Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 februari 2014, 09:03   #16
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Bij die een na laatste site kun je zo te zien met PayPal betalen. Dat is op zich wel goed. Mocht een haarwerk niet aankomen, dan kun je misschien als je bewijs genoeg hebt, via PayPal een claim indienen.

En zorg ervoor dat je nooit via Ideal betaald, maar altijd je creditcard (en/of PayPal) gebruikt. Als er iets niet goed is, ben je gedekt. Mits je kunt bewijzen dat er iets niet goed is.

Dan krijg je je geld in ieder geval terug.

Er zitten mooie modellen tussen. Ik vind het inderdaad ook wel heel belangrijk dat er een natuurlijke scheiding te zien is. Tenzij je een kort koppie haarwerk hebt, waarbij de haren als het ware bovenop in lagen vallen. Dan maakt het niet uit.

Voorlopig heb ik genoeg aan mijn drie haarwerken. Ik wil wel weer gaan sporten. Heb alleen het probleem dat ik nu een korte bob draag en mijn oude haarwerk die ik via Marktplaats heb gekocht, langer is. Misschien die maar in een korte bob laten knippen hahaha. Ik zie de gezichten al van de mensen die zien dat mijn haar ineens 10 cm gegroeid is. hahahaha

Dat Marktplaats haarwerk is ouder en begint te slijten, dus die kan ik mooi voor sporten gebruiken. De overige twee houd ik voor net.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 13 februari 2014 om 09:08 Reden: Aanvulling
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2014, 12:31   #17
Helmgirlie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 februari 2013
Berichten: 871
Geslacht:
Ik vond op Marktplaats een verkoopster die vijf mooie haarwerken aanbied. Drie daarvan zelfs met monofilament. Iets van 120 Euro als je ze alle vijf afneemt. En per stuk ongeveer 25 a 35 Euro. Zelfs die met monofilament. Kun je geen buil aan vallen denk ik. Toch?

http://www.marktplaats.nl/verkopers/15816354.html

Sowieso is het wel handig om Marktplaats in de gaten te houden. Er staat vaak juweeltjes tussen. Vaak kun je de pruiken ophalen en dan eventueel passen.

Dus als iemand belangstelling heeft of misschien een reserve haarwerk zoekt, dan kun je deze verkoopster rechtstreeks via Marktplaats benaderen.

Laatst gewijzigd door Helmgirlie; 13 februari 2014 om 13:32
Helmgirlie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.