Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 februari 2005, 16:37   #46
marly
HaarWeb lid
 
marly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 september 2004
Locatie: Rijswijk
Berichten: 612
hey tai,
leuk om weer iets van je te lezen...das een tijdje geleden zeg!
minder hoe het gaat in je prive leven,wat een ellende allemaal! en het komt ook altijd tegelijk he.... ik wens je veel sterkte met alles,hopelijk loopt het positiever af dan dat het er nu voor staat!
liefs,marly
marly is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2005, 10:04   #47
charissa42
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 13
Mijn dochtertje gebruikt sinds vandaag ook visolie, gekocht bij de DA. Maar op dit potje staat alleen visolie en niets over omega 3 of 6. Dat zal toch niets uitmaken, het gaat toch om de visolie zelf ?
Ze kreeg die softgels echt niet weg, en maakte ze per ongeluk steeds kapot in haar mond. Ik steeds boos, zij huilen. Ik weet het stom van mij, maar ik wilde zo graag dat ze het zou proberen. Nou heb ik op internet opgezocht en je mag ze ook kapot prikken en leeg knijpen op een lepel pap of vla ofzo. Dit heb ik vanmorgen dus gedaan en dat ging super goed.
Nou ben ik niet zo medicijn trouw dus ik hoop dat we dit volhouden.
Vanmiddag gaan we met haar naar de kapper, we gaan het helemaal super kort laten knippen. Erg zielig voor haar, maar dit is ook geen gezicht.
De ene kant tot in haar nek en de rechterkant bijna helemaal kaal.

Groetjes Monique.
charissa42 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2005, 13:40   #48
charissa42
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 13
We zijn naar de kapper geweest en het zit toch leuk. Aan de ene kant is ze net een jongetje, maar dat kan ze goed hebben. Ze is toch niet erg tuttig, maar juist jongensachtig. We krijgen veel positieve reacties.

Groetjes een trotse moeder.
charissa42 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2005, 21:56   #49
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Omega 3, 6 in Becel!

Hallo allemaal,

ook ik ben ondertussen aan de Omegs 3,6 van het Kruidvat en ik heb de indruk dat na een ruime week het mischien wel zou kunnen gaan werken maar zeker weten doe ik het niet. In elk geval kan ik sinds de ontmoeting bij Madelief weer stoppen met trekken, heb al drie dagen niet getrokken. Kan het nog niet echt zeggen dat het van de Omega komt maar evengoed. In elk geval, Becel adverteert zich nu suf dat in hun boter Omega 3 en 6 olien verwerkt zijn en dat dat geweldig is voor de cholesterolverlaging dus ik ga er vanuit dat het dus wel bere gzond moet zijn. Dat wou ik even kwijt.

Enneh, Tai, long time no see, ik wil je veel sterkte wensen in deze shitperiode, weet er alles van hoe het is een baan kwijt te raken (ben al anderhalf jaar thuis, verdorie) en dus bij deze: zet em op en heel veel sterkte!!

Groetjes

Karin
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2005, 22:23   #50
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Thumbs up goed zeg

Doorzetten, mij is het nog niet gelukt

grt Madelief
Madelief is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2005, 14:16   #51
Joanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Berichten: 3
Visolie aanbieding bij De Tuinen

Bij De Tuinen geldt op dit moment een aanbeiding voor visolie (helft van de normale prijs). 1000 mg (=180 capsules) voor 10,50 euro (!)

De visolie bevat EPA -> 180mg en DHA -> 120mg.
Joanne is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2005, 16:27   #52
Moonsorrow
haar-rocker
 
Moonsorrow's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 april 2005
Locatie: gent
Berichten: 5
Unhappy omega?

hallo,

het is eerder toevallig dat ik dit lees, maar ik neem al 3 maand omega 3 & 6 , voor mijn gezondheid. Ik heb TTM (of hoe schrijf je dat) sinds mijn 16de en ik heb nooit verschil gemerkt in de drang met of zonder omega, ik wist trouwens niet dat dat een verschil kon maken. Het enige wat bij mij hielp is zo een haarnetje van mijn broer die in de visverwerking zit. Over mijn baardje kan ik die wel niet trekken, en een schaar bij de hand hebben, ofwel heel heel lang slapen...

Laatst gewijzigd door Moonsorrow; 21 april 2005 om 17:17 Reden: schrijffouten
Moonsorrow is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2005, 21:59   #53
karin_inline
HaarWeb lid
 
karin_inline's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 696
Pffft, ik trek ook weer. Nu was ik ook wat laks geworden met het nemen van de capsules en ik ga proberen ze weer regelmatig te nemen. Evengoed heb ik er een hard hoofd in dat ze echt werken maar evengoed voor de mensen bij wie het wel werkt, en die zijn er, is het mooi.

Groetjes

Karin
__________________
------------------------------------------------------------------------
Degene die een berg wil verplaatsen, begint met het wegdragen van kleine stenen.
------------------------------------------------------------------------
karin_inline is offline   Met citaat reageren
Oud 1 mei 2005, 14:51   #54
Lee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2005
Berichten: 4
hallo ,

ik gebruik de omega 3- 6 van kruidvat nu 4 dagen.. ik heb laatst een hele erge terugval gehad waardoor mijn ogen helemaal kaal waren ( ik trek voornamelijk wimpers) , maar vandaag kwamen al weer enkele stoppeltjes door. Ik heb het mezelf toegelaten dat ik er een aantal mocht uittrekken met een pincet, maar ik voelde totaal de behoefte niet! Ik weet niet of de pilletjes bij mij dus al beginnen te werken of dat het gewoon toeval is, want ik heb wel eens vaker een trekvrije week gehad, maar ik geloof wel dat het iets helpt. Ik voel me er echt goed bij om ze te slikken en heb het gevoel dat ik nu echt de goede kant op ga, ze geven mij in ieder geval een steuntje in de rug! dus gewoon proberen zou ik zeggen ,
Ik wil iedereen die het ook gaat proberen succes wensen, en ik laat jullie over een tijdje weer weten hoe het effect op mij is.

groetjes Lee
Lee is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2005, 19:18   #55
suus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2003
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karin_inline
In elk geval, Becel adverteert zich nu suf dat in hun boter Omega 3 en 6 olien verwerkt zijn en dat dat geweldig is voor de cholesterolverlaging dus ik ga er vanuit dat het dus wel bere gzond moet zijn.
Hihi dat doen ze omdat de omega 3 en 6 vetzuren de laatste tijd zo in de media onder de aandacht zijn. Weet je nog dat in het verleden op de verpakking van Becel stond dat het verrijkt was met linol-en linoleenzuur? Das dus precies hetzelfde Ze noemen het alleen ff anders zodat het meer mensen aantrekt..

Ik geloof er trouwens sowieso niet in dat het bij mij zou werken tegen trekdrang... Maar tis fijn als het bij sommige mensen wel werkt!
suus is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2005, 21:09   #56
petra00
HaarWeb lid
 
petra00's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2005
Berichten: 122
hallo Suus,

Ik zou graag willen weten waarom je er niet in gelooft.
Waar baseer je je "ongeloof"op?
petra00 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar kan ik losse lege capsules kopen om zelf te vullen? Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 december 2015 08:43
MSM capsules te koop kevin Koopjeshoek 8 25 november 2004 11:21
Hairevit (Kruidvat) Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 2 6 juni 2004 13:05
Deze Week Korting Kruidvat Voedingssupplementen User-X Medicijnen/haargroeimiddelen 0 25 januari 2004 12:39
shawl cap Kruidvat Nellie TTM - Algemeen 2 16 mei 2003 20:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.