Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 april 2015, 00:42   #1
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
HASCI heeft Dean Saunder's donor uitgeput.

Dean Saunder's heeft 3 HST behandelingen gehad. Zoals ik op mijn site al had aangegeven, zou de gemiddelde persoon MINIMAAL 12 HST's kunnen ondergaan voordat donor uitputting zou plaatsvinden,. Tenminste, MITS HASCI's fabels zouden kloppen natuurlijk: http://www.hasci-exposed.com/contact.html

Echter, zoals nu bekend is geworden, is na 3 HST behandeling het donor van Dean al totaal uitgeput geraakt en heeft hij hierdoor onlangs zelfs voor een body hair transplant moeten kiezen ! Lees hierover meer:

http://www.hairplusmc.nl/nieuws/fue-...-medical-care/

Ik had op mijn site al keihard bewijs aangeleverd voor de oplichterij van HASCI, zoals hier: http://www.hasci-exposed.com/partial.html Nu is er dus Dean's verhaal bijgekomen.

Het is echt ongelovelijk dat anno 2015 HASCI nog steeds met hun oplichterij mogen doorgaan ...

Laatst gewijzigd door Arashi; 1 april 2015 om 00:44
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2015, 01:01   #2
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Dat is hele duidelijke en nuttige informatie die je hier verstrekt Arashi!

Ik kan er alleen maar respect voor hebben dat je andere mensen voor een fout wil behoeden..

Door dit al meerdere keren met verschillende voorbeelden aan te blijven kaarten!!!

Ik begrijp ook niet dat ze gewoon door mogen gaan met deze wan praktijken!

Heb ook wel eens gehoord dat er 2 bekende HT klinieken geweest, die samen een recht zaak tegen Hasci hebben aangespannen.

Aanpakken die gasten..

Thanks voor het delen!

Groet markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2015, 08:50   #3
Zuid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2015
Berichten: 32
Geslacht:
De prijs die deze kliniek hanteert zou al genoeg moeten reden zijn om af te vallen normaal gesproken, hoewel ik natuurlijk niet in ieders portemonnee kan kijken. Niet normaal, het is wat de gek er voor geeft lijkt het wel daar zo. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ze bij Joling, De Zeeuw en Sneijder een knap staaltje werk hebben afgeleverd uiteindelijk.
Zuid is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2015, 11:08   #4
dirk1975
Rutger1975
 
Geregistreerd: 18 mei 2009
Locatie: Bollenstreek
Berichten: 28
Geslacht:
Toevallig gisteren dit stuk ook gelezen.

HASCI zal dit wel weer op een of andere manier afwimpelen.

Maar zelf heb ik hun praktijken tot op de dag van vandaag nooit geloofwaardig gevonden.
Hopelijk dat er nu eens echt duidelijkheid komt in de praktijken van Gho.

Zijn op mij nooit geloofwaardig overgekomen en zullen dat ook nooit doen ook,enige wat ze echt
willen is schandalig veel geld verdienen over de rug van mensen.
__________________
fina
curegen
procapil


Fue 2800 grafts Esteworld 21-03-2015
dirk1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2015, 14:50   #5
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zuid Bekijk bericht
De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ze bij Joling, De Zeeuw en Sneijder een knap staaltje werk hebben afgeleverd uiteindelijk.
Mwah. Ik had ze hier al een keer op een rijtje gezet: http://www.hasci-exposed.com/HSTMagic7.html
Je ziet bij allemaal dat dunne HASCI resultaat dat je altijd ziet. De meeste celebs gooien er doorgaans kilo's Topik in en dan ziet het er nog wel ok uit, maar het blijft gewoon een normaal FUE resultaat. Niet slecht, daar ben ik het mee eens, maar ook niet iets dat andere klinieken niet hadden kunnen geven. Gewoon een normaal FUE resultaat. En dat terwijl ze het marketen alsof het iets bijzonders is dat je alleen bij hen kan kopen, tegen 3x hogere prijzen. Pure oplichterij dat stamcel sprookje en echt erg dat ze dit gewoon nog steeds kunnen volhouden.

Laatst gewijzigd door Arashi; 1 april 2015 om 14:56
Arashi is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.