Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 december 2023, 22:42   #1
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Propecia waar te verkrijgen zonder recept ?

Hoi allemaal,
Na lange tijd niet meer hier te zijn geweest wil ik toch weer eens aan Propecia 1 mg beginnen, jaren geleden zeer goed resultaten mee gehad! het begint nu weer dunner te worden...zal wel uitgewerkt zijn denk ik dus ben aan het zoeken gegaan op internet maar daar vind je allemaal van die wazige websites die niet betrouwbaar zijn in mijn ogen....

Die dokter van mij doet vaak moeilijk hierover dus ik heb geen zin er weer om moeten te gaan zeuren en discussieren!

Wie kan mij hierbij helpen en dan graag de originele MSD Propecia 1 mg.

Alvast bedankt!
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2023, 00:07   #2
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
Hoi allemaal,
Na lange tijd niet meer hier te zijn geweest wil ik toch weer eens aan Propecia 1 mg beginnen, jaren geleden zeer goed resultaten mee gehad! het begint nu weer dunner te worden...zal wel uitgewerkt zijn denk ik dus ben aan het zoeken gegaan op internet maar daar vind je allemaal van die wazige websites die niet betrouwbaar zijn in mijn ogen....

Die dokter van mij doet vaak moeilijk hierover dus ik heb geen zin er weer om moeten te gaan zeuren en discussieren!

Wie kan mij hierbij helpen en dan graag de originele MSD Propecia 1 mg.

Alvast bedankt!
Eerlijk gezegd denk ik dat je weinig kans maakt op de MSD Propecia. Het is allemaal Finasteride van andere (goedkopere) fabrikanten. Ik bestelde ooit mijn eerste jaar Finasteride direct bij MSD in Auckland New Zealand. Beetje terracotta kleurige, hoekige pilletjes waren het. Finasteride kon ik hier gewoon niet verkrijgen. Destijds 's nachts gebeld met MSD voor de bestelling en betaalgegevens. Was allang blij dat er op gegeven moment gewoon finasteride capsules geleverd konden worden bij de apotheek, en nog vergoed ook. Maar ook die gingen eruit en werden vervangen door kant en klare fabriekspilletjes. Apotheken en zorgverzekeringen gaan voor hun goedkoopste deals natuurlijk. Misschien moet je ook maar contact proberen op te nemen met MSD of gewoon voor het gemak andere merken proberen. In principe moet de werkzame stof Finasteride hetzelfde doen voor je. En dan wel blijven gebruiken.

Laatst gewijzigd door Reet; 22 december 2023 om 00:09
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2023, 11:12   #3
babayaga
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2022
Berichten: 19
Geslacht:
Ik bestel roaccutane op medicatiedirect.com. Ze verkopen ook fin, helaas geen dut, maar daar heb ik nu een doktersrecept voor anyway.
babayaga is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2023, 22:16   #4
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Eerlijk gezegd denk ik dat je weinig kans maakt op de MSD Propecia. Het is allemaal Finasteride van andere (goedkopere) fabrikanten. Ik bestelde ooit mijn eerste jaar Finasteride direct bij MSD in Auckland New Zealand. Beetje terracotta kleurige, hoekige pilletjes waren het. Finasteride kon ik hier gewoon niet verkrijgen. Destijds 's nachts gebeld met MSD voor de bestelling en betaalgegevens. Was allang blij dat er op gegeven moment gewoon finasteride capsules geleverd konden worden bij de apotheek, en nog vergoed ook. Maar ook die gingen eruit en werden vervangen door kant en klare fabriekspilletjes. Apotheken en zorgverzekeringen gaan voor hun goedkoopste deals natuurlijk. Misschien moet je ook maar contact proberen op te nemen met MSD of gewoon voor het gemak andere merken proberen. In principe moet de werkzame stof Finasteride hetzelfde doen voor je. En dan wel blijven gebruiken.
Bedankt voor je reactie ! ik zie ook Xpecia op Amazon.nl maar weet niet of iemand er hier ervaring mee heeft.

Heb ooit Finpecia gebruikt maar daar kreeg ik bijwerkingen van die echt niet leuk waren, zal je de details besparen
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts

Laatst gewijzigd door blizzard; 25 december 2023 om 20:29
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 22 december 2023, 22:17   #5
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babayaga Bekijk bericht
Ik bestel roaccutane op medicatiedirect.com. Ze verkopen ook fin, helaas geen dut, maar daar heb ik nu een doktersrecept voor anyway.
Bedankt voor je reactie
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2023, 20:29   #6
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door babayaga Bekijk bericht
Ik bestel roaccutane op medicatiedirect.com. Ze verkopen ook fin, helaas geen dut, maar daar heb ik nu een doktersrecept voor anyway.
Bedankt voor je reactie!
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.