Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 juni 2019, 10:42   #31
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 2

Vandaag is dag 2. Straks mag ik voor het eerst het transplantatiegebied voorzichtig wassen. Daar ben ik blij om, want mijn hoofd voelt wat vettig aan. Dat vet gaat normaal natuurlijk in mijn haren zitten en kan nu geen kant op.

Ook mijn derde nacht is goed verlopen. Geen pijnstillers nodig, geen slaappil, half rechtop geslapen met twee extra kussens in mijn rug, nekkussentje, en een kussen onder mijn arm tegen het omdraaien. Het op mijn rug blijven liggen in half zittende houding valt me 100% mee. Ik was aanvankelijk erg bang dat ik me om zou gaan draaien in mijn slaap, maar die angst was ongegrond. Toegeven, ik slaap wat lichter, was om 4:00 wakker voor een uurtje maar daarna weer prima geslapen tot 8 uur.

Ik zal eerlijk zijn: gisteren had ik soms lichte pijn in het donorgebied. Absoluut niet nodig om pijnstillers te nemen, het was te vergelijken met zonnebrand. Ik heb voor het slapen gaan toch maar een ibuprofen genomen, niet vanwege de pijn, maar vanwege de ontstekingsremmende werking en omdat ik weet dat mijn maag het altijd goed verdraagt.

Wel een aparte ervaring was gisteren toen ik ging slapen. De stoppeltjes in mijn achterhoofd prikten wat in het donorgebied als ik mijn hoofd tegen het kussen legde! Dat deed een beetje pijn en kietelde ook! Ik had dit op het forum nog niet gelezen, dus ik meld het even. Ook het ‘uitlekdoekje’ dat ik van de kliniek heb gekregen om op het kussen te leggen zat steeds aan de stoppels vastgeprikt op mijn achterhoofd! Dat doekje moet je overigens wel gebruiken want gedurende de nacht verlies je nog genoeg wondvocht om je kussen flink smerig te maken. Er zitten immers 3350 gaten in mijn kop!

Ik had gisteren overdag ook een klein beetje last van zwelling. Van die bulten op mijn voorhoofd. De truc is om die weg te masseren naar je slapen, zodat het water daar omlaag zakt en niet tussen je ogen, want dan lijk je meteen op een gorilla. Bij mij ging dat goed. Steeds een beetje masseren, en de zwelling is niemand thuis opgevallen, behalve mijzelf.

Ook nu nog een beetje zwelling boven de neus. Voordeel is dat alle rimpels uit je voorhoofd verdwenen zijn en dat je er eventjes 10 jaar jonger uitziet!

UPDATE:

Zo, net klaar met wassen. Voelt lekker. Ik moet dit nu twee maal daags doen, en het is belangrijk om je daar aan te houden begreep ik, omdat je nu risico loopt op infecties. Het wassen is een klusje waar je uitgebreid de tijd voor moet nemen. Heel voorzichtig, stapje voor stapje heb ik het gedaan.

Eerst het doorgebied. Een gaasje (gekregen van de kliniek) natmaken met lauw water, beetje shampoo erop en het donorgebied deppen. Nog niet wrijven werd mij verteld, want dan kunnen er korstjes loskomen en daar is het nog wat te vroeg voor. Dan kan het weer gaan bloeden. Het donorgebied is sowieso nog wat gevoelig merkte ik, dus ik had ook helemaal geen behoefte om te wrijven.

Daarna de implantaten! Mijn vrouw had bij de apotheek van die wegwerphanddoekjes gekocht. Beter dan een oud washandje. Ze bleken iets te klein, dus ik gebruikte er twee. Voorzichtig op het hoofd leggen, met een kopje een beetje lauw water erop gieten zodat hij niet meer verplaatst. Daarna het tweede handdoekje, ook weer vastzetten met een paar scheutjes lauw water. Met de kapspiegel controleren of alles goed afgedekt is, ook van opzij en van achter, en toen de douche in! De handdouche op lauw gezet, zachtjes laten lopen, en met de kapspiegel in de hand (om te zien of er niks verschoof) de douchestraal boven op mijn kop gezet. In totaal 60 seconden. Ging prima, alles bleef netjes zitten, en je hoeft ook niet de douchestraal te verplaatsen, alles wordt toch wel nat. Douche uit, voorzichtig de douchecel uit (niet je hoofd stoten, niet uitglijden), en toen met een nieuw washandje heel voorzichtig alles drooggedept. Ik zag daar eigenlijk het nut niet van in (het water op je hoofd verdampt toch binnen de kortste keren) , maar in de instructies stond expliciet "voorzichtig droogdeppen met een schone handdoek" en ik heb besloten om bij wijze van uitzondering de komende dagen niet eigenwijs te zijn, en alles netjes volgens de voorschriften te doen.

Het resultaat kunnen jullie hieronder bewonderen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_5922.jpg‎ (141,8 KB, 336x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 20 juni 2019 om 18:37
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 16:05   #32
krulhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 117
Geslacht:
Dichtheid lijkt niet vol toch?
krulhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 18:20   #33
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krulhaar Bekijk bericht
Dichtheid lijkt niet vol toch?
Nee, want de haren moeten eerst nog groeien natuurlijk.




Serieus, als het goed is zitten er straks 40 grafts per cm2, met mijn oude haar erbij. Tja, vroeger had ik meer... maar een week terug had ik minder. :-) Hier zie je mijn situatie voor de HT. Van voor, van boven nat en van boven droog. Zoals je ziet, moest er een behoorlijk gebied bezaaid worden met die 3350 grafts.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg FullSizeRender 9.jpg‎ (140,3 KB, 411x gelezen)
Bestandstype: jpg FullSizeRender 8.jpg‎ (146,5 KB, 470x gelezen)
Bestandstype: jpg FullSizeRender 10.jpg‎ (144,4 KB, 431x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 20 juni 2019 om 18:53
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 19:44   #34
michael1606
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2019
Berichten: 226
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Nee, want de haren moeten eerst nog groeien natuurlijk.




Serieus, als het goed is zitten er straks 40 grafts per cm2, met mijn oude haar erbij. Tja, vroeger had ik meer... maar een week terug had ik minder. :-) Hier zie je mijn situatie voor de HT. Van voor, van boven nat en van boven droog. Zoals je ziet, moest er een behoorlijk gebied bezaaid worden met die 3350 grafts.
Dat gaat wel mooi worden denk ik. Vooral droog had je nog een redelijke bedekking plus die 3650 grafts ga jij kerst vieren met een mooie bos haar
michael1606 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 20:38   #35
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michael1606 Bekijk bericht
Dat gaat wel mooi worden denk ik. Vooral droog had je nog een redelijke bedekking plus die 3650 grafts ga jij kerst vieren met een mooie bos haar
Ha ha, dankjewel, ik heb er nu al zin in!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 21:01   #36
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Vandaag is dag 2. Straks mag ik voor het eerst het transplantatiegebied voorzichtig wassen. Daar ben ik blij om, want mijn hoofd voelt wat vettig aan. Dat vet gaat normaal natuurlijk in mijn haren zitten en kan nu geen kant op.

Ook mijn derde nacht is goed verlopen. Geen pijnstillers nodig, geen slaappil, half rechtop geslapen met twee extra kussens in mijn rug, nekkussentje, en een kussen onder mijn arm tegen het omdraaien. Het op mijn rug blijven liggen in half zittende houding valt me 100% mee. Ik was aanvankelijk erg bang dat ik me om zou gaan draaien in mijn slaap, maar die angst was ongegrond. Toegeven, ik slaap wat lichter, was om 4:00 wakker voor een uurtje maar daarna weer prima geslapen tot 8 uur.

Ik zal eerlijk zijn: gisteren had ik soms lichte pijn in het donorgebied. Absoluut niet nodig om pijnstillers te nemen, het was te vergelijken met zonnebrand. Ik heb voor het slapen gaan toch maar een ibuprofen genomen, niet vanwege de pijn, maar vanwege de ontstekingsremmende werking en omdat ik weet dat mijn maag het altijd goed verdraagt.

Wel een aparte ervaring was gisteren toen ik ging slapen. De stoppeltjes in mijn achterhoofd prikten wat in het donorgebied als ik mijn hoofd tegen het kussen legde! Dat deed een beetje pijn en kietelde ook! Ik had dit op het forum nog niet gelezen, dus ik meld het even. Ook het ‘uitlekdoekje’ dat ik van de kliniek heb gekregen om op het kussen te leggen zat steeds aan de stoppels vastgeprikt op mijn achterhoofd! Dat doekje moet je overigens wel gebruiken want gedurende de nacht verlies je nog genoeg wondvocht om je kussen flink smerig te maken. Er zitten immers 3350 gaten in mijn kop!

Ik had gisteren overdag ook een klein beetje last van zwelling. Van die bulten op mijn voorhoofd. De truc is om die weg te masseren naar je slapen, zodat het water daar omlaag zakt en niet tussen je ogen, want dan lijk je meteen op een gorilla. Bij mij ging dat goed. Steeds een beetje masseren, en de zwelling is niemand thuis opgevallen, behalve mijzelf.

Ook nu nog een beetje zwelling boven de neus. Voordeel is dat alle rimpels uit je voorhoofd verdwenen zijn en dat je er eventjes 10 jaar jonger uitziet!

UPDATE:

Zo, net klaar met wassen. Voelt lekker. Ik moet dit nu twee maal daags doen, en het is belangrijk om je daar aan te houden begreep ik, omdat je nu risico loopt op infecties. Het wassen is een klusje waar je uitgebreid de tijd voor moet nemen. Heel voorzichtig, stapje voor stapje heb ik het gedaan.

Eerst het doorgebied. Een gaasje (gekregen van de kliniek) natmaken met lauw water, beetje shampoo erop en het donorgebied deppen. Nog niet wrijven werd mij verteld, want dan kunnen er korstjes loskomen en daar is het nog wat te vroeg voor. Dan kan het weer gaan bloeden. Het donorgebied is sowieso nog wat gevoelig merkte ik, dus ik had ook helemaal geen behoefte om te wrijven.

Daarna de implantaten! Mijn vrouw had bij de apotheek van die wegwerphanddoekjes gekocht. Beter dan een oud washandje. Ze bleken iets te klein, dus ik gebruikte er twee. Voorzichtig op het hoofd leggen, met een kopje een beetje lauw water erop gieten zodat hij niet meer verplaatst. Daarna het tweede handdoekje, ook weer vastzetten met een paar scheutjes lauw water. Met de kapspiegel controleren of alles goed afgedekt is, ook van opzij en van achter, en toen de douche in! De handdouche op lauw gezet, zachtjes laten lopen, en met de kapspiegel in de hand (om te zien of er niks verschoof) de douchestraal boven op mijn kop gezet. In totaal 60 seconden. Ging prima, alles bleef netjes zitten, en je hoeft ook niet de douchestraal te verplaatsen, alles wordt toch wel nat. Douche uit, voorzichtig de douchecel uit (niet je hoofd stoten, niet uitglijden), en toen met een nieuw washandje heel voorzichtig alles drooggedept. Ik zag daar eigenlijk het nut niet van in (het water op je hoofd verdampt toch binnen de kortste keren) , maar in de instructies stond expliciet "voorzichtig droogdeppen met een schone handdoek" en ik heb besloten om bij wijze van uitzondering de komende dagen niet eigenwijs te zijn, en alles netjes volgens de voorschriften te doen.

Het resultaat kunnen jullie hieronder bewonderen.
Proficiat ,mooie weergave van het verzorgingsproces is voor toekomstige HTers ideaal om volgen.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juni 2019, 23:12   #37
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Ziet er goed uit man! Heel veel herstel en groeiplezier gewenst! Ben benieuwd naar het eindresultaat
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2019, 10:06   #38
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 3

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgulsblade Bekijk bericht
Ziet er goed uit man! Heel veel herstel en groeiplezier gewenst! Ben benieuwd naar het eindresultaat
“Groeiplezier”. Woord van het jaar 2019 voor mij.

Vandaag is dag 3. Wederom goed geslapen, voor de derde keer met mijn extra kussens en nekkussentje. Vanochtend vroeg heb ik het nekkussentje wel even afgedaan, want dat ding is best irritant en ik merkte dat mijn nek stijf werd. Maar ik bleef wel op mijn rug liggen met twee extra kussens.

Zoals ik al eerder schreef had ik gisteren een beetje zwelling op het voorhoofd. Vandaag is dat alweer minder. Indertijd met mijn FUT had ik daar overigens veel meer last van. Toen hadden ze ook verl meer fysiologische zoutoplossing onder de huid gespoten. Het donorgebied is nog steeds wat gevoelig, maar het mag geen naam hebben. Hieronder twee foto’s genomen in de ochtend, voor de eerste wasbeurt.

Vandaag was ook de dag dat ik het donorgebied voor het eerst kon insmeren met Calendulazalf. Het schijnt dat dat de genezing bevordert. Vrouwlief heet een tubetje voor me gehaald. ‘s Avonds na de wasbeurt (ik word er al handiger in) het hele donorgebied voorzichtig ermee ingesmeerd.

Vanavond mag ik voor het eerst weer ‘gewoon’ op mijn kussen slapen. Fijn! Op naar dag 4.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 0876ADF8-2319-43AE-8A81-938BB4B5C46E.jpg‎ (139,9 KB, 245x gelezen)
Bestandstype: jpg 06A5D556-84A0-40B9-80F8-CB73E1D45C37.jpg‎ (141,9 KB, 210x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 22 juni 2019 om 00:46
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juni 2019, 11:29   #39
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 4

Afgelopen nacht mocht ik voor het eerst weer gewoon slapen op mijn eigen kussen, omdat de grafts inmiddels vastzitten. Dat was iets minder fijn dan ik had gedacht. Als je met je volle gewicht op je achterhoofd gaat liggen, merk je dat het donorgebied best wel gevoelig is. Overdag heb je daar amper last van. Met name de stekeltjes op mijn achterhoofd waren wat irritant, die prikten behoorlijk. Een beetje lastig ontspannen dus. Desondanks prima geslapen. Wel wakker geworden rond een uur of vier en toen een poosje wat gelezen maar wat zou dat - daarna lekker tot half tien uitgeslapen als een echte puber. Niet slecht voor een oude man.

Voor het slapen gaan had ik het donorgebied rijkelijk ingesmeerd met Calendulazalf. Om te voorkomen dat daardoor mijn hele kussen ook vol kwam te zitten had ik er weer een papiertje opgelegd. Misschien dat daardoor de stekeltjes ook wat erger prikten.

Van jeuk heb ik gelukkig nog helemaal geen last gehad. Fingers crossed...

Hieronder foto’s van voor de eerste wasbeurt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4BA091B0-04E6-482F-BAC8-9BD660EA5F65.jpg‎ (141,9 KB, 158x gelezen)
Bestandstype: jpg 661E757C-996E-474A-A4F5-AD1AD51D2BF1.jpg‎ (165,1 KB, 144x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 22 juni 2019 om 11:39
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2019, 10:34   #40
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 5

En we zitten alweer op dag 5. Weinig nieuws te melden, behalve dat ik merkte dat mijn hoofdkussen vanochtend volzat met kleine korstjes. De zaak begint dus los te komen. De korstjes zijn heel klein, net zandkorreltjes. Nog geen jeuk gehad, hoop dat dat zo blijft. Ik ben nogal een krabbelaar, maar heb tot nu toe nog nergens aan zitten pulken, zoals het hoort.

Foto’s hieronder, van voor de eerste wasbeurt. Let op die paar losse haartjes achterop de kruin. Die zijn in 2003 geplant door TransHair in Vlijmen. Ze hadden nog een paar grafts over van de inhammen, en hebben die toen maar in mijn kruin gezet. In die tijd letten ze nog niet op de oriëntatie van het haar, kein keloel, alles gewoon loodrecht erin.

Misschien moet ik mijn forumnaam maar veranderen in ‘Mijnheer Cactus’.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg C3A5B543-1611-472D-A990-501BF55CC7F4.jpg‎ (145,5 KB, 154x gelezen)
Bestandstype: jpg 5EFDC082-038E-4C51-BBB4-EE2DAF0E0580.jpg‎ (150,0 KB, 138x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 23 juni 2019 om 10:36
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 13:54   #41
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 6

Weinig te melden vandaag. De korstjes beginnen goed los te komen, alleen niet zo snel als ik gehoopt had. Vandaag mocht ik voor het eerst 10 minuten onder de douche korstjes weken, en ik had gehoopt dat ik ze dan allemaal kwijt zou zijn. Helaas is dat niet het geval. Ik vind mijn haar ook veel te kort, had gehoopt op meer.

Zoals je ziet, ik word ongeduldig! Geduld is inderdaad niet mijn sterkste kant. Maar al met al moet ik niet mopperen, het ziet er netjes uit denk ik, rustig, geen complicaties, en ook geen jeuk! Ik baal alleen wel enorm van dat FUT litteken nu. Laat dat een les zijn voor wie een FUT overweegt. NIET DOEN!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1496.jpg‎ (151,1 KB, 194x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1691.jpg‎ (138,5 KB, 216x gelezen)
Bestandstype: jpg DSC_8960.jpg‎ (151,4 KB, 161x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 24 juni 2019 om 15:24
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 16:01   #42
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Erg mooi aan het herstellen, FUT litteken is zichtbaar maar ik heb erger gezien. Hou ons op de hoogte als straks de spannende tijden gaan aanbrengen! Ik ben erg benieuwd.

Groet,
Nicolaas.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juni 2019, 16:03   #43
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Ziet er heel netjes uit !
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2019, 09:15   #44
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Update dag 8

Gisteren, dag 7, was een bijzondere dag: terug naar kantoor! Ik zag er niet echt tegenop (behalve dat ik weer moest werken natuurlijk ). Het viel me reuze mee, de meeste collega’s reageerden erg enthousiast, grappig genoeg vooral de vrouwen “Je ziet er 10 jaar jonger uit”. Een paar (mannen) reageerden wat neutraler (“Wat is er met jou gebeurd?”). Voor wie ooit die vraag krijgt, heb ik een paar suggesties:

- Hoezo? Zo zag ik er bij mijn geboorte al uit!
- Ik hoorde dat er een hittegolf aankwam, en heb me alvast voorbereid.
- Ik zei tegen de kapper dat ik deze keer eens wat anders wilde. Volgende keer moet ik dat toch wat zorgvuldiger formuleren.
- Vind je mijn Jason Statham look niet mooi?
- Ik dacht dat het conditioner was, maar het bleek epileercreme van mijn vrouw.

Grappig genoeg is niemand over een HT begonnen. Niet dat ik dat perse verborgen wilde houden, maar ik was wel nieuwsgierig of je er op de zevende dag al ‘mee weg kon komen’. So far so good! Lachen.

In mijn geval komt dat denk ik omdat ze in Veldhoven erg netjes hebben gewerkt. Ik heb nog wel wat korstjes, maar die zijn allemaal amper groter dan de doorsnee van een graft. Geen grote plekken dus, ook in het begin niet. De korstjes lijken dus gewoon stoppeltjes op een meter afstand.

Wel was ik er steeds alert op dat mijn achterhoofd niet te zien was. Je wordt daar snel handig in. Ik had het fut litteken ook een beetje weggewerkt met wat DermMatch.

Eén collega, zelf ook gemillimeterd vanwege weinig haar, reageerde heel enthousiast (eindelijk weer een soortgenoot ) en kwam direct van dichtbij kijken. Oei! Hem viel het op, als ‘expert’, dat er een rode plek met een korstje op mijn voorhoofd zat. “Hoofd gestoten?” “Ja man, daar moet ik nu heel erg voor oppassen heb ik begrepen. Heb jij daar geen last van? Mensen met haar hebben een valmhelmpje, maar jij en ik niet meer. Durf jij nog in een gootsteenkastje te kruipen?”

Hieronder foto’s van de 8e dag, ‘s ochtends voor de wasbeurt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2D4C98C9-991E-44C0-8C0D-EE004A15F947.jpg‎ (145,4 KB, 302x gelezen)
Bestandstype: jpg 5048F04C-44C6-4F73-9127-309D0377E329.jpg‎ (142,7 KB, 243x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 26 juni 2019 om 09:23
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2019, 11:57   #45
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Dat is snel, na 7 dagen weer aan het werk ! Het ziet er inderdaad zeer netjes uit, waardoor het ook kan.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.