborah Smaal in Bunde, naar tevredenheid gedaan.


In the past:

Sinds Juli 2011 Priorin afgebouwd
Sinds 27-7-2011 test werking Minoxidil 2% afgesloten
Sinds februari 2021 androcur afgesloten.
Hakuna is offline  
Oud 23 juli 2012, 19:45   #74
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Remco is vast op vakantie hij reageert niet meer. Altijd ongeduldig maar nu niet.
Elser is offline  
Oud 23 juli 2012, 20:36   #75
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Wat een niveau weer. Overigens haat ik de naam hakuna. Wat een shit-film was dat...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.